Scorito-algemeen

1 2 ... 546 ... 606 607
danusz1986

Definitief een drama RG. Animisova die eraf gaat tegen Fernández. Ik zie Rune gewoon winnen van Tsitsipas die het hele toernooi al kwetsbaar is. Ga nu gokken met Hurkacz tegen Ruud.

pirazzi

Het voetbal was afgelopen maar gisteravond toch nog 90 punten gehaald met de 0-1 voor Real Madrid.

Benzardi

Ik ga deze ronde 4 voor Ruud en Stephens, de eerste 120 punten zijn al binnen met Fernandez.
So far, so good

raymankapeens

Wow de bekendenaam klikkers zijn wel spekkoper deze RG zeg
Stephens had hiervoor deze vorm niet laten zien toch?

Benzardi

'@ wielerliefhebbervandeweek

:)

Ludi

Klopt, was pretournament underdog R1 en R2 (2.75 R1) en zelfs na haar overwinning 2.32 in R2. Maar pakt zeker goed uit. Heeft ook zeker klasse, als ze haar too niveau haalt, maar dat was voor het toernooi niet echt in de lijn met verwachtingen.

Maar zeker een keuze die goed uitpakt. Er zullen bij de opzet van dit spel altijd keuzes zijn die enorm goed uitpakken, of dat nou goede/logische of andere keuzes waren vooraf. Al is het wel jammer dat zoveel spelers dezelfde keuze hebben gemaakt die nu goed uitpakt. Ik denk dat je gelijk hebt dat dat door haar naam komt.

Achja, als dat het ergste is :)

Gisteren door de 0-1 nog een gouden beker verloren bij een van de MDs (98.9, paar plekjes te kort), maar verder tevreden met dit voetbalseizoen. Maar wat een draak van een wedstrijd, man man. Courtois keepte wel erg goed.

Jun Allrich

Sloane Stephens....

In mijn team altijd exit R1 of R2 maar als je ze dan eens niet selecteert.... Elke keer hetzelfde. Ik zal jullie volgende keer verwittigen.

Na de exit van Anisimova nog 3 dames hier: Swiatek, Gauff en Captain Kasatkina
Bij de heren enkel nog Djoko, Tstitsi, Alcaraz en Ruud.

Zelfs met de weinige tijd die ik er in stak toch weer zeer bedroevend...

HeldS

Bij mij ook een regelrecht drama dit toernooi.
Ondanks dat bijna elke pick minstens 20% gekozen is, heb ik nog maar 2 dames en bij de heren allen de A en B picks over. Volgende keer toch maar weer wat meer tijd insteken.

vevie

Mijn RG kan ook van het dak gegooid worden. Hoopte weer minimaal een duimpje te behalen, maar mag niet baten. Daarnaast net een duimpje misgelopen met het Giro spel: 89,3%…

Gelukkig staan daar 5 Match King bekers (1 goud, drie zilver en 1 brons) en een Match King duimpje tegenover. Plus voor het eerst top 10 geëindigd in een spel, dus toch nog een succesje.

Ketjap Manis

Is een gokje met Rune het waard? Of is hij echt kansloos? Zelf volg ik het tennis niet op de voet.

Ludi

Mja, hoe goed je tennis ook volgt, inzetten op structureel boven de 90% is vrijwel onmogelijk. Dat zie je ook wel als je naar de algemene index kijkt. Dat ligt zowel aan de opzet van het spel als de opzet van de sport. Wees niet te streng voor jezelf en probeer de volgende keer gewoon weer goed onderbouwde keuzes te maken.

danusz1986

'@Ketjap

Ik vind de odds van 4+ voor Rune echt belachelijk. Heeft hier nog geen set verloren en Tsitsipas heeft me to nu toe niet kunnen overtuigen. Daarintegen kan Tsitsipas natuurlijk wel groeien in het toernooi en Rune zijn fitness is twijfelachtig als hij enorm lange wedstrijden speelt. Dus hopelijk wordt het geen marathon partij voor hem. Ik heb er wel vertrouwen in. Vandaar dat ik 2 bets met hem erin heb gezet.

Ketjap Manis

'@Danusz Thanks!

pirazzi

Rune won zojuist van Tsitsipas. Doet een beetje aan Andy Murray denken met zijn moeder en [s]vriendin[/s] op de tribune.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

'@Pirazzi Wel met het verschil dat het niet de vriendin is van Rune, maar zijn zus ;)

raymankapeens

Woohoo 480punten door Captain Rune. Blij mee

vevie

Rune helemaal over het hoofd gezien. Toch gekozen door 13%. Volg het tennis ook niet op de voet, dus dan mis je dit soort spelers vaak.

pirazzi

Bedankt niek-vdv, dat wist ik niet omdat ik het begin van de match niet gezien heb. Wel een mooie zus dan.

RTankink

Ik denk dat de meeste tennisvolgers ook niet hadden verwacht dat Rune zó ver zou komen. Als ik voor mezelf spreek, ik had hem wel op de radar voorafgaand aan het toernooi maar vond hij al een te groot bezwaar dat ie in de eerste ronde tegen Shapovalov speelde. Niet dat ik dacht dat hij kansloos was, maar een enorm risico vond ik dat zeker.

ajvs

Ik heb wel Rune, maar zag hem echt als een gokje, ook omdat hij ronde 1 tegen Shapovalov moest. Echter niet durven cappen tegen Tsitsipas, hij doet het echt veel beter dan verwacht.

Ik doe altijd 1 D-speler die veel risico is maar wel de potentie heeft om ver te geraken. Bij RG was dat Rune bij de heren en Stephens bij de vrouwen, pakt wel lekker uit 😅

Laatst gewijzigd
danusz1986

Ik verwachtte wel een overwinning. Leuk zakcentje mee verdiend. Na ronde 1 al spijt hem niet gekozen te hebben. Kan zomaar de finale halen aan de andere kant van het schema.

niek-vdv

Ik ben wel van plan Ruud te cappen tegen Rune, staat 3-0 in de H2H op gravel (ook Monte Carlo dit jaar) en Ruud begint steeds beter in het toernooi te komen. En Rune mist natuurlijk ervaring met het spelen van langere wedstrijden in een korte periode.

rbc1912

Rune is wel echt mijn vriend geworden deze week zeg :) Heb hem gelukkig toch durven cappen. De reden dat ik hem gekozen heb is dat er verder geen 19-jarigen rond die plek op de wereldranglijst bivakkeren. Dan zit er dus wel potentie in. Dacht ik
Captain bij de dames Kasatkina doet ook haar werk, dus een lekkere maandag achter de rug en op een zilveren bekertje beland
Bij de heren nu nog 5 over: Đokovic , Alcaraz, Rublev, Ruud en Rune
Nog 3 dames: Swiatek, Pegula en Kasatkina

danusz1986

Kan je ook weer makkelijk Kasatskina en Rune kiezen. Wou dat ik die luxe had. Ik moet voor een A speler gaan bij de heren en Gauff of Stephens bij de vrouwen.

rbc1912

Die ga ik ook spelen ja.
Ik heb overigens wel weer het geluk aan mijn zijde met een juiste D-speler. Bij de Australian Open had ik Monfils en Keys. Nu weer Rune (maar geen Stephens). Dan zit het wel mee hè. Die leveren bakken met punten op

1 2 ... 546 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.