Mijn Wimbledon gaat eigenlijk helemaal niet zo lekker, maar doordat Kerber 1840 (!!) punten heeft gepakt in haar laatste twee wedstrijden sta ik toch virtueel op 91.8%. Die captainpunten gaan echt nergens over. In de kwartfinale pakte Kerber 720 punten en pakten Williams, Djokovic en Nadal samen 180 punten. In de halve finale pakte Kerber zelfs 1120 punten en pakten Williams en Djokovic/Nadal samen 160 punten.
Door Djokovic/Nadal (heb ik beide) zal ik nog 2% stijgen ofzo, maar vervolgens door Anderson/Isner die sommige mensen ook wel kopman zullen hebben gemaakt zal ik weer wat dalen. Hopelijk wint Isner, die zal denk ik een stuk minder vaak gekozen zijn & minder vaak captain gemaakt zijn.
Chill trouwens dat ze bij Topcoach spelers wel 2.250.000, 2.750.000, etc maken. Hopelijk bij het wielrennen vanaf de Vuelta ook iets meer exacte bedragen, vooral van 1.000.000 naar 1.500.000 is een pittige sprong.
Ik sta op 92.1%, Pietje, hoogste dat ik ooit heb gestaan met tennis. Met Kerber denk ik kans op 95%, of 97% bekertje, met Williams/Nadal is het vooral consolideren denk ik... blijft lastig, gaat denk ik een gevoelsmatige keuze worden. Verwacht dus dat ik hoe dan ook verlies achteraf :')
Ha, die pinchhitter is wel grappig. Lees ook dat je budget niet meer onder het startbudget komt na de eerste seizoenshelft. Heb topcoach twee keer gespeeld en zowel een keer een forse stijging als daling meegemaakt. Voelt toch een beetje alsof je dubbel gepakt wordt als je selectie minder waard is geworden. Vaak wil je namelijk wisselen en moet je duurdere spelers met minder geld kopen. Kan die ondergrens daarom wel begrijpen om de lol er een beetje in te houden bij mensen.
Ik twijfel nog over MatchDuel België!
En ook over Topcoach België trouwens. Sta zelfs in dubio: neem ik dan niet te veel risico?
Over risico gesproken: Wimbledon gaat bij mij echt dramatisch trouwens na 3 rondes al mijn dames weg en 6 heren. Nu alleen nog Anderson(c) en Nadal over. Sta op een blamerende 8,2 %!
Edit: Anderson wint en ik verdubbel meteen zo'n beetje mijn totaalscore. Sta nu op een iets draagbaardere 31%. Toont maar weer aan hoe uitzinnig hoog die captain punten zijn!
Ik ook andersen als captain en sta daardoor weer op de 8ste positie. Alle captain keuzes winnen tot nu toe. Nog nooit eerder gehad. Ik heb nu nog kerber en Andersen. En ik ga voor Andersen. Als je twee keer zo'n 5 setter wint dan win je Wimbledon ook;-). En daarnaast waarschijnlijk mn enige kans om nog top 5 te halen of meer. Aangezien de rest boven me zomaar een andere captain kan gaan kiezen.
'@bakfiets, ik duim voor je!
Ik twijfel ondertussen nog wie ik captain moet maken. Andersen en Kerber zijn de opties met mogelijk nog Nadal erbij. Normaal is er altijd wel een duidelijke optie maar als Nadal niet wint is die er eigenlijk niet.. En dan moet ik ook snel beslissen voor de eerste finale morgen.
Netjes bakfiets. Ik sta zelf op plek 13 en heb nog Djoko erin en verder Anderson en Kerber. Anderson geef ik de meeste kans tegen Djoko dus laat die maar van Nadal winnen. Kerber is ook aardig in vorm, gaat een last minute beslissing worden. Zit ook in een betaalde poule dus moet even kijken wat verstandig is om de 1e prijs te winnen:).
'@Pietje
Ik kan van allebei genieten. Echt goed serve volley spel is ook schitterend.
Kan ook komen omdat ik zelf tennis en zelf graag service volley speel.
Veel moeilijker dan mensen denken.
Ik kan van beiden genieten, alsmede de druk waar die gasten onder staan en dan toch je beste tennis spelen. Ga er maar aan staan als je 6 uur op de baan in die hitte moet staan, constant gefocussed.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.