Scorito-algemeen

1 2 ... 65 ... 608 609
zeewolde

Een lekkere 2e ronde: 19 uit 19 door.
Nu, tijdelijk (neem ik aan), 1e in de WF Forum poule.
Volgende ronde een aantal onderlinge wedstrijden dus er gaan slachtoffers vallen in mijn selectie. Nog een keertje Coric als captain tegen Schwartzmann. .. nachtje over slapen.

Wielerfan999

Met 19 man beginnen en in de top 125 staan is toch best leuk haha. Morgen lastige cap keuze, denk dat ik voor Putintseva ga, vol op de gok dan maar.

Thijmen1411

Ondanks een sterke voorbereiding dreigt mijn Roland Garros op een debacle af te lopen. In de eerste ronde Berdych eruit. Deze ronde Cornet (c) en Tsitsipas verloren (achteraf gezien misschien ook stomme keuzes). Met Garcia nog aan het spelen, zit ik op 39,9%.
Ondanks dat ik het niet eens ben met het concept, ben ik nu wel blij dat de captainfactor oploopt en een goede score nog niet compleet van de tafel is ;). Maarja, dan moet ik wel goede keuzes gaan maken...

Matt89

Pf ik neig naar Mertens’ als captain maar las ook dat je geen vrouwen captain moet maken...

Starlynk

Ik twijfel nog tussen Coric en Mertens

wesley1983

Hier ook twijfels tussen Coric en Mertens. De bookies zetten Coric licht favoriet om te winnen, denk 55% (snap nog altijd niet hoe je die quoteringen berekent naar procentage) en Mertens 70% schat ik? Moeilijk!
Edit: dan kom ik op 224 expected points voor Mertens tegen 264 voor Coric naar gelang de scoritopunten dus zou Coric interessanter zijn? Kloppen mijn berekeningen?

Laatst gewijzigd
bakfiets

Ik heb er nog 18 in het spel. 2 d spelers er nu uit. Ik ga voor siniakova als captain. Grote gok. Maar met monfils, bertens, edmund, keys en schwarzmann zijn ook allemaal een gok waarbij schwarzmann misschien nog de beste optie is. Maar wil toch nog voor de volle d captain punten gaan.

Pietje Precies

Je doet 1 / quotering * 100 (%).

Dus bijvoorbeeld 1 / 1,75 * 100 = 57,14%

wesley1983

'@Pietje: thx wiskundeknobbel 😀

zeewolde

Het klopt wesley . Ik twijfel ook tussen Mertens en Coric. Mertens heeft betere quotering maar Coric is D.
EV voor Mertens is 56
EV voor Coric is 66
Los van de captain factor, dus Coric zou betere keuze zijn .

kasjaar

'@bakfiets, Schwartzman is geen favoriet bij de bookmakers, gewoon een tip. Zijn tegenstander Coric gaat er hopelijk met de punten vandoor ;)

Flater

Ik kies mooi voor Verdasco als kopman. Dimitrov kan er geen knoop van op gravel.

Pietje Precies

Excel is je grote vriend Wesley ;)

Morgen wordt een pittig dagje. Ik heb nog 3 D'tjes over, maar die zijn alle drie fors de underdog. Ze spelen ook alle drie tegen een A'tje of B'tje die ik ook heb, dus ik ga morgen minimaal 3 spelers kwijtraken.

De C'tjes zijn allemaal wel favoriet, maar ook niet al te ruim. En de meeste A'tjes en B'tjes treffen ook de op voorhand meest waarschijnlijke, en dus meest lastige, tegenstander. Ik zou dus ook zomaar 5 spelers kunnen verliezen.

Ik baal echt dat ik Khachanov gemist heb. Verder heb ik Giorgi flink overwogen en die zou ook wel eens fijner kunnen blijken dan Buzarnescu en Sakkari. En Schwartzman in plaats van Berdych. Afwachten geblazen!

