Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 101 ... 481 482
Imbatido

'@kelderfan: De Tour Down Under en de Tirreno-Adriatico zijn totaal onvergelijkbaar. Renners als Jay McCarthy, Haas, Slagter of Devenyns zouden hier ook geen klassement gaan rijden.

Chrys

Ook Jansen ziek. Gaat lekker zo

kelderfan

Amund Jansen is ook uit koers.
@Imbatido
P_N en T/A zijn toch koersen voor de sprintploegen.

Yeez

En leezer ook. Ai ai hardnekkig virus denk ik?

S. Morgenstern

Kijk dat is zeker veel relevanter, maar met 1 man die niet goed is er toch nog geen probleem voor de TTT.

Van Poppel was de belangrijkste renner die gisteren niet goed genoeg was. Zeg ik daarmee dat hij de enige was?

Maar ’t heeft alles te maken met keuzes.

Daar heeft het ook altijd mee te maken. Is het daarmee echter zinloos om te kijken naar renners die misschien slecht in vorm zijn, wat de uitslag (en mogelijk ook toekomstige uitslagen) kan hebben beïnvloed?

kelderfan

Tom Leezer is ook afgestapt. Virus? Alexey maar terughalen lijkt mij.

Laatst gewijzigd
gardeyn

Quote Kelderfan: "Oh en Impey dan, die kan geen klassementen rijden; hij heeft net de TDU gewonnen."

Gelukkig disqualificeer je jezelf met ongeveer elke post....

Quote Kelderfan: "Dat Michelton-Scott Adam Yates uitbrengt als kopman is wel duidelijk toch."

En dat is in deze discussie relevant want? (het enige dat relevant zou kunnen zijn is dat Yates wel erg weinig ondersteuning meekrijgt voor de bergen.... ;) )

Quote Kelderfan: "P_N en T/A zijn toch koersen voor de sprintploegen."

Misschien moet je dan de winnaars van deze rondes eens bekijken. De ene ploeg is er vooral om te sprinten, een andere om het klassement te winnen en een ander weer om op allebei de terreinen te proberen om zo hoog mogelijk te eindigen.
Traditioneel zijn P-N en T-A voorbereidingskoersen op San Remo en het Vlaamse voorjaar, dus staan er redelijk veel sprinters/voorjaarsmannen aan de start, maar de winnaars (als de bergetappes niet afgelast worden) zijn meestal toch wel de bekende klassementsrenners

S. Morgenstern

Yates is de enige klassementsman hier.

Oh en Impey dan, die kan geen klassementen rijden; hij heeft net de TDU gewonnen.

De Tour Down Under en de Tirreno-Adriatico zijn totaal onvergelijkbaar. Renners als Jay McCarthy, Haas, Slagter of Devenyns zouden hier ook geen klassement gaan rijden.

P_N en T/A zijn toch koersen voor de sprintploegen.

WTF!? Kun je anderen misschien een keer serieus nemen en nadenken over hetgeen ze zeggen? Mocht je het gevoel hebben dat je dat al doet, denk dan toch nog maar een keer extra na.

Chrys

'@gardeyn
Onbegrijpelijk ook dat Mitchelton Scott Bouwman thuislaat ;)

Imbatido

Misschien kunnen ze zich nu nog inschrijven voor de Ronde van Drenthe met Groenewegen, Boom, Jansen en de drie uit de nationale selectie :D

S. Morgenstern

Traditioneel zijn P-N en T-A voorbereidingskoersen op San Remo en het Vlaamse voorjaar, dus staan er redelijk veel sprinters/voorjaarsmannen aan de start

Precies! Belangrijke koersen richting Sanremo, Vlaanderen en Roubaix. Daarnaast zijn het buiten de grote rondes misschien wel de grootste afspraken qua massasprints, waarmee het ook cruciale meetmomenten zijn voor de treintjes. Dat zie je bij nagenoeg alle ploegen terug in de selectie, zeker degene die van het sprinten een belangrijk speerpunten hebben gemaakt ontkomen niet aan die wetmatigheid.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Leezer lijkt toch nog mee te doen.

Yeez

Van poppel sprintte ook achteruit zeg

kelderfan

En dan wordt Van Poppel toch nog 8e., maar zonder sprinttrein; wat Jos van Emden ruimschoots compenseerde.

Elvs

Kopgroep blijft vooruit in P-N, komende etappes toch proberen om erbij te zitten als je daar nog iets wil. Roosen kan aardig een heuveltje over dus die zou best kans maken vanuit een vlucht. Ben benieuwd wat ze daar nog laten zien.

S. Morgenstern

Vandaag had zijn kans geweest. De ritten hierna lijken me te zwaar om een serieuze kans te maken.

jvh93

hahahahahahaha ongelofelijk hoe Kelderfan het door ziekte gevelde team weer kan linken aan Alexey Vermeulen. Kelderfan, ik moet het toegeven, je levendige fantasie laat je nooit in de steek

S. Morgenstern

Roglic moest van fiets wisselen en heeft dus extra tijd verloren vandaag. Geweer kan van schouder lijkt me, afhankelijk van de hoeveelheid.

Elvs

'@vlek, was zeker een kans voor Roosen vandaag, weet niet of ze geprobeerd hebben om in de vlucht te zitten maar dat was voor vandaag wel de beste tactiek geweest. De komende etappes lijken wel te zwaar eigenlijk ja, maar met de juiste medevluchters weet je het natuurlijk nooit...

Spruch

Vandaag WAS zijn kans geweest.

kelderfan

'@jvh93
"hahahahahahaha ongelofelijk hoe Kelderfan het door ziekte gevelde team weer kan linken aan Alexey Vermeulen. Kelderfan, ik moet het toegeven, je levendige fantasie laat je nooit in de steek"
Hi,hi, Fanboy
Je mag je balletje bij mij leggen, maar kijk eens, als tijd hebt met balletje, balletje bij de TLJ-site.;)

Wielerfan1987

'@kelderfan

Want?? Wat gaan we op de TLJ site zien??

Of ga je nu weer verwijzen naar het feit dat Vermeulen zijn tweets (door ict ondersteuningsproblematiek) nog steeds op de TLJ site getoond worden?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Wielerfan1987
Dat zie je goed.
Maar averij voor Roglic; dat is eigenlijk veel belangrijker.
“Het was een dag in mineur voor onze ploeg”, oordeelt Engels.

Laatst gewijzigd
tdola

Wat een prut dag voor tlj. De drie afstappers in pn (vooral zonde voor boom) en de 1.42 verlies voor Roglic waarmee kans op goed klassement wel weg is. Bennett hopelijk wel goed in orde en die dan maar uitspelen als kopman.

Wielerfan1987

En dat zou betekenen dat hij bij TLJ terug zal of moet komen???

1 2 ... 101 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.