Dat 3e kwart is zo raar verlopen bij de vrouwen, alleen Keys had ik daarvan in de 4e ronde verwacht. Nu is er best een redelijke kans dat een D-speelster de halve finale gaat halen... Het lijkt me dat de uiteindelijke winnaar ten minste één van Strycova, Putintseva en Buzarnescu heeft.
Ik had Svitolina nog nooit eerder gekozen bij een tennisspel omdat haar eerdere resultaten op grand slams mij nooit veel vertrouwen gaven (net als bij Zverev trouwens). Ik had haar vanwege haar vorm op gravel van de afgelopen maanden toch genomen. Ondanks dat ze nog jong is en zeker betere resultaten zal boeken, komt zij de komende tijd m'n team ook niet meer in.
Van mij hangt alles eigenlijk af van Coric, ofwel flink stijgen in de ranking, ofwel dalen want verwacht dat er veel nog Mertens kapitein hebben ook. Sta nu op 70%, wel leuk dat Kontaveit, Stephens en Sharapova allen winnen voor mij. Als Garcia en Mertens dit ook doen heb ik nog al m’n b en c- speelsters. Bij de mannen Edmund ook nog in de running om te winnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.