'@Pietje Precies Haha zag ook dat de wedstrijd is verplaatst. Aangezien Scorito-tennis zoveel van geluk afhangt, heb ik ervoor gekozen maximaal een uur in de voorbereiding te steken. Ik was meer onder de indruk van de resultaten van Ostapenko, Wozniacki en Svitolina dan die van Halep dit jaar. Bovendien, het blijft vrouwentennis. Dat zien we tot nu toe al met de uitschakelingen van Venus, Ostapenko en Azarenka. Voor iedereen blijft het gewoon hopen dat de C en D-spelers zo ver mogelijk komen, en de uitschakeling van Ostapenko is daarom niet heel erg.
Ik ga hier ook de gok wagen op Cornet als captain, maar twijfel over al mijn D-spelers om te kiezen als captain (Monfils, Verdasco, Strycova). Bij allemaal ishet niet zeker dat ze winnen. Ook Parmentier (tegenstander van Cornet) heeft dit jaar al laten zien tegen zo'n spelers te kunnen verrassen (laatst toernooi gewonnen in Turkije en daar onder andere Wozniacki en Begu verslagen) We zullen het zien!
Ik heb te weinig gekeken naar de 2e ronde voor de d-spelers vrees ik. Vooral gekeken naar de 1e ronde en of ze redelijke kans hebben om 2e ronde door te komen. Heb Monfils, Verdasco, Strycova en Buzarnescu. Buzarnescu aanvoerder gemaakt, maar erg onzeker over die partij. Hoop vooral dat ook Strycova doorgaat, omdat de weg daar helemaal openligt naar kwartfinale door uitschakeling van Ostapenko, Azarenka, Konta en Venus.
Voorlopig ben ik blij dat ik naar je geluisterd heb ;)
Khachanov is trouwens iemand die er bij de mannen een beetje tussendoor is geschoten bij mij. Die had een extreem makkelijke eerste ronde, een makkelijke tweede ronde en ook in de derde ronde heeft ie een prima kans (of is ie zelfs favoriet als Pouille in ronde 2 wordt uitgeschakeld). En in ronde 4 zou die denk ik ook favoriet zijn als Zverev daarvoor is uitgeschakeld.
'@Pietje: Ja, daar zat ik ook al naar te kijken. Ik had Khachanov in mijn eerste team en toen is ie er op een gegeven moment uitgegaan en ik weet eigenlijk niet meer waarom. Ik vermoed omdat ik een D-speler in de bovenste speelhelft wilde hebben, omdat de onderste helft als zo vol zat met goede spelers.
Maar Buzarnescu als captain gespeeld dus? Gaat idd goed tot nu toe. Beter dan Halep die al een break achter staat.. Alhoewel ik niet eens heel rouwig zou zijn als Halep vroeg naar huis gaat, want dat biedt kansen voor Mertens..
'@Niels22: haha uiteraard is Halep geen slechte keuze.. heb haar ook :) En Mertens is idd vooral wishful thinking, maar dat mag hier niet besproken worden?
En wel grappig dat jij dit nu zegt, want vond deze quote van jou nog o.a. als reactie op dat ik Mertens in mijn team had:
"Mertens voor kwartfinale naar huis, want bij Halen, mist bij mij net de schifting."
Over vier rondes vooruit denken bij vrouwentennis gesproken.... :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.