Scorito-algemeen

1 2 ... 75 ... 606 607
elstupidoloco

'@jori

Wat majka betreft is het wel interessant wat hij gaat doen. Als klassementsrenner is hij een soort meintjes+ . Als aanvaller kan hij goud waard zijn.

Ab Normaal

'@Starlynk
+1

Starlynk

'@elstupidoloco: het probleem met Majka is dat ie altijd start als klassementsrenner en dat je dan moet gaan hopen dat ie valt, maar niet te hard, zodat ie nog voor de bollen kan gaan :p ik denk niet dat ik er op ga speculeren dit jaar ;)

elstupidoloco

'@starlynk

Vorig jaar viel majka idd net iets te hard. Om met het budget en de prijzen dit jaar te gokken moet je wel ballen hebben. Het lijkt me al lastig zat om dit jaar rekening te houden met jongerentrui met Bernal (minstens 1 kopman voor zich), Soler (minstens 3 kopmannen voor zich) en Latour (knechten voor Bardet).

Starlynk

Ondertussen heeft Muguruza op Roland Garros gehakt gemaakt van Sharapova en heeft Halep het zoals verwacht moeilijk met Kerber. 1e set verloren in de tiebreak, maar gelukkig 2e set wel een break voor.

Nog heel even wachten en dan komt Schwartzman Nadal van de baan meppen op Court Philippe-Chatrier! :D #durftedromen

hartstikkebedankt

Oja we zouden bijna het exciting tennisspel vergeten..

Yskoud

Ik vind het verschil in spelbeleving tussen de wielrenspellen en de Tennis/F1-spellen wel erg groot. Tennis en F1 zijn leuke side-dishes, maar meer ook niet.

JapieJapo

Ik voel een apart Scorito TDF thread aankomen...

Starlynk

Haha ja laten we volgende week daar maar een apart topic voor openen en dan door discussieren als de prijzen definitief zijn ;) Nu hier weer ff de focus op het exciting tennis spel :D

Schwartzman break voor in de 1e set! :D

Jori

Dit lijkt me een wedstrijd waar de service niet zo belangrijk is, beiden zijn geen geweldige serveerders en moeten het hebben van de rallies.
Maar vind Nadal minder dominant dan vorig jaar, zie hier eigenlijk wel een kansje van Schwartzmann

Starlynk

Nee, volgens mij waren er van de 10 games er 5 breaks ;) Maar Schwartzman eerste set binnen gehaald na een onderbreking op setpoint omdat er een toeschouwer onwel werd.. Eerste set die Nadal verliest op Roland Garros sinds 2015 :o

Jori

Schwartzmann mag dit eigenlijk niet meer weggeven, enkel regen kan hem geloof ik tegenhouden. Nadal lijkt ook wat last te hebben, heeft oa zijn onderarmen en polsen laten intapen.

Cilic en Potro maken er een service kanon wedstrijd van. Momenteel alleen niet zo goed voor Cilic dat Potro 83% van zijn 1e service in slaat(!!)

Halep gelukkig wel door, helaas maar verwacht Sharapova eruit.

En Team Sky die het even laat zien in de Dauphiné, poeh zeg.

EDIT: En net nu ik dit zeg, begint Schwartzmann op het publiek te reageren en missers te produceren.... 40-0 weggegeven in eigen game...

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Nadal heeft maar 1 momentum nodig om een wedstrijd om te keren

Jori

regen....

Starlynk

Jori, hou de volgende keer gewoon je mond :D

Jori

Excuses Starlynk, zal niks meer zeggen :p

EDIT: Behalve dat het weer is gaan regenen, nu niet ongunstig voor Schwartzmann :p

Laatst gewijzigd
Stuff

Wie captain te maken??

C-speelster Keys, die ik eerlijk gezegd niet zie winnen.
B-speler Cilic, indien hij de kwartfinale wint, maar dan moet hij waarschijnlijk tegen Nadal.
A-speler Nadal, indien hij de kwartfinale wint.
A-speler Thiem. Die geef ik de grootste kans op winst in de halve finale.

Voor safe op Thiem of gokken op Keys gaat het worden.... Nog ff twijfelen tot vanmiddag!

Starlynk

Tsja, lastige afweging. Ik zou denk ik Thiem doen. Met zijn huidige vorm gaat hij niet verliezen van Cecchinato lijkt me. Ik zie Stephens ook eerder winnen dan Keys. Uiteraard is Keys niet kansloos alleen, en als ze wint haalt ze wel veel meer punten dan Thiem...

Stuff

Ik sta nu rond 93%, dus ook al kies ik Keys en die wint, dan zijn er nog veel mensen boven mij die dezelfde keus maken. Winnen of top 10 zit er dus sowieso niet meer in. Dan ga ik liever voor consolidatie van een leuke 90% voor de index. Met Thiem zal ik dan nog wat mensen inhalen die wel op Keys gokken (mits verlies van Keys).
Mocht Keys toch wel winnen, dan beperk ik de schade t.o.v. de mensen die Stephens als captain hebben, die halen me dan i.i.g. niet in (geen idee hoeveel mensen dit zijn).
Het wordt dus safe op Thiem voor mij.

Het zou een fijne toevoeging zijn als je kan zien (net als bij darten) hoeveel % ieder speler is gekozen.

BarryE1

'@Stuff Herkenbaar!

Verwacht dat Schwartzmann en Cilic na deze partijen niet meer beschikbaar zijn voor mij, dus voor de halve finale dan de volgende captain-keuzes.
A-spelers: Nadal, Thiem, Halep
C-speelster: Keys

Sta nu op plek 15 algemeen dus wordt dan een soort van gedwongen om voor Keys te spelen. In het geval dat ik voor een A-speler kies dan verlies ik sowieso fors op mensen met Stephens of Keys. Dus het is kans op handhaven/stijgen t.o.v. mensen die Stephens kiezen versus het risico op fors verlies. Of het is een klein verlies accepteren. Moet de A-speler in dat scenario natuurlijk nog wel even winnen.

Starlynk

'@BarryE1: Tsja, dan heb je niet veel keus nee.. Hopen dat Keys wint dan!

bakfiets

Voor mij hetzelfde. Ik ga ook voor de veilige thiem optie omdat ik voor het eerst zo ver in een tennis toernooi boven de 90% sta en die wil ik graag vasthouden. Had ik nu top 20 gestaan dan had ik keys als captain gespeeld.

JapieJapo

Hmn leuke discussie Keys captain of niet... ik heb geen Thiem en Stephens. Wel Halep, Nadal en Cilic. Halep zie ik niet zomaar ff winnen van Muguruza. Dus Nadal of Keys... Voor Nadal gaan is alleen gunstig als Keys verliest en veel mensen Keys als captain hebben. En toch lijkt me dat het meest logisch al is dan het rare dat je moet hopen dat Keys verliest ondanks je haar in je team hebt.

Jaizkibel2008

Ik heb zelf Stephens, Keys, Nadal, Halep en hopelijk Del Potro in de halve finale. Ik ga voor Stephens als kopvrouw. Ik gok erop dat veel mensen die nog voor mij staan, voor Keys blijven gaan. Als Stephens wint kan ik nog wel mijn 357ste plaats gaan verbeteren.

BarryE1

Zou toch wat zijn dat je op het scenario van "zekere" captain-punten van een A-speler speelt en dat dan juist diegene de partij verliest.

1 2 ... 75 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.