Scorito-algemeen

1 2 ... 62 ... 608 609
Pietje Precies

Bij de vrouwen heeft in de eerste ronde trouwens erg vaak de favoriet gewonnen. Enkel in het bovenste deel van het derde kwart een hoop verrassingen, waardoor dat nu tot de kwartfinale openligt.

Jammer dat Osaka en Kontaveit ook weer goed/prima bezig zijn.

kasjaar

'@starlynk nu pakt ze inderdaad de eerste 3 games van de 2e set in 9 minuten. Toch nog op tijd wakker dus.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Strycova lijkt ook weer op een mooi moment haar vorm gevonden te hebben na 8 (!) verloren partijen op rij voor Roland Garros :p

wesley1983

Die Kuzmova mag er wel wezen, jammer dat ze er al gaat uitliggen 😛
Wanneer gaat Berdych de baan op eigenlijk?

Starlynk

Na de wedstrijd van Halep.

Thijmen1411

Ik had Khachanov ook wel overwogen maar, ondanks zijn slechte resultaten sinds zijn blessure, had ik Wawrinka het wel iets beter zien doen. Achteraf is het natuurlijk makkelijk te zeggen dat ik Khachanov boven Tsitsipas had moeten kiezen, aangezien Thiem een lastigere tegenstander zou zijn dan Wawrinka. Tja...

Starlynk

'@Thijmen1411: Ach en wie weet wint Tsitsipas straks van Thiem en dan heb je weer de juiste keuze gemaakt. Bij tennis kan het alle kanten opvliegen. Riske ook geen schijn van kans meer tegen Halep na die eerste set.

Pietje Precies

Berdych!

Als die de partij nog weet binnen te hengelen is het écht de mooiste start ooit van een Grand Slam voor mij. Helaas weten we allemaal dat de eerste rondes kinderspel zijn. Op een gegeven moment haal je met 1 wedstrijd net zoveel punten als nu in een hele ronde...

Platje

Gezien de uitslagen van strycova gekozen voor makarova.. helaas me 1e speler eruit

kasjaar

Kom ik er nu pas achter dat Shapovalov in ronde 4 aantreedt tegen Nadal..
Lekker bezig Kasjaar...

Starlynk

Wat een suffe resultaten tot nu toe dit jaar zeg.. Bijna overal wint the usual suspect van de D/C spelers, vandaag ook weer. Strycova, Siniakova, Osaka, Buzarnescu, Kontaveit... En bij de mannen nu ook weer Bautista, Dzumhur, Verdasco en ook Berdych lijkt miraculeus te ontsnappen.. En mijn D/C spelers moeten het nog maar waar zien te maken vandaag en morgen ;)

Jori

'@ starlynk: je moest het weer spoilen he, berdych geeft direct zijn break voorsprong weg in set 4 :(

Starlynk

'@Jori: Sorry, ik heb hem zijn break weer terug gegeven. Mijn excuses!

Jori

haha, bedankt. Al was die beslissende bal op 30-40 wel een erg controversieel balletje die net in/net uit was, gelukkig dat de umpire voor Berdych (in) koos (die zelf ook dacht dat hij uit was). Berdych lijkt nu wat agressiever en Chardy toch iets statischer, blijkbaar was die pauze dus toch wel wenselijk.

EDIT: Nevermind, 5e set is een set op zich. Beide spelers ogen redelijk statisch en redelijk afhankelijk van hun 1e service
EDIT2: Wordt je toch kotsmisselijk van, dat Franse publiek wat keihard applaudiseert voor een dubbele fout...

Laatst gewijzigd
Jori

Ongelofelijk, vecht Berdych zo terug in de wedstrijd en geeft hij het zo weer weg, nja, blijft dus het verhaal van mijn consistente score :p

Thijmen1411

Daar gaat de perfecte score :(
Ik had Berdych in m'n schema zelfs tot de kwartfinale laten komen... Erg jammer

Jori

In goed nieuws: Nog 15 dagen tot de tour poule open gaat :p

Starlynk

Berdych had een mooie loting, maar al zijn wedstrijden op gravel verloren dit seizoen. Hoeft natuurlijk niks te zeggen (zie Strycova :p), maar daarom niet aangedurfd hem te nemen. Gelukkig maar! Djokovic ook gewoon wonnen. Zverev heeft het wel lastig in de 1e set en al 2 breaks tegen.. Hoop niet dat hij er uit vliegt, want dan kan het niet hebben van Thiem nog meer pijn gaan doen..

Thijmen1411

'@Starlynk Z'n vorm was inderdaad ver te zoeken, maar dat waren wel tegen redelijke tegenstanders: Nishikori, Gasquet en Shapovalov. Ik vond z'n loting te mooi om hem links te laten liggen. Andere overwegingen (naast Schwartzman die ik heb) waren Fognini en Edmund, maar ik vond dat te lastig kiezen aangezien ze in de 3e ronde elkaar tegen konden komen. Wie heb jij?

EDIT: Oja, en Shapovalov, maar die zag ik natuurlijk nooit verder komen dan de 4e ronde (Nadal). Misschien had ik daar al tevreden mee moeten zijn voor een C-speler.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Dmitrov ook eerste set verloren, die mag er wel uit

Karperdrol

waarom heb ik eigenlijk gekozen voor Zverev en Dimitrov.... mmmm

Ab Normaal

Sorry, Berdych is mijn schuld.
Ik speel al jaaaaaaren Sportpools en Berdych is (samen met Kohlschreiber) een absolute no go voor mij. Altijd als ik hem nam vloog hij er in de eerste ronde uit.
Daarom neem ik hem eigenlijk nooit meer, al lang niet meer. Nu vanwege zijn loting toch maar weer eens geprobeerd, maar heb al meteen tegen bekenden gezegd dat hij er dan dus gegarandeerd uit moet vliegen, en inderdaad.

Sorry folks, my fault!

Jori

Nadal, Zverev en Thiem waren gewoon vooraf de logische keuzes qua vorm en spel op gravel.
Djokovic kon het nog geen 2 wedstrijden volhouden, al kon hij wel een heel behoorlijk niveau halen en was, mits fit, gewoon de topfavoriet. Echter nam je daarmee dus een gok. Del Potro als A sloeg gewoon nergens op

Starlynk

'@Thijmen1411: Ik heb Schwarzmann en Edmund. Dat waren m.i. de C-spelers met de grootste kans om de kwartfinale te halen.

En Dimitrov heb ik niet, maar die partij moet hij nog wel kunnen winnen. Zverev kan duidelijk wel een regenbreak gebruiken :p Elke keer denk ik weer: "Het moet er toch een keer uitkomen op een grand slam voor Zverev"....

Thijmen1411

'@Abnormaal Volgende keer dan graag ff hier laten weten als je weer besluit hem te nemen! ;)

@Starlynk Ik geef Edmund ook een iets grotere kans om verder te komen dan Fognini, maar durfde het niet aan. Kan natuurlijk heel goed uitpakken, want Cilic zou in de 4e ronde ook geen onmogelijke opgave hoeven te zijn.

1 2 ... 62 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.