Scorito-algemeen

1 2 ... 83 ... 606 607
BarryE1

Vooral bijzonder dat hier een videoref voor nodig was. Het was in principe voor de scheidsrechter zelf ook wel te constateren.

Starlynk

Ja terechte penalty wel hoor, maar ik had liever gezien dat Zuid-Korea er mee weg was gekomen ;)

BarryE1

Ja, die van Zuid-Korea knepen allemaal al een oogje dicht. #rodekaartgrap

foqu1ta

'@starlynk
Ja indd, had ook graag een 0-0 gezien. Wat 90 puntjes zou hebben betekend.

ditisdavid

Jammer dat België er niet nog eentje bij prikt, al mag ik niet klagen met de goals van Lukaku (die de meesten ook zullen hebben natuurlijk).

hartstikkebedankt

3e plekje inmiddels in de Forumpoule

Pietje Precies

Bedankt voor de toffe reacties allen! Het is natuurlijk gekkenwerk dat ik het allemaal uitzoek, maar ja, knutselen in Excel is een grote hobby ;)

Die 1e plek in de voetbalindex hoop ik volgende week van je af te gaan snoepen @Starlynk! Maar ik hoop vooral dat ik na de GP van Frankrijk voor 1x de leider in de Algemene Index mag gaan zijn, want met 99% bij Wimbledon en 99% bij de Tour vrees ik daarna helaas weer te gaan duikelen.

Lukaku is een baasje! Straks nog een 1-0 voor Engeland en geen goal van Kane en het is weer een topdag :p

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik heb vandaag zweden en engeland als winnaar goed en België de uitslag goed brn maar gestegen van 40 duizend naar 37 duizend dacht echt ik ga 10 duizend plekken stijgen maar niet dus hoe komt het dat ik weinig stijg met deze goede wedstrijden?

Melkboer

Omdat de rest ze ook goed heeft Kevin. Daarnaast hadden veel mensen Kane en Lukaku als topscorers.

kevinraar

Ok mij topscoorders nog geen 1 doelpunt

Jori

hier topscorers wel lekker: Kane 2, Lukaku 2 wat in mijn ogen ook must haves waren, gezien de makkelijke poule en je ze volgens mij straks na de poulefase weer anderen mag kiezen. Neymar lijkt mij op het oog een beetje verdwaald en niet wetende wat hij precies op het veld moet doen. Griezmann nog wel lekker doelpuntje. Wel verbaas ik me over hoeveel Ronaldo hebben gekozen, 3 wk's en 3 doelpunten totaal lijken me niet echt de cijfers, hoewel de poule natuurlijk wel chill is afgezien van Spanje. Net zoiets als Müller op een ek selecteren :p

Qua uitslagen valt het net beetje verkeerd, geen gelijke spellen en vaak net een doelpuntje tekort. Behalve België-Panama, daar had ik een simpele 7-0 voorspeld, maar het spel vd Belgen leek in de beginfase nergens op, later niet meer kunnen zien. Maar met 89% toch niet ontevreden momenteel!

kevinraar

Ik heb bij België de bruyne

Pietje Precies

Die stats waar je mee op de proppen komt qua Ronaldo zeggen veel minder dan zijn overall doelpuntenrecord. Maar Ronaldo/Griezmann/Kane het was mij allemaal redelijk om het even. De één scoort iets vaker, de ander een makkelijkere poule, etc. Neymar en Messi vond ik er wel licht bovenuit steken en Lukaku scoorde voor mij net boven die andere 3.

Verder is niet zeker weten of je anderen mag kiezen en 'must haves' een vreemde combinatie (:p) , maar je mag inderdaad in de KO weer anderen kiezen.

Laatst gewijzigd
Crashtester

Voor mij was er maar 1 must have doelpuntenmaker op voorhand en dat is James Rodriguez. Maar dat komt ook doordat ik Colombia heel hoog heb zitten, misschien onrealistisch hoog.

