'@starlynk
Vorig jaar viel majka idd net iets te hard. Om met het budget en de prijzen dit jaar te gokken moet je wel ballen hebben. Het lijkt me al lastig zat om dit jaar rekening te houden met jongerentrui met Bernal (minstens 1 kopman voor zich), Soler (minstens 3 kopmannen voor zich) en Latour (knechten voor Bardet).
Ondertussen heeft Muguruza op Roland Garros gehakt gemaakt van Sharapova en heeft Halep het zoals verwacht moeilijk met Kerber. 1e set verloren in de tiebreak, maar gelukkig 2e set wel een break voor.
Nog heel even wachten en dan komt Schwartzman Nadal van de baan meppen op Court Philippe-Chatrier! :D #durftedromen
Schwartzmann mag dit eigenlijk niet meer weggeven, enkel regen kan hem geloof ik tegenhouden. Nadal lijkt ook wat last te hebben, heeft oa zijn onderarmen en polsen laten intapen.
Cilic en Potro maken er een service kanon wedstrijd van. Momenteel alleen niet zo goed voor Cilic dat Potro 83% van zijn 1e service in slaat(!!)
Halep gelukkig wel door, helaas maar verwacht Sharapova eruit.
En Team Sky die het even laat zien in de Dauphiné, poeh zeg.
EDIT: En net nu ik dit zeg, begint Schwartzmann op het publiek te reageren en missers te produceren.... 40-0 weggegeven in eigen game...
Wie captain te maken??
C-speelster Keys, die ik eerlijk gezegd niet zie winnen.
B-speler Cilic, indien hij de kwartfinale wint, maar dan moet hij waarschijnlijk tegen Nadal.
A-speler Nadal, indien hij de kwartfinale wint.
A-speler Thiem. Die geef ik de grootste kans op winst in de halve finale.
Voor safe op Thiem of gokken op Keys gaat het worden.... Nog ff twijfelen tot vanmiddag!
Ik sta nu rond 93%, dus ook al kies ik Keys en die wint, dan zijn er nog veel mensen boven mij die dezelfde keus maken. Winnen of top 10 zit er dus sowieso niet meer in. Dan ga ik liever voor consolidatie van een leuke 90% voor de index. Met Thiem zal ik dan nog wat mensen inhalen die wel op Keys gokken (mits verlies van Keys).
Mocht Keys toch wel winnen, dan beperk ik de schade t.o.v. de mensen die Stephens als captain hebben, die halen me dan i.i.g. niet in (geen idee hoeveel mensen dit zijn).
Het wordt dus safe op Thiem voor mij.
Het zou een fijne toevoeging zijn als je kan zien (net als bij darten) hoeveel % ieder speler is gekozen.
'@Stuff Herkenbaar!
Verwacht dat Schwartzmann en Cilic na deze partijen niet meer beschikbaar zijn voor mij, dus voor de halve finale dan de volgende captain-keuzes.
A-spelers: Nadal, Thiem, Halep
C-speelster: Keys
Sta nu op plek 15 algemeen dus wordt dan een soort van gedwongen om voor Keys te spelen. In het geval dat ik voor een A-speler kies dan verlies ik sowieso fors op mensen met Stephens of Keys. Dus het is kans op handhaven/stijgen t.o.v. mensen die Stephens kiezen versus het risico op fors verlies. Of het is een klein verlies accepteren. Moet de A-speler in dat scenario natuurlijk nog wel even winnen.
Hmn leuke discussie Keys captain of niet... ik heb geen Thiem en Stephens. Wel Halep, Nadal en Cilic. Halep zie ik niet zomaar ff winnen van Muguruza. Dus Nadal of Keys... Voor Nadal gaan is alleen gunstig als Keys verliest en veel mensen Keys als captain hebben. En toch lijkt me dat het meest logisch al is dan het rare dat je moet hopen dat Keys verliest ondanks je haar in je team hebt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.