Laatst gewijzigd
Starlynk

Ik denk dat ik toch maar Coric kopman maak. Al 2 D-spelers verloren dus ik kan niet op safe spelen. Als ik nog enigszins mee wil doen om de bovenste plekken moet Coric of Sakkari minimaal een rondje verder komen en dan speel ik maar voor Coric, aangezien ie Schwartzmann ook kansloos liet in hun eerdere 2 ontmoetingen... Coric als kopman kan overigens morgen in 1 wedstrijd dan meer punten pakken dan Nadal het hele toernooi (incl. de finale als kopman).

wesley1983

Daarom dat ik Schwartzman bewust links heb laten liggen, omdat de kans bestaat dat die eruit gaat liggen tegen Coric. Als Coric doorgaat naar de 4e ronde geef ik hem ook wel kans om te winnen tegen Anderson en zou wel eens de D-speler kunnen zijn dat je moest hebben bij de mannen. Verder benieuwd naar Kontaveit en Bertens wat zij gaan doen, heb vooraf getwijfeld tussen die 2. De 3e ronde gaat laten zien wie de beste keuze was maar ik vrees voor mijn keuze Kontaveit die toch een moeilijkere tegenstandster heeft dan Bertens in de 3e ronde, hopelijk laat ze haar talent zien.

Ab Normaal

'@PP
Ik heb wel Khachanov maar die moet gewoon tegen Pouille hoor en kan er dus uit vliegen.
Er zitten meerdere D spelers in die best ver kunnen komen maar daarvoor moeten ze altijd een keer langs een uitstekende speler.

Achteraf is het altijd makkelijk zeggen. Coric bijvoorbeeld had er in de eerste ronde ook gewoon uit kunnen liggen tegen Kohlschreiber.
In het tennis kunnen veel spelers gewoon van elkaar winnen, dat maakt het vaak erg onvoorspelbaar.

Starlynk

'@Wesley1983: Wat je over Coric zegt, kun je natuurlijk over Schwartzman zeggen. Als hij morgen van Coric wint, geef ik hem ook wel kans tegen Anderson en is hij de must-have C speler ;)

Sowieso moet ik zien hoeveel C-spelers de komende ronde gaan overwinnen bij de mannen. In ieder geval één (Edmund of Fognini), maar de rest heeft allemaal pittige partijen.

wesley1983

'@Starlynk: klopt, al de C-spelers moeten tegen een A-speler uitgenomen Edmund en Fognini tegen mekaar en Schwartzman tegen Coric dus klopt ook wel wat je zegt over Schwartzman. Ikzelf heb enkel Edmund nog van die categorie.

bakfiets

'@Kasjaar. Bedankt voor de tip. Ik neem hem ook niet als c. Ik heb geen spelers tegen elkaar de ronde dus in theorie kan ik er 18 in de 4e ronde hebben. Alleen verwacht ik dat niet. We gaan het zien....

dazzler2120

2 duels tegenover elkaar deze ronde, monfils vs goffin en verdasco tegen dimitrov. Laat monfils en verdasco maar lekker winnen :')
So far ging het best lekker, totdat Cornet opeens 10miljoen breakpoints mistte en besloot te verliezen.

Pietje Precies

Klopt, maar ik denk dat Khachanov wel tot de beste selectie op voorhand behoorde Ab ;)

Vandaag wordt bijltjesdag, maar we mogen ons gelukkig prijzen dat we al twee ronde's amper uitvallers hebben!

Lance Beenstrong

Heb zowel Coric als Schartzmann, maar maak Mertens denk ik maar kopman. Volgende ronde wellicht één van hen.

dazzler2120

Hier Strycova captain. Hopenlijk kan ik met dat d'tje deze ronde nog wat plekken goed maken.

Ab Normaal

'@Dazzler
Ik ook. Toch maar verkozen boven Putinseva en Khachanov.

hartstikkebedankt

Hier Bertens (c), ik heb er wel vertrouwen in dat ze op gravel van Kerber wint

1 2 ... 65 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.