'@Poeksel
Als je alleen de UWT's bedoelt met je lijstje heb je gelijk hoor; maar 't gaat toch om UCI-punten en/of PCS t/m.;)Ra
@Rahimns
Geen Kramer maar Roest en gelukkig is hij blij.
Jammer dat Bennett toch nog 2 plekken moest inleveren.
Gesink had zijn focus al verlegt naar Catalunya en toch nog goed van Paul Martens na een slechte winter; nu toch nog 17e. in de laatste rit P_N.
'@Poeksel
'T is wel grappig met die UCU-rankings.
De World Ranking begint met Froome en World Tour Ranking begint met Impey.
Maar er is wel degelijk een punt, dat de T/A nog niet is afgelopen en derhalve nog niet is verwerkt in de uitslag.
Dus om echt goed te kijken, lijkt 't mij beter om na afsluiting van de T/A de lijst nog op te roepen.
Daarvoor kun je rustig bij PCS kijken, want die ranking is gelijk aan UCI World Tour Ranking.
'@klassementsrenner dat overkomt elke ploeg alleen zie je het hier wat meer voorbijkomen als een Nederlander of een renner van Nederlandse ploeg dat overkomt. Froome rijdt vandaag ook in volle finale lek. En dat overkwam hem vorig jaar in de Tour ook al... dus zullen de banden van SKY wel niet goed zijn. Lijkt me te makkelijk. Je zou erg echt statistieken over moeten bijhouden of het de ene ploeg vaker overkomt dan een andere.
Settimana Internazionale Coppi e Bartali 2018
22/3 - 1^ SEMITAPPA: GATTEO - GATTEO, 97,8 km
22/3 - 2^ SEMITAPPA: GATTEO A MARE - GATTEO, 13,3 km (TTT)
23/3 - 2^ TAPPA: RICCIONE - SOGLIANO AL RUBICONE, 130 km
24/3 - 3^ TAPPA: CREVALCORE - CREVALCORE, 171 km
25/3 - 4^ TAPPA: FIORANO MODENESE - MONTEGIBBIO (SASSUOLO), 12,5 km (TT)
Powless en Olivier kunnen meteen aan de bak met een TTT van 13,3 km en een ITT van 12,5 km.
Op de 1e. dag gelijk een etappe + een TTT
'@Rahimns
Paul Martens is afgestapt, omdat hij 't vliegtuig moest halen en derhalve heeft hij de laatste 13 km niet gedaan.
Ik heb mijn post meteen gewijzigd, dus en niet omdat ik fout zat. Dat maak jij ervan.
Trouwens ik was met @Poeksel in discussie, dacht ik.
@Poeksel
Bij Thomas was 't ook al een kettingprobleem en hij is nog steeds boos.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.