Zo dat was ff wat leeswerk, erg interessant haha. Jammer dat we niet gaan zien of je top 25 voorspelling uitkomt ;)
@starlynk,
Mooie wissel Ja, isco voor Ronaldo. Ben zelf altijd al fan geweest van Ronaldo wat voor mij de reden was om hem niet mee te nemen gek genoeg. Ik had het gevoel alsof ik meer punten kon verdienen met middenvelders en Neymar/Griezmann. En kan op deze manier dus ook nog genieten van Ronaldo die enorm goed speelt, hoewel ik ergens toch wel een beetje baal.
Fantastische analyse Pietje, leuk om te lezen! Ik merk dat ik duidelijk bovengemiddeld moet gaan scoren met de Tour en Wimbledon om mijn plekje in de top 10 te behouden. Ben benieuwd of ik überhaupt wel een 90% score voor het wk kan krijgen, heb namelijk best wel vaak een gelijkspel ingevuld omdat ik het blindelings volgen van de bettingmarket nooit zo leuk vind, geeft voor mij weinig spanning.
P.s. Ook kunnen de F1 scores natuurlijk nog erg gaan verschillen in de tussentijd, waar moeilijk rekening mee te houden is.
Ik sta op 97%. Gelukje met Ronaldo als één van de topscorers (al zullen velen op die plek Griezmann hebben, dus dat scheelt 2 i.p.v. 3 goaltjes).
Verder wat geluk dat er al veel logische uitslagen zijn geweest en de verrassingen juist bij wedstrijden zitten waar iedere serieuze deelnemer een 0-punter haalt (Brazilië, Duitsland, Argentinië).
Helaas gaat Roel92 ook best lekker, waardoor ik morgen net naast de koppositie in de Index grijp. Mooi dat @kaboutertje zo aan het stuntelen is ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.