Scorito-algemeen

1 2 ... 549 ... 606 607
rbc1912

Ik kan niet gokken op Gauff ;)

Ludi

Ik ga denk ik toch maar voor de A speelster, ook al is de maximale uitbetaling lager indien ze wint :p

MarvinG

Captain Gauff gewonnen, dat is mooi. In de finale natuurlijk gewoon Swiatek.

Nu bij de mannen Ruud of Nadal als cap. Neig naar Ruud, omdat een B-speler meer oplevert.

RTankink

Het zou wel heel gedurfd zijn om te gokken tegen iemand die net 34 wedstrijden achter elkaar heeft gewonnen toch? En specifiek bij Gauff heb ik twijfels over of ze Swiatek wel in toom kan houden. Gauff staat niet bekend om haar goede service en haar servicestats zijn dit toernooi ook weer matig (dat waren ze tenminste voor de HF, weet niet hoe het gisteren was). Swiatek is bij uitstek de speelster die continu de matige service (met name de 2e) aanvalt. Dus ook qua speelstijl zou ik redeneren dat Gauff Swiatek goed moet liggen. Laat staan als Swiatek al sinds februari niet meer verloren heeft, en we op de ondergrond spelen waar Swiatek al het meest gevaarlijk was voordat ze onverslaanbaar werd.

Platje

Wat een tiebreak was dit.. fenomenale punten van Nadal bij 6-2 achter (Zverev had ook wat andere keuzes kunnen maken soms maar dat terzijde)

pirazzi

Oei Zverev gaat door zijn enkel, medical time-out.

Ludi

Balen. Had Zverev wel een finale gegund 😇

Benzardi

Jammer voor zo'n mooie pot Tannis.

niek-vdv

Zonde zeg, was een geweldige wedstrijd.

Laatst gewijzigd
vevie

Een dramatische RG: sta op 11.7% 😂. Dat wordt een makkie om volgend jaar te verbeteren.

Laatst gewijzigd
Ludi

11.7% is een een soort van knap! 😜

Komt de volgende keer vast goed inderdaad! :)

RTankink

Heb het idee dat velen dit jaar veel pech hebben gehad. Heb zelf lange tijd rond de 50-55% gebivakkeerd en met 1 lekkere captain (Kasatkina in de KF) zat je opeens op 75%. In de HF is dat nog naar 82% gegaan. Er is bij mij dit toernooi meer mis gegaan dan goed, vooral bij captainkeuzes, maar kennelijk geldt dat voor heel veel spelers.

rbc1912

Ik heb dan juist weer enorme mazzel gehad. Maar 2x fout gezeten met de captain. Nu op 93%. Alleen nog Swiatek en Ruud over, dus je weet voor wie ik ga juichen in beide finales

RTankink

Toch nog 15% voor Gauff. Hoop dat velen daarvan boven me staan... en dat deze opmerking me over een paar uur niet backfiret.

Platje

Swiatek zorgde voor een stijging van 1,6% en Nadal nog eens 5,9%.. uiteindelijk net geen duimpje maar net boven de 89% een prima score zonder Gauff en na ronde 3 geen C of D mannen meer en alleen Kasatkina bij de vrouwen.. Alexandrova R2 en Goffin R3 de captainfouten

rbc1912

Ondergetekende op precies 90% geëindigd. Veel goede captainkeuzes maken het gemis van Nadal minder erg. Wel tevreden ermee. Tennis blijft toch een loterij

danusz1986

Door geen Nadal nog 4.4% naar beneden geëindigd op 69.9.

Benzardi

Gegokt en verloren met 3 finalisten, hierdoor zijn we helaas gezakt naar een schamele 64,2%..
Op naar Wimbledon en de Tour

Ludi

2x heeft m'n captain verloren tijdens RG. 2x als favoriet. Zat er meer in: ja achteraf met perfecte kennis wel. Zat er achteraf goud in door andere captains te kiezen: nee. Prima tevreden dus. Op naar Wimbledon en de tour.

Phoenix0000

72ste geworden, 99,7% zonder Nadal.
Weer netjes de voorbeschouwing van 'game to love' als uitgangspunt genomen.
Gaat steeds prima, continu boven de 90%.

danusz1986

Heb je jouw team überhaupt hier wel gepost?

Ludi

Netjes Phoenix!

Phoenix0000

Nee nog niet, maar had dit team:

Heren:
A --> Djoko, Alcaraz & Tsitsipas
B --> Rublev, Sinner & Ruud
C --> Cilic, Kezmanovic, Davidovic Fukina
D --> Goffin, Sonego, Zapata

Dames:
A --> Swiatek, Badosa Sakkari
B --> Gauff, Pegula, JAbeur
C --> Kasatkina, Teichmann, Andreeescu
D --> Alexandrova, Kalinina, Putintseva

Captain ronde 2 bij dames ging fout, en in ronde 4 heb ik Djoko ipv Rublev of Cilic gecapt.
Voor de rest ging het vrij straight forward op de odds van de bookies.

Als ik met Wimbledon en Tour niet te ver zak dan kan ik bij start voetbalseizoen wel een aanval op top 10 van de index doen. Stond ooit tijd terug 12de als hoogste maar daarna weggezakt. Omdat ik alleen de NL voetbalspellen (ook geen eerste divisie trouwens) speel heb ik wel echt een nadeel. Mss toch maar de internationale matchkings ook meedoen al is het maar om de kans te vergoten toch in die top 10 te komen.

Laatst gewijzigd
Ludi

Haha, ja dat maakt het inderdaad een stuk makkelijker om top10 aan te vallen Phoenix.

Wie had je als dames cap in de ronde dat teichmann verloor van Stephens? Kasat?

Net team overigens. ADF lijkt me de enige naam die er echt wat uit springt, daar had ik Norrie verwacht.

Structureel 90% scoren bij tennis blijft iets heel knaps als je dat consistent lukt door de opzet van het spel 👍

Overigens staat bij mij op plek 72 een team met Nadal cap 😜

Phoenix0000

'@Ludi

Excuus, 77ste!
En ja, KAsatkina toen cap.

Tja, wat is structureel. laatste 12 spellen volgens mij 2x net onder de 90% en 10x erboven met wat uitschieters.
Wimbledon een keer top 10 gescoord.

Denk dat Norrie ook wel een misser was van me ja.

1 2 ... 549 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.