Scorito-algemeen

1 2 ... 63 ... 608 609
bakfiets

Ja zverev en grandslams. Dat gaat een moeilijk verhaal worden zo langzamerhand. Ik heb hem nu denk ik zowat elke keer geselecteerd. Als D speler al. En elke keer denk ik dat ik het niet op mijn geweten wil hebben als hij de finale haalt. Maar.. hij ligt er nog niet uit natuurlijk.

Starlynk

Pff Goffin ook gelijk weer een break om zijn oren. Die had ik ook echt beter verwacht, maar was eerste ronde al door het oog van de naald tegen Haasse , dus had gehoopt dat ie nu een makkelijke partij zou hebben.... Zul je zien dat die rare Monfils straks heel ver komt in dat deel van het schema.

Jori

Goffin en Zverev zie ik het nog wel recht trekken (heb ze zelf ook). Mijn gokje Simon gaat snel klaar zijn, die krijgt les van Querrey :(

Starlynk

Oef, nou Goffin gaat het wel redden, maar Zverev 2-1 in sets achter en Nishikori ook bijna en Martic eerste set 6-1 verloren en al een break tegen in de 2e set.. Lijkt me dat ik hier toch iets ga verliezen ;)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Mooi, Martic op de rand van de afgrond.
Mijn D dames Strycova en captain Putsinseva mooi door.

Starlynk

Martic exit, zuur maar niet onterecht...

ditisdavid

Martic captain gemaakt...

Niels22

Hadden we Simon nu maar captain durven maken ipv veilig op C

bakfiets

Ik heb tot nu toe met paire mijn eerste uitvaller en dat scheelde niet veel. Monfils als c gaat nu goed en met cornet en Thiem gaat het de goede kant op.

Platje

Waarom cornet captain gemaakt ipv verdasco of monfils.. toch teveel naar de odds gekeken ipv op gevoel

Uiteraard kan cornet gewoon nog winnen

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Goffin, Nishikori en Zverev allen gelukkig nog gewonnen. Monfils en Sakkari ook mooi gewonnen!

Tsitsipas die lekker bezig is, Kasatkina oké, Cornet die het lastig heeft. Enkel jammer dat Berdych eruit ligt, aangezien de concurrentie ook nog steeds amper uitvallers zal hebben...

JapieJapo

Is vooral vervelend nu omdat je weet dat Verdasco al heeft gewonnen ;), maar ik hoop met je mee dat het goedkomt.

Tsitsipas snoept 2de set af van Thiem....

Crashtester

Cornet gaat lekker hoor. 26 breakpoints gehad, 1 benut! Ja, dat lees je goed. En gewoon 3-0 achter in de 3e set nu...

klumper

Doe voor het eerst mee met de tennis spellen op scorito, wil toch serieus werk gaan maken van de scorito index.

1e ronde ging redelijk, helaas mijn d speler (Vesnina) verloren.

2e ronde gaat voorlopig prima, mijn d spelers Verdasco(C), Monfils en Sakkari zijn in ieder geval al door.

De wielerspellen zijn in ieder geval een stuk uitdagender, dan deze invuloefening.

JapieJapo

Pff Cornet van 5-0 naar 5-2, hopen op een grvalletje Novotna:) kost je toch mooi 180 puntjes verkeerde D captain...

fmvbeest

Mijn poule kan de prullenbak ik, heb dit keer echt teveel m'n oren laten hangen naar de loting en niet het team genomen dat ik in eerste instantie had. Merk dat door die verrekte puntenwaardering/captainfactor ik te krampachtig probeer om het juiste gaatje in het schema te vinden. Op die manier lukt het zelden, vervolgens zie ik de mensen die ik in eerste instantie had heerlijk ballen en de eerste paar rondjes overleven (wat daardoor dubbel plezier op zou leveren).

Stuff

Na een perfecte 1e ronde nu D-speelsters Martic en Cornet als captain verloren... bij de mannen D-spelers wel beide gewonnen...

