Scorito-algemeen

1 2 ... 67 ... 606 607
Ab Normaal

Strycova wint.
Mijn beide D dames moeten nu tegen elkaar. Heb ik in ieder geval een D'tje in de 5e ronde.
Benieuwd welke ik captain ga maken....

bakfiets

Helaas. Siniakova als captain is een verkeerde gok. Nu hopen de schade een beetje te beperken. Zal nu flink zakken deze ronden.

hartstikkebedankt

Ik had niet verwacht dat Svitolina hier al zou verliezen, velen met mij waarschijnlijk ook niet.

Thijmen1411

Dat 3e kwart is zo raar verlopen bij de vrouwen, alleen Keys had ik daarvan in de 4e ronde verwacht. Nu is er best een redelijke kans dat een D-speelster de halve finale gaat halen... Het lijkt me dat de uiteindelijke winnaar ten minste één van Strycova, Putintseva en Buzarnescu heeft.

Ik had Svitolina nog nooit eerder gekozen bij een tennisspel omdat haar eerdere resultaten op grand slams mij nooit veel vertrouwen gaven (net als bij Zverev trouwens). Ik had haar vanwege haar vorm op gravel van de afgelopen maanden toch genomen. Ondanks dat ze nog jong is en zeker betere resultaten zal boeken, komt zij de komende tijd m'n team ook niet meer in.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ja, opvallend dat praktisch alle verrassingen in het 3e kwart zitten.

Ab Normaal

Hier ook Svitolina. Boven Serena gekozen. Ook al omdat ik geen vertrouwen in Ostapenko had, had ik verwacht dat ze makkelijk in de halve zou komen.
Nu wel blij dat ik toch ook Wozniacki heb.

Starlynk

Ik denk toch dat bijna iedereen Svitolina had, dus dat maakt niet veel uit. Behalve dan als je ook Buzarnescu hebt..... Gefeliciteerd Pietje ;)

JapieJapo

De voor mij onbekende italiaantjes doen het goed tegen Thiem en Carreno. Van mij mag er 1tje winnen: berettini

pirazzi

Monfils gaat verliezen van Goffin hoop ik, anders krijg ik er spijt van dat ik Monfils geen captain heb gemaakt voor de derde ronde. Captain Nishikori deed het wel goed deze ronde: 160 punten!

Starlynk

'@pirazzi: als ik Monfils zou hebben, zou ik toch heel hard hopen dat ie wint van Goffin ook al heb je hem geen captain gemaakt. Als ie wint, kun je hem mooi captain maken tegen Cecchinato in de volgende ronde ;)

Pietje Precies

Ja, Buzarnescu was een aangename meevaller!

Een overwinning van Monfils zou zeer fijn zijn, maar ik zie het niet gebeuren. Goffin oogt het hele toernooi al zoveel fitter. Ik zie Monfils niet snel de 4e en/of 5e set winnen. Dan zou Goffin denk ik geblesseerd moeten raken.

Lance Beenstrong

Alweer 2 kwijt gespeeld met svitolina en carreno busta. Overweeg nu om nog te switchen naar Coric als captain ipv Mertens...

Marsthinaikos

Strycova als captain pakte goed uit voor me. Verder nog Verdasco en Buzarnescu door terwijl Khachanov 2-0 in sets voor staat. Prima dagje dus, jammer genoeg wel Carreno uitgeschakeld.

Pietje Precies

Dat is heel veel meer dan 'prima' :p

Die 4 waren alle 4 de underdog in hun match-up. Carreno wel verrassend, maar ook het minst belangrijk.

Starlynk

Haha, ja 3,5 D speler door.. Dan doe je mee voor de eindoverwinning hoor ;)

Starlynk

En mijn laatste speelster in het onderste gedeelte van het schema (Kvitova) lijkt er ook uit te vliegen.. Pfff.. vizier op Wimbledon dan maar ;) Het is hier iig altijd nog beter dan niet meedoen vorig jaar

Ab Normaal

Ai, en laat Kontaveit nu de enige zijn die ik er last minute uitgegooid heb...

vasnd

Not yet ;)

Edit: nu wel. 7-6/7-6 behoorlijke coinflip.

Laatst gewijzigd
kasjaar

Toppeeeer, C-speler Kontaveit wint van Kvitova (Die ik ook had) en mag zoals 't er nu uitziet tegen Giorgi gaan spelen. Ideale scenario :)

wesley1983

Hoho tiebreak zal beslissen wie wint tussen Giorgi en Stephens. Ofwel 2 spelers tegen mekaar in de 4e ronde met Kontaveit en Stephens ofwel mss de kans om Kontaveit kapitein te maken als het tegen Giorgi gaat zijn.

wesley1983

Ah ok ze doen gewoon door tot er iemand break voorkomt nu, foutje 😀

kasjaar

'@wesley, ja ik was Giorgi aan 't bekijken en die speelde vrij oveetuigend. Ging er dus eigenlijk al van uit dat die partij beslist was maar niks is minder waar. Van mij mag die partij in ieder geval nog wel een uurtje extra duren ;)

wesley1983

Kontaveit tegen Stephens in de 4e ronde , dus al zeker 1 speelster in de kwartfinale die geen A- speelster is.

Pietje Precies

Dit lijkt een pijnlijke dag te gaan worden. Pliskova speelt waardeloos en geeft de break cadeau. Kvitova er al uit. Edmund met een mislukte dropshot op break/set-point tegen.

wesley1983

Van mij hangt alles eigenlijk af van Coric, ofwel flink stijgen in de ranking, ofwel dalen want verwacht dat er veel nog Mertens kapitein hebben ook. Sta nu op 70%, wel leuk dat Kontaveit, Stephens en Sharapova allen winnen voor mij. Als Garcia en Mertens dit ook doen heb ik nog al m’n b en c- speelsters. Bij de mannen Edmund ook nog in de running om te winnen.

1 2 ... 67 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.