Scorito-algemeen

1 2 ... 547 ... 606 607
danusz1986

Eigenlijk hoef je alleen maar goede C en D spelers te hebben en natuurlijk wel 4 favorieten voor de eindfase.

RTankink

Ik ga deze ronde voor Ruud en Kasatkina. Ruud speelt tegen Rune dus het is geen zekerheidje, maar dat kunnen Djokovic en Alcaraz ook niet zijn als ze tegen Nadal en Zverev spelen. Rublev zie ik verliezen van Cilic. Leuk dat die Rune het zo goed doet, het is hem van harte gegund, maar Ruud is redelijk bezien wat mij betreft gewoon de favoriet. En ik durf het na de afgelopen paar rondes met captainfiasco's zoals Teichman, Putintseva en Norrie niet meer te typen, maar ik zie Kasatkina echt niet verliezen van Kudermetova.

Rad

Rune zeker overwogen, maar door zijn loting niet gekozen. Dat verklaart zijn (relatief) lage pickrate denk ik.

Phoenix0000

Ik ga ook voor Ruud en Kasatkina.

Ik heb ook Cilic nog, maar durf dat in deze eerste 4x cap ronde toch niet aan denk ik.
Heb die partij tegen Medvedev niet gezien en heb wel gevoel dat hij goeie kans heeft tegen Rublev die ook niet echt soeverein is. Maar toch, als indexspeler (35ste nu) durf ik het niet aan.

Laatst gewijzigd
niek-vdv

Ook hier keuze voor Ruud en Kasatkina. Cilic was wel echt goed en Rublev won dankzij de blessure van Sinner, maar zie toch Rublev als de lichte favoriet.

danusz1986

Ik twijfel nog tussen Stephens en Gauff. 50/50 match denk ik!

niek-vdv

Stephens wel natuurlijk dubbele punten bij winst, maar Gauff wat mij betreft door consistentie licht de favoriet. Mocht Stephens vanaf het begin spelen zoals ze de laatste 2 partijen eindigde, zal ze alleen waarschijnlijk niet te stoppen zijn.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Daarom ligt echt aan de vorm van de dag bij Stephens. Ik maak dit toernooi telkens de verkeerde keuzes haha.

niek-vdv

Nou het was weer eens vrij weinig bij Stephens vandaag. Hopelijk had je haar niet gekozen als captain nu weer dan.

danusz1986

Ik ben voor Gauff gegaan, omdat ik verwacht had dat de Stephens kiezers voor haar zullen gaan die Gauff niet hebben. Uiteindelijk 20% en anders had ik toch nog wat punten gepakt met Stephens. 17.5 procent gestegen naar 74%. Nu ga ik de gok nemen met Ruud ook al denk ik dat Rune gaat winnen. Meeste mensen met Rune gaan hem cappen waardoor als Ruud wint ik toch weer aardig ga stijgen.

raymankapeens

Er zijn ook nog andere caps dan Gauff toch? Kasatkina bv of had je die niet? Wel lekker dat 20% Sloan had. Het was haar dag niet of de andere dagen had ze geluk/bovengemiddelde vorm

danusz1986

Kasatskina heb ik niet anders had ik haar gekozen idd. Volgende ronde ga ik voor Gauff.

niek-vdv

Bij de vrouwen heb ik er nog 4 in het toernooi, bij de mannen nog maar 2. Meestal is het toch wel andersom.

danusz1986

Jammer dat ik nog 0 A spelers heb bij de mannen. Dat betekent waarschijnlijk geen punten in de finale.

Jasperdewaal11

Pfff ik zit er iedere keer lelijke naast qua kopmannen selectie. Maar Guaff, Nadal, Swiatek & Ruud nog over.

rbc1912

Sta nog op 94,2% maar gisteren was geen beste dag. 0 punten en geen A's meer bij de mannen. Bij de vrouwen alleen Swiatek, maar das sowieso de enige die nog over is uiteraard.
Vandaag wel spannend hoor. Rune, Ruud, Rublev, Swiatek, Pegula en Kasatkina komen nog in actie voor mij. Waarbij ik hoop dat Pegula van Swiatek wint en Rune Ruud verslaat

Phoenix0000

Ruud of Cilic captain, ik kan nog kiezen :-).
Ruud wel 3x al van Rune gewonnen...

rbc1912

Eens komt die 1e x natuurlijk ;)
Bij mij staat-ie nog steeds als captain. En Kasatkina bij de dames

Phoenix0000

Ik ga toch voor Cilic uiteindelijk.

Vooral omdat ik Rublev in uitslagen nog niet zie overtuigen.
Ook tegen Sinner was hij kansloos totdat begin tweede set de blessure begon op te spelen.
Cilic juist met veel machtsvertoon tot nu toe.

danusz1986

Dachten de Kasatskina spelers nog even dat ze het weg ging chocken in de tiebreak.

RTankink

'@danusz deze Kasatkina-speler zag de bui al hangen ja. Had me gezien de trend van de afgelopen paar dagen niet verrast. Maar ik wil verder niet zielig gaan doen, iedereen heeft wel eens een baaltoernooi.

Plus, de punten van Kasatkina piloteren mij 20% omhoog naar 74%, zó slecht is het dan allemaal ook weer niet. Als Ruud vanavond ook nog even mee zou willen werken… Zal bovendien nog wel wat gaan zakken, omdat bij de heren net zoals voor velen hier de A'tjes inmiddels verdwenen zijn. Bij de vrouwen er wel zeker van dat ik drie halve finalisten zal hebben, prima uitgangspositie.

danusz1986

Ik denk aan een finale met Swiatek en Gauff.

RTankink

Ik hoop erop, dan heeft mijn captainkeuze met Gauff in de volgende ronde goed uitgepakt :)

En dat is overigens ook mijn verwachte finale

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het rare is dat als bijvoorbeeld al je heren of dames uitgeschakeld zijn dat je dan de melding van Scorito krijgt: Je hebt je captain voor de halve finale nog niet geselecteerd. Maar je kunt niks selecteren.

Ketjap Manis

Vrij sadistisch idd.

1 2 ... 547 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.