Ik had Khachanov ook wel overwogen maar, ondanks zijn slechte resultaten sinds zijn blessure, had ik Wawrinka het wel iets beter zien doen. Achteraf is het natuurlijk makkelijk te zeggen dat ik Khachanov boven Tsitsipas had moeten kiezen, aangezien Thiem een lastigere tegenstander zou zijn dan Wawrinka. Tja...
Wat een suffe resultaten tot nu toe dit jaar zeg.. Bijna overal wint the usual suspect van de D/C spelers, vandaag ook weer. Strycova, Siniakova, Osaka, Buzarnescu, Kontaveit... En bij de mannen nu ook weer Bautista, Dzumhur, Verdasco en ook Berdych lijkt miraculeus te ontsnappen.. En mijn D/C spelers moeten het nog maar waar zien te maken vandaag en morgen ;)
haha, bedankt. Al was die beslissende bal op 30-40 wel een erg controversieel balletje die net in/net uit was, gelukkig dat de umpire voor Berdych (in) koos (die zelf ook dacht dat hij uit was). Berdych lijkt nu wat agressiever en Chardy toch iets statischer, blijkbaar was die pauze dus toch wel wenselijk.
EDIT: Nevermind, 5e set is een set op zich. Beide spelers ogen redelijk statisch en redelijk afhankelijk van hun 1e service
EDIT2: Wordt je toch kotsmisselijk van, dat Franse publiek wat keihard applaudiseert voor een dubbele fout...
Berdych had een mooie loting, maar al zijn wedstrijden op gravel verloren dit seizoen. Hoeft natuurlijk niks te zeggen (zie Strycova :p), maar daarom niet aangedurfd hem te nemen. Gelukkig maar! Djokovic ook gewoon wonnen. Zverev heeft het wel lastig in de 1e set en al 2 breaks tegen.. Hoop niet dat hij er uit vliegt, want dan kan het niet hebben van Thiem nog meer pijn gaan doen..
'@Starlynk Z'n vorm was inderdaad ver te zoeken, maar dat waren wel tegen redelijke tegenstanders: Nishikori, Gasquet en Shapovalov. Ik vond z'n loting te mooi om hem links te laten liggen. Andere overwegingen (naast Schwartzman die ik heb) waren Fognini en Edmund, maar ik vond dat te lastig kiezen aangezien ze in de 3e ronde elkaar tegen konden komen. Wie heb jij?
EDIT: Oja, en Shapovalov, maar die zag ik natuurlijk nooit verder komen dan de 4e ronde (Nadal). Misschien had ik daar al tevreden mee moeten zijn voor een C-speler.
Sorry, Berdych is mijn schuld.
Ik speel al jaaaaaaren Sportpools en Berdych is (samen met Kohlschreiber) een absolute no go voor mij. Altijd als ik hem nam vloog hij er in de eerste ronde uit.
Daarom neem ik hem eigenlijk nooit meer, al lang niet meer. Nu vanwege zijn loting toch maar weer eens geprobeerd, maar heb al meteen tegen bekenden gezegd dat hij er dan dus gegarandeerd uit moet vliegen, en inderdaad.
Sorry folks, my fault!
Nadal, Zverev en Thiem waren gewoon vooraf de logische keuzes qua vorm en spel op gravel.
Djokovic kon het nog geen 2 wedstrijden volhouden, al kon hij wel een heel behoorlijk niveau halen en was, mits fit, gewoon de topfavoriet. Echter nam je daarmee dus een gok. Del Potro als A sloeg gewoon nergens op
'@Thijmen1411: Ik heb Schwarzmann en Edmund. Dat waren m.i. de C-spelers met de grootste kans om de kwartfinale te halen.
En Dimitrov heb ik niet, maar die partij moet hij nog wel kunnen winnen. Zverev kan duidelijk wel een regenbreak gebruiken :p Elke keer denk ik weer: "Het moet er toch een keer uitkomen op een grand slam voor Zverev"....
'@Abnormaal Volgende keer dan graag ff hier laten weten als je weer besluit hem te nemen! ;)
@Starlynk Ik geef Edmund ook een iets grotere kans om verder te komen dan Fognini, maar durfde het niet aan. Kan natuurlijk heel goed uitpakken, want Cilic zou in de 4e ronde ook geen onmogelijke opgave hoeven te zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.