Scorito-algemeen

1 2 ... 66 ... 608 609
dazzler2120

'@Ab we weten iig vandaag al of het een goede of slechte keuze is :') Good luck!

Pietje Precies

Ik vind het echt jammer dat ik nergens de percentages kan zien. Geen idee of ik nu voor Osaka of Keys 'moet zijn', etc. Het enige waar ik nu op kan hopen is dat de partij lang duurt :p

Verder tot nu toe prima tussenstanden.

aborah

Vind ik ook erg jammer dat de percentages niet te zien zijn.

Kijken hoe lang ik mijn 100% score nog kan vasthouden, zou mij niet verbazen als ik na deze ronde weer buiten de top 1000 sta. Verdasco ieder geval wel goed bezig. Eerste set gepakt en Kasatkina lijkt der inzinking van de 2e set ook te boven.

Stuff

Na ronde 1: 100%
Na ronde 2: 46,7%

Ronde 3 i.i.g. captain Keys al gewonnen. Durfde het niet aan voor een D-speler te gaan (Verdasco/Monfils)...

Overwinning zal er niet meer inzitten, proberen er nog het beste van te maken met oog op de index...

JapieJapo

Mooi Captain Keys gewonnen :)

Diede34

Ik sta toch op een keurige 1nalaatste plaats in de forumpoule, dramatische poule voor mij deze keer...

Dus volle bak verdasco als captain en het lijkt een goede gok te zijn :)

Jori

ik heb nu idd tegen beter weten in Bertens captain, want alle D-vrouwen liggen eruit en:
Monfils vs Goffin
Simon vs Nishikori
Schwartzmann vs Coric

heb ik eigenlijk ook gewoon geen vertrouwen in.

Wel echt jaloers nu op de mensen met Verdasco, die lijkt gewoon de winst te pakken tegen dimitrov met 2 sets voor!
A. Zverev wederom in de problemen... Dzumhur kan echt alle kanten op, mentaal instabiel die man.

kevinraar

Wat zijn de prijzen van het wk poule?

Ab Normaal

D speelster Putinseva door. Helaas geen captain gemaakt.

kasjaar

Zverev aardig dicht bij verlies, net als Dimitrov. Misschien toch maar Verdasco als captain moeten hebben. Sakkari helaas al verloren maar zal zeker niet de enige zijn deze ronde, ben bang dat ik er minimaal 5 ga verliezen.

dazzler2120

Sja, verdasco captain durfde ik niet aan. Dimitrov en Zverev lijken geen goeie keuzes te zijn iig van mij! Met verdasco wel een d'tje die doorgaat naar R4, dus dat is niet slecht.

Diede34

Verdasco heeft nu 60% van mijn totaal aantal punten binnengehaald, misschien tegen djokovic ook maar captain dan maar :P

dazzler2120

'@Diede, daar zit natuurlijk wel de aanname in dat Djoko doorgaat ;)

Diede34

'@ Dazz, ik hoop het niet, want Bautista is m'n laatste C-speler ;)

Flater

Zoals ik gisteren al zei, Dimitrov kan er geen knoop van op gravel. Dus blij met de captainpunten voor Verdasco. Helaas wel Sakkari verloren, al heb ik zelf ook Kasatkina dus de schade valt mee. Keys ook vrij overtuigend door naar de 4e ronde. Zverev lijkt wel te gaan verliezen, die valt dan toch weer tegen op een grandslam.

Door de zege van Verdasco zowaar ineens gestegen naar een 11e plek in het totaalklassement.

kasjaar

Zverev slaat in een heel beslissende game 3 breakpunten van z'n tegenstander achter elkaar weg. Als ie deze set wint komt 't wel goed denk ik, die Dzumhur is namelijk vrij geirriteerd.

hartstikkebedankt

Hm, ik had gehoopt dat Bautista Djokovic zou pakken maar daar ziet het niet naar uit.

Pietje Precies

Ik kan enkel de tussenstanden volgen en die Zverev heeft me nu al verdomd vaak blij gemaakt met een dooie mus. Maar, hij heeft hem eindelijk echt te pakken! Nu gauw afmaken die hap!

Nishikori en Djokovic zijn keurig bezig. Vooralsnog is de grootste verrassing dit toernooi, dat er bijna geen verrassingen zijn.

Jori

Vooraf niet zo gekke gedachte. Djoko hield het nog niet langer vol dan 2 wedstrijden, komt nog steeds terug van blessure en had het lastig met de hitte.
Dat Djoko de eerste 2 sets pakt is ook niet zo gek, hangt meer af wat er in de 3e set gebeurt. Als Bautista die pakt, zie ik hem nog de wedstrijd omdraaien.

Simon gaat het ws niet redden tegen Nishikori, toch blij dat ik hem geen captain heb gemaakt, hoewel ik er zware neiging toe had. Echter de odds en Nishikori's imposante spel hebben me toch overtuigd

Laatst gewijzigd
Starlynk

Buzarnescu wel een break gepakt tegen Svitolina, maar dat komt hopelijk nog wel goed. Tot nu toe alleen Ostapenko er uit echt een verrassing denk ik. Dimitrov die verliest van Verdasco misschien ook, maar er waren vooraf voldoende twijfels over Dimitrov en Verdasco staat prima te spelen.

Ben Sakkari overigens ook verloren, zoals verwacht. Nu hangt echt alles op de grote held Borna Coric :p

dazzler2120

Stycova gaat lekker, en moet volgende ronde tegen Putintseva. Niet gedacht dat ik volgende ronde nog een d'tje had die ik kon/wilde captainen!

kevinraar

Wat is de prijs bij het wk spel?

dazzler2120

Wat bedoel je met "de prijs" @kevinraar? de prijs dat je kan winnen? De eeuwige roem natuurlijk! Voor altijd bragging rights hebben bij je vrienden of collega's.
Of bedoel je wat het kost om deel te nemen aan het spel?

Zverev overleeft weer een ronde...

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

'@Kevinraar,
Bij de officiële poule van Scorito van het WK zijn geen prijzen te winnen, overigens wel bij verschillende subpoules op Scorito (zie beschrijving voor prijzen van de verschillende poules)

kevinraar

Dat isceen boek dat weet ik

1 2 ... 66 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.