Enigste verassing in de selectie van België is Tielemans, denk wel dat ze gaan strijden voor de 3e plaats.
Als topscorer neem ik Meunier, 192 punten is toch wel eens de moeite om het risico te nemen en al zeker dat je alweer 4 topscorers mag kiezen met maar 2 matchen. Had eerst Vertongen, Meunier, Varane en Stones maar dit was een beetje teveel op de gok 😀
Wat een heerlijke dag tot nu toe. Groenewegen die wint, fantastisch tennis tussen Nadal en Djokovic (waarbij Novak wint) en Meunier die scoort :)
Wimbledon na de eerste 3 rondes op 15% gestaan, nu op 75.3%!
Heb alle 4 de finalisten dus genoeg keuze, maar ik ga voor Djokovic. Ik zie Anderson niet winnen na twee van zulke partijen te hebben gespeeld. Kerber geef ik nog wel een kans tegen Serena maar ik ga het risico niet nemen.
WOOF, echt ontzettend veel mensen zullen Kerber captain hebben gemaakt.... Williams was denk ik inderdaad het juiste antwoord @kaboutertje.
Ik heb zelf ook Kerber, maar zelfs als Djokovic morgen wint (als captain) daal ik denk alsnog wel een procent of 10 ten opzichte van voor de finales.
Nu baal ik gewoon dat ik zowel Serena als Djokovic nog in mijn team had en dus vooraf voor een 'logische' captainkeuze ben gegaan (Djokovic). Helemaal als je bedenkt dat die 2 samen niet eens het hele toernooi de finalepunten van Kerber bereiken.
Zou nu nog voor Anderson kunnen gaan, maar goed dat lijkt me dusdanig onrealistisch dat ik met het oog op de index maar Djokovic blijf aanhouden. Hoop met de volgende update maandag eindelijk dat stapje naar de top 10 te bereiken, waar ik nu al 3 weken op plek 12 blijf hangen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.