Van Poppel was de belangrijkste renner die gisteren niet goed genoeg was. Zeg ik daarmee dat hij de enige was?
Daar heeft het ook altijd mee te maken. Is het daarmee echter zinloos om te kijken naar renners die misschien slecht in vorm zijn, wat de uitslag (en mogelijk ook toekomstige uitslagen) kan hebben beïnvloed?
Quote Kelderfan: "Oh en Impey dan, die kan geen klassementen rijden; hij heeft net de TDU gewonnen."
Gelukkig disqualificeer je jezelf met ongeveer elke post....
Quote Kelderfan: "Dat Michelton-Scott Adam Yates uitbrengt als kopman is wel duidelijk toch."
En dat is in deze discussie relevant want? (het enige dat relevant zou kunnen zijn is dat Yates wel erg weinig ondersteuning meekrijgt voor de bergen.... ;) )
Quote Kelderfan: "P_N en T/A zijn toch koersen voor de sprintploegen."
Misschien moet je dan de winnaars van deze rondes eens bekijken. De ene ploeg is er vooral om te sprinten, een andere om het klassement te winnen en een ander weer om op allebei de terreinen te proberen om zo hoog mogelijk te eindigen.
Traditioneel zijn P-N en T-A voorbereidingskoersen op San Remo en het Vlaamse voorjaar, dus staan er redelijk veel sprinters/voorjaarsmannen aan de start, maar de winnaars (als de bergetappes niet afgelast worden) zijn meestal toch wel de bekende klassementsrenners
WTF!? Kun je anderen misschien een keer serieus nemen en nadenken over hetgeen ze zeggen? Mocht je het gevoel hebben dat je dat al doet, denk dan toch nog maar een keer extra na.
Precies! Belangrijke koersen richting Sanremo, Vlaanderen en Roubaix. Daarnaast zijn het buiten de grote rondes misschien wel de grootste afspraken qua massasprints, waarmee het ook cruciale meetmomenten zijn voor de treintjes. Dat zie je bij nagenoeg alle ploegen terug in de selectie, zeker degene die van het sprinten een belangrijk speerpunten hebben gemaakt ontkomen niet aan die wetmatigheid.
'@jvh93
"hahahahahahaha ongelofelijk hoe Kelderfan het door ziekte gevelde team weer kan linken aan Alexey Vermeulen. Kelderfan, ik moet het toegeven, je levendige fantasie laat je nooit in de steek"
Hi,hi, Fanboy
Je mag je balletje bij mij leggen, maar kijk eens, als tijd hebt met balletje, balletje bij de TLJ-site.;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.