Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 106 ... 481 482
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het is goed jongen... zodra jij begrijpt hoe de verschillende rankings werken dan voeren we deze discussie nog wel een keer. Gewoon toegeven dat je verkeerd zat is echt helemaal niet erg hoor.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik snap al die rankings ook niet hoor, eentje is genoeg watij betreft :p

Rahim Vlasblom
admin

'@Random dat geeft ook niet... ;)

kelderfan

'@Poeksel
Als je alleen de UWT's bedoelt met je lijstje heb je gelijk hoor; maar 't gaat toch om UCI-punten en/of PCS t/m.;)Ra
@Rahimns
Geen Kramer maar Roest en gelukkig is hij blij.
Jammer dat Bennett toch nog 2 plekken moest inleveren.
Gesink had zijn focus al verlegt naar Catalunya en toch nog goed van Paul Martens na een slechte winter; nu toch nog 17e. in de laatste rit P_N.

Poeksel

Volgens mij is de WorldTour ranking juist de belangrijkste, waar zelfs je licentie af van kan hangen.

PCS is een website die een eigen ranking bijhoudt, net zoals cqranking.com doet en WF in theorie ook zou kunnen doen. Ik snap niet waarom je denkt dat 'het' daarom gaat.

kelderfan

'@Poeksel
'T is wel grappig met die UCU-rankings.
De World Ranking begint met Froome en World Tour Ranking begint met Impey.
Maar er is wel degelijk een punt, dat de T/A nog niet is afgelopen en derhalve nog niet is verwerkt in de uitslag.
Dus om echt goed te kijken, lijkt 't mij beter om na afsluiting van de T/A de lijst nog op te roepen.
Daarvoor kun je rustig bij PCS kijken, want die ranking is gelijk aan UCI World Tour Ranking.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat is de World Ranking en niet de World Tour Ranking... je haalt ze nog steeds door elkaar.

kelderfan

'@rahimns
Ik haal die niet door elkaar. Want kijk maar eens bij PCS UCI Ranking, dat die precies 't zelfde is als de World Tour Ranking die met met Impey begint.;)

kelderfan

Er klopt iets niet in de uitslag van P-N betreffende Paul Martens, die vlgs PCS als 17e. is binnengekomen.
Dat bevestigt hijzelf op twitter.

Laatst gewijzigd
Netraam

Paul Martens heeft zelf op twitter al aangegeven dat hij het iig niet was.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan als jij je teksten aanpast zodra je ziet dat je fout zit.. moet jij weten. Je weet zelf wat je gepost had. Verder ben ik wel klaar hiermee. Verder klopt de uitslag op PCS idd niet... Martens was afgestapt, zie zijn eigen tweet.

Yeez

Heel goed gevoel in de Ronde van Drenthe, laatste keer VAM berg weggereden met 6 en aangesloten bij de koplopers. Helaas rijd ik laatste keienstrook mijn fiets kapot. Desondanks een goed gevoel en op naar meer. Bedankt @KNWU voor deze kans en begeleiding!

Aldus Eenkhoorn..

klassementsrenner

TLJ en Materiaalpech. In mijn ogen gebeurt dit veel te vaak. Blijkbaar reed Roglic weer lek vandaag Tirreno en alle andere koersen gebeurt dit ook constant.(lekke banden, ketting ect.)
Echt veel te vaak. Dit kan toch geen toeval meer zijn.....

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@klassementsrenner dat overkomt elke ploeg alleen zie je het hier wat meer voorbijkomen als een Nederlander of een renner van Nederlandse ploeg dat overkomt. Froome rijdt vandaag ook in volle finale lek. En dat overkwam hem vorig jaar in de Tour ook al... dus zullen de banden van SKY wel niet goed zijn. Lijkt me te makkelijk. Je zou erg echt statistieken over moeten bijhouden of het de ene ploeg vaker overkomt dan een andere.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Bij Froome vandaag waren het geloof ik kettingproblemen. Uran rijdt lek, Aru drie keer een fietswissel, zelfs drie van de beste klassementsrenners ter wereld hebben er dus last van.

Rawolf

De ploegen die rijden op canyon fietsen zie je voor mijn gevoel minder langs de kant staan. Statistieken daarvan zouden zeer interessant zijn

xistnc

@kelderfan als jij je teksten aanpast zodra je ziet dat je fout zit

Nee toch zeker? Ook dat nog. Wat een sneuneus is het toch ook. Dan is er he-le-maal geen touw meer aan vast te knopen.

kelderfan

Settimana Internazionale Coppi e Bartali 2018
22/3 - 1^ SEMITAPPA: GATTEO - GATTEO, 97,8 km
22/3 - 2^ SEMITAPPA: GATTEO A MARE - GATTEO, 13,3 km (TTT)
23/3 - 2^ TAPPA: RICCIONE - SOGLIANO AL RUBICONE, 130 km
24/3 - 3^ TAPPA: CREVALCORE - CREVALCORE, 171 km
25/3 - 4^ TAPPA: FIORANO MODENESE - MONTEGIBBIO (SASSUOLO), 12,5 km (TT)
Powless en Olivier kunnen meteen aan de bak met een TTT van 13,3 km en een ITT van 12,5 km.
Op de 1e. dag gelijk een etappe + een TTT

kelderfan

'@xistnc
Wat is jouw probleem; op dat moment dat ik schreef, zag ik dat Martens een tweet had geplaatst; mag ik dan mijn tekst niet aanpassen?
Dat jij als sneuneus moet reageren is toch jouw probleem.

kelderfan

'@Rahimns
Paul Martens is afgestapt, omdat hij 't vliegtuig moest halen en derhalve heeft hij de laatste 13 km niet gedaan.
Ik heb mijn post meteen gewijzigd, dus en niet omdat ik fout zat. Dat maak jij ervan.
Trouwens ik was met @Poeksel in discussie, dacht ik.
@Poeksel
Bij Thomas was 't ook al een kettingprobleem en hij is nog steeds boos.

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan dat was niet de post die je hebt gewijzigd waar ik het over had. En volgens mij is dit een open forum waar iedereen op iedereen mag reageren. Dan kan je beter wat PB's wisselen.

xistnc

Klets niet, Kelderfan. Je sneue aanpassing ging helemaal niet over Martens, dat weet je best.

Maar heb je nu inmiddels door hoe het zit met al die rankings? Het staat je overigens vrij om zelf je eigen ranking te beginnen. Die kun je dan precies zo opstellen als het je het beste uitkomt.

kelderfan

'@xistnc
Ja ik heb 2x een bericht gewijzigd, maar dan ook meteen en mag dat niet?; dus wat klets jij nou.

Yeez

Kruijswijk
Gesink
Bennett
Clement
Tolhoek
De Tier
Battaglin

Wat een team zeg voor Catalunya..

S. Morgenstern

Geen tijdrit als ik het goed zie, dus dat maakt het een heel mooi rondje voor Bennett.

1 2 ... 106 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.