Ik ga deze ronde voor Ruud en Kasatkina. Ruud speelt tegen Rune dus het is geen zekerheidje, maar dat kunnen Djokovic en Alcaraz ook niet zijn als ze tegen Nadal en Zverev spelen. Rublev zie ik verliezen van Cilic. Leuk dat die Rune het zo goed doet, het is hem van harte gegund, maar Ruud is redelijk bezien wat mij betreft gewoon de favoriet. En ik durf het na de afgelopen paar rondes met captainfiasco's zoals Teichman, Putintseva en Norrie niet meer te typen, maar ik zie Kasatkina echt niet verliezen van Kudermetova.
Ik ga ook voor Ruud en Kasatkina.
Ik heb ook Cilic nog, maar durf dat in deze eerste 4x cap ronde toch niet aan denk ik.
Heb die partij tegen Medvedev niet gezien en heb wel gevoel dat hij goeie kans heeft tegen Rublev die ook niet echt soeverein is. Maar toch, als indexspeler (35ste nu) durf ik het niet aan.
Ik ben voor Gauff gegaan, omdat ik verwacht had dat de Stephens kiezers voor haar zullen gaan die Gauff niet hebben. Uiteindelijk 20% en anders had ik toch nog wat punten gepakt met Stephens. 17.5 procent gestegen naar 74%. Nu ga ik de gok nemen met Ruud ook al denk ik dat Rune gaat winnen. Meeste mensen met Rune gaan hem cappen waardoor als Ruud wint ik toch weer aardig ga stijgen.
Sta nog op 94,2% maar gisteren was geen beste dag. 0 punten en geen A's meer bij de mannen. Bij de vrouwen alleen Swiatek, maar das sowieso de enige die nog over is uiteraard.
Vandaag wel spannend hoor. Rune, Ruud, Rublev, Swiatek, Pegula en Kasatkina komen nog in actie voor mij. Waarbij ik hoop dat Pegula van Swiatek wint en Rune Ruud verslaat
'@danusz deze Kasatkina-speler zag de bui al hangen ja. Had me gezien de trend van de afgelopen paar dagen niet verrast. Maar ik wil verder niet zielig gaan doen, iedereen heeft wel eens een baaltoernooi.
Plus, de punten van Kasatkina piloteren mij 20% omhoog naar 74%, zó slecht is het dan allemaal ook weer niet. Als Ruud vanavond ook nog even mee zou willen werken… Zal bovendien nog wel wat gaan zakken, omdat bij de heren net zoals voor velen hier de A'tjes inmiddels verdwenen zijn. Bij de vrouwen er wel zeker van dat ik drie halve finalisten zal hebben, prima uitgangspositie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.