Scorito-algemeen

1 2 ... 76 ... 606 607
Starlynk

Ja, dat had ik met Djokovic vorige ronde :p En speel nu Muguruza omdat ik in een overleg zat vanmiddag en geen tijd meer om te switchen naar Nadal.. En Muguruza wordt nu uiteraard van de baan gemept door Halep :D

BarryE1

Pijnlijk

Jori

Ik ben gewoon volledig kamikaze met Keys gegaan.

davidavid

Vrijwel de hele top heeft Keys, een enkele uitzondering Stephens. Dus met Stephens zou je een goede stap kunnen maken bij winst.

Ab Normaal

Zegt weer genoeg over de puntentelling.
Keys maakt of breekt je pool.

Lowland

Nog niet zo erg als bij Ostapenko vorig jaar. Gewoon veredeld gokspelletje.

Jori

Zoveel unforced errors, Keys had geen enkele partij op deze manier kunnen winnen :(

vasnd

En zo heeft Keys in een klap sommige mensen wellicht meer punten gekost dan opgeleverd.

Jaizkibel2008

Dat pakte lekker uit! Van plek 357 naar de 59ste en de 1ste plaats in de WielerFlits subpoule. Nu eens kijken of we dit kunnen vasthouden.

wesley1983

Leuk om in deze fase van het tornooi Stephens te hebben. Vorige ronde van 48 naar 77%, dan wat weggezakt naar 72% als alle kwartfinales gedaan waren om nu terug terug te stijgen naar 90%. Verwacht dat ik weer wat ga zakken nu door mensen met Nadal of Thiem als kapitein maar Stephens heeft toch wel ervoor gezorgd dat ik dan toch nog de schade beperkt kon houden. Voor de finale nog eens nadenken wie ik kapitein maak, wss Nadal of Halep.

bakfiets

Stephens gaat de finale winnen denk ik en grote kans dat ze de enige b of d speler is in de finale. Dus degene die haar hebben en captain spelen in de finale eindigen allemaal 93 a 94 % plus eindigen. Als het niet hoger is. Dus stephens in combinatie met keys was de juiste gok geweest dit toernooi.

JapieJapo

Nou heb ik wel Keys en geen Stephens en ben ik blij dat ze verliest... raar spel

Laatst gewijzigd
Casey

Keurig Stephens!

Momenteel op 98,1 % 🙄

wesley1983

'@bakfiets: Stephens heeft wel al 2 keer gewonnen van Halep maar dit is ondertussen 5 jaar geleden. De vorige 4 confrontaties waren allen in het voordeel van Halep. Dit spel is ook een beetje op het juiste moment switchen naar een andere speler als kapitein.

Pietje Precies

Dit spel is gewoon iedere ronde uitrekenen wie je beste captainkeuze is. En dan kan het zijn dat je driemaal dezelfde speler of speelster pakt of juist driemaal een ander.

wesley1983

'@Pietje: in het geval Halep-Stephens is het wel een moeilijke. Naargelang de scoritopunten en quoteringen van de bookies heeft Stephens een licht voordeel maar als de favoriet (Halep) wint heb je gewoon 0 punten als je Stephens kapitein neemt.

bakfiets

'@Wesley. Dat stephens wint is puur gebaseerd op mijn gevoel. Ik heb haar niet en als ik haar wel had had ik haar als captain gespeeld. De finale is toch een beetje een alles of niets keuze.

Dit spel is puur de juiste captain keuze met een beetje geluk dat je de juiste c en d spelers hebt.

wesley1983

'@bakfiets: klopt maar denk dat Stephens de enige niet a-speler zal zijn in de finale en dat er haar niet zodanig veel zullen hebben, dus heel veel mensen kapiteinpunten gaan halen met een a-speler (800 punten is niet niks). Ik heb nu 2 rondes enorm kunnen stijgen in de ranking maar als ik het risico neem in de finale krijg ik het even hard terugbetaald als ze zou verliezen. Hopelijk wint Nadal morgen zodat ik hem kan kapitein maken in de finale en de dames het gewoon laat uitvechten wie er punten opbrengt voor me.

