Dat is een feit, dat 't een prutdag voor TLJ is geworden.
Van Poppel kwam er niet aan te pas en Bennett heeft lange tijd alleen gereden! Roglic op achterstand door een valpartij in 't peloton.
Van Emden is gelukkig wel in orde.
Maar bij P-N laten alleen Roosen en Martens zich zien, maar Roosen kwam er eigenlijk niet aan te pas in de finale.
Nico Verhoeven heeft 't ook over een bijltjesdag voor TLJ, want ook Leezer schijnt niet goed te zijn; dan blijven er nog maar 3 over.
De fiets van Vermeulen had vandaag wel van pas kunnen komen voor Roglic. Mocht hij nog een poging hebben gedaan om op een fiets te stappen van een van de mannen die om hem heen zaten, dan moet dat hilarisch zijn geweest.
Overigens wel serieus iets waar ze rekening mee moeten houden bij koersen waar de ploeg volledig om hem heen wordt gebouwd.
'@vlek
Gaat mij er niet om dat Niermann erbij was geweest. Beetje flauwekulargument om dat er nu zo bij te halen. Gaat mij er meer om dat Engels niet veel uitstraalt op de momenten dat hij in de pers komt, op de momenten dat ik hem zie of hoor komt hij bijna ongeïnteresseerd of soms ook arrogant over. Hij lijkt communicatief ook niet erg sterk. Als hij dat voor een groep laat zien, dan kan dat ook behoorlijke invloed hebben op zo’n groep. En de prestaties van de teams die hij leidt, lijken regelmatig te wensen over laten.
Nee dat begrijpt Spruch ook wel, dat heft er ook niks mee te maken, dat is gewoon domme pech. Maar ik moet Spruch daar wel een beetje gelijk in geven, vorig seizoen kwam er ook niet veel enthousiasme vanaf, maar je als hop hop Nico Verhoeven voor de groep heb staan is dat ook niet veel beter, ik vraag me altijd af waarom ploegleiders nooit eens beoordeelt worden op hun werk, waarom mogen al jaren dezelfde ploegleiders rondlopen bij TLJ, wie gaat daar over, alleen Plugge, hebben renners daar geen inbreng in, ze zullen toch ook wel eens kritisch zijn over een ploeglijder.
Doe er wat mee, of niet en maak je niet zo druk.
Ik wist niet dat er een verplichting bestaat om overal op in te gaan. Ik vind het onderwerp van die discussie gewoon niet zo interessant.
:)
Ik maak me niet echt druk hoor. :) lijkt meer dat jij je druk maakt gezien je wat cynische reacties de hele tijd.
Als je het onderwerp echt niet interessant vindt, kun je ook beter je cynische quotes van een regel die niet echt bijdragen aan het gesprek achterwege laten :) . En raar dat juist jij dit aangeeft, want je gaat namelijk bijna overal altijd wel op in. Vaak op een prima manier, al hou je er ook van om uit de hoogte te doen tegen anderen, terwijl je dat totaal niet nodig hebt. Als je niet begrijpt wat ik bedoel, zou ik zeggen: lees dit hele forumtopic even terug, wordt het je snel genoeg duidelijk als je ook objectief en niet al te serieus naar je eigen bijdragen kan kijken ;) .
'@Spruch, wat waren jouw argumenten dan? Dat Engels geen goede ploegleider is omdat hij geen echte wil tot winnen uitstraalt? Hoe gaat dat ploegleiden volgens jou dan in zijn werk? Heel veel wil uitstralen vanuit de auto en dan hopen dat de renners het bij de renners terecht komt?
Ik heb het idee dat de 'mentaliteit' van renners en ploegleiders hier vaak beoordeeld wordt op basis van hun mediapresentatie. Maar dat lijkt me wat naïef.
Juist horsm, bedankt :) ! Vandaar mijn eerste vraag, waar het allemaal mee begon:
‘Zou die Addy Engels achter de schermen nou zo’n goede ploegleider zijn?’
Ik ben benieuwd of iemand daar hier iets meer over weet.
En ik pretendeer dan ook geen goede argumenten te hebben, ik geef juist aan dat het me in interviews, documentaires, etc, opvalt dat hij daar communicatief niet sterk overkomt. Daarmee geef ik al aan dat ik daar een beperkt beeld van heb waarvan ik me dus afvroeg of iemand daar een wat beter beeld van heeft :).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.