Scorito-algemeen

1 2 ... 80 ... 606 607
Pietje Precies

Ah oké! Ik denk dat je gelijk hebt dat er inderdaad nog best wat mensen zijn met wat ontbrekende score's. Omgekeerd zijn er denk ook mensen die eerst wel (praktisch) overal een score hadden staan, maar die zijn afgehaakt sinds je moet betalen voor deelname. En dus bijvoorbeeld geen Roland Garros score meer hebben, etc.

En ik zou inderdaad gewoon lekker een abonnementje nemen. Als je aan zoveel spellen meedoet is het voordeliger dan de spellen los kopen en je krijgt er een hoop kijk- en spelplezier voor terug! Ik vind het alleen wel jammer dat het puur voor de eer is en er niet wat prijzen zijn gekomen. Al was het alleen maar voor de winnaar van ieder spel (of de top-5 ofzo). Daardoor was het destijds ook een vrije negatieve mededeling a la: "de spellen veranderen niet, maar je moet er vanaf nu wel voor gaan betalen". Terwijl het eigenlijk vrij logisch is dat je een klein bedrag betaalt als je ziet wat je er voor terug krijgt.

Hun reden was iets met kansspelbelasting, maar hoe heeft Zweeler dat dan geregeld vraag ik me af?

Diede34

Over de reden waarom scorito tegenwoordig een bijdrage vraagt heb ik het volgende begrepen:

De eigenaar heeft best veel tijd/geld in het platform zitten. Het idee was oorspronkelijk om een laagdrempelig platform aan te bieden om mensen warm te maken voor het gokken op sport. Je begint met een gratis spel, en een deel van de mensen stroomt door naar bettingsites (wat volgens mij ook de ambitie voor Scorito was om te worden).

De Nederlandse wetgeving leek destijds openingen te bieden (in de toekomst) voor gokken op sportwedstrijden, maar dat wordt lastiger of in ieder geval uitgesteld. Als masterstudent sportbeleid denk ik persoonlijk dat deze wetgeving zeker niet soepeler gaat (lees: zou moeten) worden en dat betekent dat het toekomstige verdienmodel van Scorito minder kansrijk lijkt. Vandaar dat de keuze is gemaakt om een bijdrage te vragen om het (verliesmakende) platform te blijven draaien. Fair enough wat mij betreft als je het naast het spelplezier legt.

***Dit is mijn interpretatie van wat ik over Scorito heb gehoord, pin me er niet op vast...

Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat je je niet uit spellen terug kunt trekken (of ik heb die optie nog niet gevonden). Ik heb bijvoorbeeld een keer per ongeluk aangemeld voor het Match Duel spel, waar ik eigenlijk geen interesse in had. De rating van match duel (in mijn geval 5%) telt wel mee zonder dat ik feitelijk aan het spel deelgenomen heb...

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Is er trouwens een forumpoule voor het WK?

dazzler2120

'@diede, die 5% telt alleen maar op bij je totaal score. In feite heb je dus '5%' gratis score gekregen.
Ik heb me een keer uit laten schrijven door contact op te nemen met de klantenservice btw. Ging toen om top-coach.

wesley1983

Dan ben ik blij dat Scorito geen goksite geworden is. Vroeger plaatste ik ieder weekend bets op goksites (op de rand van verslaafd). Doordat ik gewoon iets van bezighouding wilde hebben naast het gewone werkens/gezinsleven. Dit heb ik nu gevonden in het meedoen aan de spellen van Scorito en plaats ik heel sporadisch nog eens een bet op goksites. Dat ze daarvoor een kleine compensatie voor vragen vind ik totaal niet erg in vergelijking met wat je ervoor terugkrijgt.

Bazing

'@Pietje Er staat me iets van bij dat Zweeler gevestigd is in Malta waardoor ze niet tegen dezelfde problemen aanlopen als scorito.

Bode80

Nog een dag wachten en dan kunnen we los op de Tourpool! :-)

pirazzi

Zoals ik het begrepen heb betaal je per jaar 9,99 bij Scorito. Dat kun je wel opzeggen maar dan betaal je 1,99 per maand. Die 9,99 is dus voordeliger maar daar zit je wel levenslang aan vast.

Starlynk

'@ditisdavid: https://www.scorito.com/wk-poule/wk-voetbal-2018/wielerflits-forum-poule?code=e27d6caa-a00b-45de-9367-9ef90a60cd47

@pirazzi: dat is onzin. Je hebt een jaar abonnement voor 9,99. Als die is afgelopen en je hebt daarvoor niet verlengd of opgezegd, dan krijg je automatisch een maandabonnement voor 1,99, maar dat kun je uiteraard ook gewoon opzeggen, dus zit je echt niet levenslang aan vast ;)

Starlynk

Tsjongejonge wat een gedoe met Spanje.. Was toch een leuk team op te gokken, ook met Isco als topscorer, maar weet niet dat ik dat nu nog aandurf ;)

ditisdavid

Toch maar niet 3 overwinningen voor Spanje voorspellen misschien :p

@Starlynk Thanks.

BarryE1

Heb nu ook niet perse meer vertrouwen in andere teams gekregen. Mijn topscorers voor de groepsfase komen sowieso niet uit die poule, denk dat er andere poules zijn waar meer gescoord gaat worden.

Starlynk

Nja, ik vond Isco dus wel interessant om als middenvelder topscorer te nemen voor de groepsfase, ook omdat Lopetegui super veel vertrouwen gaf aan Isco. Maar denk dat ik dat nu maar niet doe dus... Heb nu CR7 op zijn plek gezet. Zijn idd wel groepen waar meer gescoord gaat worden, maar dan is het toch vaak wat minder duidelijk wie dan die doelpunten gaat maken, terwijl dat bij Portugal toch iets beter te voorspellen is :p

kevinraar

ik heb 1 verdediger 2 middelveders en 1 aanvallers gedaan als topscorder

KissMyAce

Ik 4 keepers

kevinraar

Grapjas

JimKro

Spanje was mijn favoriet voor eindwinst, vreemde situatie dit. Doet me haast weer nachtmerries krijgen naar het moment dat Froome vlak voor de Giro op z'n snuit ging.

Laatst gewijzigd
Lowland

Froome won die Giro wel gewoon :)

Heb zin in de Tour, al denk ik dat ik morgen er niet meer zo over denk. Gaan lastige keuzes worden. Wel leuk dat er wellicht meer variatie in de teams komt

Gids03

Twijfel aleen nog tussen polen en senegal die als 2e doorgaan 🙄

Gids03

Twijfel aleen nog tussen polen en senegal die als 2e doorgaan 🙄

kevinraar

ik heb polen als 1ste en colombia als 2de

pirazzi

Rusland - S. A. 5-0

Pietje Precies

Dat is mooi 60 puntjes voor mijn eerste 1-0 van het toernooi. Daar heb ik er nog een stuk of 40 van :p

De kans op een mooie score voor de Scorito Index is wel erg groot met zo'n enorm deelnemersaantal. Ik vraag me wel af of het allemaal échte deelnemers zijn.. maatje van me heeft namelijk volgens mij niet betaald (ga ik ff checken) en in ieder geval niks ingevuld, maar zit wel in de sub-poule. Zou leuker/eerlijker zijn als dat soort deelnemers uit de algehele ranglijst worden gekickt.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Geweldig idee om hier een gokje te wagen en 1-1 te zetten David, wat een topstart. Iig bijna geen 90-punters zo.

kevinraar

eerste 60 punten binnen

1 2 ... 80 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.