Qua aanvallers waren Messi,Ronaldo, Kane, Lukaku, Griezmann allemaal even plausibele opties in mijn ogen.

Edit: En Neymar natuurlijk.

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Crashtester: Ja, ik heb Rodriguez ook, maar nu gaat ie mogelijk niet spelen vandaag :p

Die topscorers doen wel pijn.. Griezmann, Lukaku, Kane en Coutinho er allemaal in gehad maar uiteindelijk voor Ronaldo (OK, die pakt goed uit), Neymar, Rodriguez en Lewandowski gekozen (Polen gaat poule H ownen jongens! :p).. Zijn toch flink wat misgelopen punten voor 4 van mijn zeg maar 10 opties die ik als topscorer heb overwogen.

En Pietje, denk dat je me wel voorbij gaat in de index met al je saaie 1-0's ;) Ik heb vandaag ook weer een gelijkspel (Rusland - Egypte), dus hopelijk pakt die wel goed uit, want anders wordt de achterstand wel weer een stuk groter na het goede begin.

foqu1ta

Ik heb voor vandaag 3x een 1-1 voorspelt heb ik zojuist gezien.. ik ga toch een klein vreugesprongetje maken als ik 270 punten mag optellen vanavond om 10 uur.

Pietje Precies

Hoho, België mocht met 2-0 winnen hè! :p

Maar het is inderdaad saai. Al zie je dat praktisch alle teams resultaat-voetbal spelen (/matigjes op elkaar ingespeeld zijn) en dat vraagt ook om resultaat-poulen ;)

De meeste verdedigers (Sergio Ramos bijv.) en middenvelders heb ik nauwelijks overwogen. Bij een concept als Match Duel betalen zulke value picks zich op de lange termijn uit / betaalt het zich uit om iedere speelronde de spelers met de beste ratio (te verwachten doelpunten vs punten per doelpunt) te pakken. Maar met dit korte concept koos ik liever voor een slechtere ratio en een groter aantal te verwachten doelpunten. Geen idee of dat echt wijsheid is, ligt misschien ook een beetje aan je doelstelling.

Laatst gewijzigd
Thijmen1411

Ondanks dat ik van tevoren zei dat ik het te saai vond om de bettingmarket te volgen, heb ik toch spijt dat ik het niet gedaan heb. Had 150 punten meer gehad als ik het wel zo had gespeeld (heb in een vriendenpoule op een andere site het namelijk wel zo gespeeld), en dat had me een score van 92-94% gegeven, ipv de schamele 58% die ik nu heb. Ben daardoor ook 10 plaatsen gezakt in de index :(

bakfiets

Ik heb lewandowski als topscoorder naast suarez, messi en lukaku. Ik sta nu op 85% tov een 15% van het ek. Ben dus oo de index flink gestegen naar plek 170 geloof ik. Verder wel veel op overwinningen gespeeld van de favoriet wat tot nu toe goed uitpakt.

raymankapeens

Hoezo speelt Rodriguez niet?

Lance Beenstrong

Nog licht last van kuitblessure en ze wilde geen risico nemen, wellicht komt hij er nog in.

Edit: There he is!

Laatst gewijzigd
Starlynk

Nog bijna gescoord ook, maar helaas :p

BarryE1

Even de resultaten van de huidige nummer 1 bekeken, onmogelijk! Met alle "verrassingen" die er zijn geweest enkel Portugal - Spanje fout. Hopelijk voor hem heeft ie de bettingmarket nog even afgestruind.

Timocycling

Ik word gewoon misselijk als ik die nummer 1 zie. Dat kan toch gewoon niet dat je gewoon alles zowat goed hebt.... Jezus man!

Platje

Die kan al aardig wat geld verdiend hebben ja! Heel erg knap!!
Wat een 2e doelpunt van Senegal. Dit had toch nooit goedgekeurd mogen worden?

1 2 ... 83 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.