Laatst gewijzigd
TheStrikers

'@Japiejapo je bent niet de enigste die Cornet Captain had,ik had haar ook. Had wel verwacht dat ze ging winnen op haar favoriete ondergrond, en ze speelt in haar Eigen land. Dus totaal geen spijt van maar wel zuur dit..

Pietje Precies

Aiii, jammer dat de partij tussen Tsitsipas en Thiem net niet gestopt is.

wesley1983

'@Pietje: jij vind alles jammer als het niet in je voordeel is? Zou niet weten waarom het jammer is dat Kontaveit en Osaka goed bezig zijn en ook niet waarom Thiem-Tsisipas eerder zou moeten stopgezet zijn. Vind het een beetje jammer om het te moeten lezen.

Laatst gewijzigd
Flater

Prima dag vandaag. Tot nu toe nog steeds alleen Ostapenko verloren, gelukkig wonnen Zverev en Nishikiori alsnog. Ook met Verdasco als captain veel punten gepakt. Geklommen naar de top 40.

wesley1983

Blijkbaar een hoog niveau in die tennisspellen. Berdych Out in 1ste ronde en Cornet in de 2e ronde. Dus voorlopig 2 spelers Out maar sta amper op 59%. Kapitein Coric wel morgen nog zijn match.

vasnd

Ook ik stoor me toch wel een beetje aan de gefrustreerd overkomende opmerkingen. Ik begrijp dat dit spelformat niet dicht te timmeren valt met een voorspel-model en daardoor snel tegen kan vallen (ook ik betrap me soms er op dat ik een beetje boos wordt op spelers die niet presteren 'naar hun kunnen' ). Maar c'est ça. Scorito bepaalt, jij betaald (en de index is minder heilig dan we soms denken :P).

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ja, Wesley. Niet zo gek toch?

We spelen een spelletje waarbij je 10 spelers uit 128 opties hebt moeten kiezen. Binnen het huidige systeem waren er van die 128 maar een stuk of 20 echt het overwegen waard. Vervolgens hoop je dat die 10 die jij hebt gekozen het goed gaan doen en hoop je dat die andere 10 die ook interessant waren er snel uitvliegen. Dat zijn immers de spelers die de concurrentie heeft, waardoor je boven hun kan eindigen. Die andere 108 zijn vervolgens wat minder interessant, enkel wanneer ze tegen één van die 20 plausibele opties spelen.

Mijn berichtje was niet positief, maar ook niet echt zeurend of overdreven lijkt mij... ik begin met een 'Aiii', geen gevloek, geen uitroeptekens, etc. Verder zijn er wel meer die dit doen. Bijvoorbeeld het berichtje van Ab Normaal had ook zomaar van mijn toetsenbord kunnen komen :p

Maar goed, ik zag al aan komen dat de kans op een break groot was en hoopte dus dat ze bij 3-3 zouden stoppen. Maar ik vond het niet oneerlijk ofzo dat ze nog speelden, enkel jammer (mede omdat het redelijk willekeurig is tot hoe laat ze doorspelen). Heb je zelf Thiem ofzo?

Achteraf was het pakken van Tsitsipas misschien niet zo handig, maar ai wat kan die jongen al goed tennissen zeg. Misschien was dit een Grand Slam of een jaartje te vroeg, maar die kan denk ik een mooie toekomst tegemoet gaan.

wesley1983

Neen ik heb geen Thiem, heb het voordeel aan Djokovic gegeven in de keuze tussen die 2. Ach mss ga ik ook wel nog zo fanatiek komen als ik eens meer meegedaan heb aan Scorito Tennis maar voorlopig zie ik het echt als bezighouding en fun en ook een reden om meer tennis te kijken dan vroeger. En iedereen wil wel hoog eindigen dus ik begrijp je reactie wel.

1 2 ... 63 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.