Laatst gewijzigd
bakfiets

'@wesley. Nadal tegen Thiem is ook geen zekerheid. Maar als Nadal doorgaat speel ik hem ook als captain in de finale. Ik snap wat je bedoeld met de onzekerheid van stephens. Als je nu rond de 90% staat kan het slim zijn wel Nadal als captain te spelen in de finale. Veel mensen boven je zullen waarschijnlijk wel stephens hebben en een deel daarvan haar zeker captain maken. Hierdoor kun je nog wat stijgen. Veel dalen met Nadal als captain zal je niet doen verwacht ik.

Pietje Precies

Zeker, maar ook nu reken je dus. Alleen nu komt er geen overduidelijke keuze uit je rekensom, waardoor het lastiger kiezen is.

Nu zijn Halep en Stephens qua EV namelijk even goede of even slechte keuzes en is de keuze dus tussen variantie (Stephens captain: of je eindigt super hoog of je daalt flink) of vastigheid (Halep captain: positie consolideren met oog op de Index). Maar dan is Nadal captain (volgens de betting market) inderdaad de meest verstandige keuze.

Overigens vind ik het vertrouwen in Nadal op de betting market wel erg groot. Met Bolelli, Pella, Gasquet, Marterer en Schwartzman heeft Nadal op papier nog amper échte tegenstand gekregen + hadden zijn tegenstanders vaak al veel meer uren op de baan gestaan. Desondanks heeft ie mij nog maar matigjes kunnen overtuigen en vond ik hem op de voorbereidingstoernooien beter spelen.

aborah

Ik baal van de deadline vanavond bij formule 1 spel. Om 20:00 is de 2e vrije training en om 23:00 is de deadline voor duels. Ben dan op feestje dus moet duels selecteren op basis van 1e vrije training en mijn verwachtingen vooraf. Volgens mij hadden ze de deadline ook makkelijk op morgenmiddag kunnen zetten.

dazzler2120

wat mij betreft hadden ze het f1 spel in 2 delen kunnen splitsen; kwalificatie & race. Deadline kwali; vrijdag 23.00 uur, deadline race; zaterdag 23 uur

raymankapeens

Ricciardo krijgt nog gridstraf toch? Zag in de voorbeschouwing van scorito dat ze max en hem goede kans op winst geven...

dazzler2120

Aangezien scorito iedere ronde max als favoriet op schrijft neem ik die voorbeschouwing nooit echt serieus :")
Ricciardo krijgt idd gridstraf
Voor de rest, vorig jaar lag Max na bocht 1 2de. Na paar laps uitgevallen. Zou zomaar kunnen dat hij goed rijdt hier.

Laatst gewijzigd
Stuff

Geen gridstraf Ricciardo:

"Tijdens de GP van Monaco ging Ricciardo's MGU-K stuk waardoor hij de race met uitreed met 25 procent minder vermogen. Hij won de race, maar het kapotte onderdeel was volledig verbrand, en moest vervangen worden voor Canada. Iets wat hem een straf van tien posities zou opleveren bij de start van de race. Er mogen namelijk maar twee MGU-K's gebruikt worden per seizoen en omdat Daniel in China de eerste liet vervangen, was hij nu toe aan de derde.

Maar die straf komt niet. Ricciardo heeft zelf nog niets gehoord over een mogelijke straf en dat komt omdat het team heeft besloten om de eerste (gerepareerde) MGU-K nog een keertje in te zetten. Zo blijven ze binnen de limiet en is de auto straffeloos klaar voor de race. "

Bron: https://www.autobahn.eu/9006/toch-geen-gridstraf-voor-ricciardo-in-canada/

1 2 ... 76 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.