Scorito-algemeen

1 2 ... 60 ... 606 607
Flater

'@Starlynk, beide en Kvitova.

JapieJapo

Ik heb ook die 3 Btjes bij de vrouwen.
En Begu nu 7-7 on 3de set. Die heb ik gekozen voor extra spanning :)

wielerfan95

Kasatkina, V Williams (grote fout) en Stephens

Lance Beenstrong

Garcia, Pliskova en Kerber hier als B-speelsters

Jori

qua topscorers heb ik atm: Neymar, Messi en dan Kane en Lukaku vanwege de bizar makkelijke poule (Tunesië en Panama, dat worden echt monsterscores).

Tja, hier Ostapenko en Kyrgios, voor de rest gaat het nog prima, al moet Cibulkova dus nog een stuntje eruit halen tegen Görges

Bertens is iig lekker op weg

Laatst gewijzigd
Starlynk

Heb als B-speelsters Kvitova, Garcia en dus Sharapova.. Daar zitten blijkbaar nog veel verschillen! Nu Garcia en Bertens op de baan, en daarna alleen nog Halep voor de perfecte 1e ronde.. Alhoewel Garcia nog geen denderende start had met al 8 breakpoints tegen in 2 service beurten :p

EDIT: inmiddels wel 3-1 voor :D

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik stoor me er overigens ontzettend aan dat ik niet gewoon kan zien hoe vaak iedere speler/speelster gekozen is...

Lance Beenstrong

'@ Pietje, +1

wielerfan95

'@Pietje Dat is inderdaad een gemis, dan wordt het nog wat leuker om de wedstrijden van niet gekozen spelers te volgen.

Ab Normaal

Hier ook Kvitova, Garcia dn Sharapova.

Niels22

Stephens, Kasatkina en Sharapova hier als B-vrouwen.

fmvbeest

Laat ik dan nog een andere variatie in de mix gooien: Garcia, Kvitova en Ka.Pliskova

Lance Beenstrong

Was er een goede reden om Kerber niet te nemen, heb dat even gemist, maar zie haar naam niet terugkomen bij anderen.

fmvbeest

'@ Lance, Geen held op gravel + voorkeur voor anderen

Thijmen1411

Als B-speelsters heb ik Pliskova, Garcia en Kvitova. Ik had eerst ook Sharapova maar ik zie haar in de 3e ronde niet van Pliskova winnen, en dat gevoel is versterkt nu ik haar redelijk diep heb zien gaan om van Hogenkamp te winnen.

Laatst gewijzigd
Flater

'@Lance, omdat Kerber er in de 3e ronde afgaat tegen Bertens natuurlijk.

Jori

Cibulkova maakt nog geen indruk, maar laat ik me maar vastklampen aan dat het vrouwentennis is en alles mogelijk is, zie ook bijv Hogenkamp-sharapova en Mertens-Lepchenko :p

vasnd

'@jori
En anders sowieso leuk genoeg vrouwke om te zien :).

Jori

sssttt, dat heeft er natuurlijk niks mee te maken, maar het juicht wel makkelijker.

EDIT: Viel weinig te juichen :( een kleine heupblessure, veel belangrijke afzwaaiers en bovenal ijzersterk serverende görges maakten mijn joker wel genadeloos af.

Laatst gewijzigd
YungNikopolidis

Ronde 1 afgesloten met 630 punten, ik heb alleen Ostapenko die eruit ligt maar zal vast niet de enige zijn. Hopen op een verliespartij van Halep vanavond ;)

Pietje Precies

Als ze morgen maar wint, mag ze vanavond van mij verliezen ;)

Opvallend trouwens om Halep niet te kiezen. Was voor mij zelfs de titelfavoriet (weliswaar met een kleine kans).

wesley1983

Nog Berdych bij de mannen en Halep bij de vrouwen winnen en zou nog geen enkele speler kwijt zijn dan na de 1ste ronde.

Jori

Lol, wordt een slechte maar wel consistente start:
A-speler eruit (Ostapenko)
B-speler eruit (kygrios)
C-speler eruit (Berdych)
D-speler eruit (Cibulkova)

Starlynk

OK ff heads up nu dat de 1e ronde voorbij is.. Als er nog mensen aan de subpoule willen deelnemen, stuur me ff een PB.. aanmeldingen zonder PB ga ik vanaf nu afwijzen!

Laatst gewijzigd
Thijmen1411

Berdych ziet er niet goed uit... Hopen dat hij het morgen kan omdraaien. Verder alleen nog Halep te gaan. So far so good

1 2 ... 60 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.