Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 107 ... 481 482
jvh93

Inderdaad een mooi en sterk klimteam. Hoop dat ze wat moois kunnen laten zien en ons kunnen laten juichen

kelderfan

Dat ziet er goed uit; daarover kan Kruijswijk zich niet beklagen. Met Clement, Battaglin en De Tier heeft hij zijn ondersteuning.
Ik ben benieuwd naar de vrije rollen.

S. Morgenstern

Bennett (en Kruijswijk) de kopmannen voor een klassement en verder lijkt het me niet noodzakelijk om onderscheid te maken in de rollen van de renners.

jvh93

'@vlek precies! ik denk dat de vorm van de dag van de verschillende mannen bepalend kan zijn m.b.t. hun rol. al met al een meer dan prima team voor deze ronde. Toch wel een van de sterkere klimblokken die je kan creeeren binnen het team

kelderfan

Jammer maar geen Van Poppel vandaag, zelfs geen toptien. Hij had toch een prima kans zonder Gaviria.

Laatste man

Catalunya zal ook van het weer afhangen. Kan nog wel eens drama zijn in dat rondje, krijg je toch andere renners van voren.

kelderfan

'@LM
Zoals Valverde, Yates, Soler, Martin, Kruijswijk en Bennett?

S. Morgenstern

Bennett? Op basis waarvan?

Valverde had vroeger in mijn herinnering zijn standaard doorzak-dag ook vaak in natte en/of koude omstandigheden. Dat is echter eerder iets van meer dan een jaar of tien geleden, uit de tijd dat hij nog Fuentes liep. Die is tegenwoordig altijd goed.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Bennett is in vorm en hij werd vorig jaar 9e. in Catalunya. Of heb je dat alweer uit je geheugen geblokt.

S. Morgenstern

Jij de inhoud van de reactie van Laatste man?

Onbekende gebruiker

Vorig jaar of twee jaar geleden zou ik niet zo enthousiast gereageerd hebben op die samenstelling als nu als we gaan praten over potentiele klassementsambities maar nu wel degelijk.

Met Kruijswijk en Bennett twee sterke leiders. Met Clement, Battaglin en vooral De Tier (gezien zijn prestaties afgelopen wedstrijden) hele sterke ondersteuning bergop en een Gesink die kan freewheelen en er mooi in kan duiken.

kelderfan

Kruijswijk en Bennett hebben in deze Volta Ciclista a Catalunya 2018 zeker de beste ondersteuning.
Ik ben ook benieuwd naar Antwan Tolhoek, want in de laatste Vuelta {met blessure} heeft hij 't heel goed gedaan.
Gesink is een man van de streek. Dus ik hoop, dat hij weer een stap kan maken, want die blessure heeft er toch ingehakt.

kelderfan

'@jessevdalen
Bij je lijstje voor Catalunya heb je Battaglin opgevoerd, maar kan 't niet zijn, dat Bert-Jan Lindeman in zijn plaats meegaat?
Ik neem aan, dat je een bron hebt, want ik zie bij cyclingfever dat Lindeman is toegevoegd.

Yeez

Foutje. Battaglin rijdt de coppa i bartali. Samen met Powless, Olivier, Eenkhoorn, Bouwman, Kuss en ?

tdola

Vind je het niet leuk om te speculeren over opstellingen, skip dit stuk dan maar.

Op basis van de selectie catalunya kan je dan ook ongeveer settimana coppa e bartoli invullen.

Battaglin, eenkhoorn, kuss, Olivier, powless, Bouwman en denk Martens.

Voor Vlaamse werk heb je dan boom, groenewegen, Jansen, leezer, roosen, tankink, van Emden, van hoecke, van Poppel, Wagner en Wijnants.

Roglic in de rust modus.

Eerst echter nog Milan san Remo. Iets lastiger maar denk zoiets. Van Poppel, Roglic, van Emden. Dan wat gissen, zeg iets van hoecke, leezer, Martens en battaglin. Hangt ook wat af van fitheid bepaalde renners.

Laatste man

Een renner als Gesink heeft baat bij droog en warmer weer. Een renner als Wellens juist het tegenovergestelde. Dat kan zo'n rondje behoorlijk beïnvloeden, zeker de laatste jaren is het daar volgens mij raak.

kelderfan

'@tdola
Het is niet verkeerd om te speculeren, want dat doen een heleboel volgers en als @jessevdalen af en toe met de opstelling van een volgende koers komt, dan ben ik tevreden.
Settimana Internazionale Coppi e Bartali 2018:
Kopman Powless met Battaglin, Bouwman, Eenkhoorn, Martens {denk ik ook}, Olivier en Tankink?
Milano-Sanremo 2018:
Kopman Danny van Poppel met Battaglin, Martens, Van Emden, Van Hoecke, Wynants en Wagner?
Voor de E3 enz. zijn meerdere samenstellingen mogelijk.

Rahim Vlasblom
admin

Als Boom weer hersteld is zal die wel de E3 rijden samen met waarschijnlijk Roosen, Jansen, Tankink, Van Hoecke, Wynants en Van Emden .. al zijn daar met Wagner en Leezer nog andere varianten te bedenken.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

E3 was laatst al voorbij gekomen toch? Volgens mij had kelderfan hier de opstelling van de website van de koers gepost; van de 'Vlaamse groep' Groenewegen, Van Poppel, Wagner en Leezer niet.

Zou Olivier werkelijk weer kunnen koersen? Zou wel snel zijn mocht hij nu al terugkomen in competitie. Wel een prima koers om er weer in te komen, zonder grote belangen.

Laatst gewijzigd
Jotto-Lumbo

Ik hoop niet dat van Poppel zijn trein meekrijgt naar Milaan-Sanremo. Van Hoecke en Wagner krijgen het al niet echt voor mekaar in etappe wedstrijden, laatst staan in een klassieker. Dan kan je volgens mij beter mannen in vorm meenemen die eventueel Cipressa en de Poggio over zouden kunnen komen. Ik zit te denken aan de Tier en Roosen. Mijn opstelling zou er zo uitzien: van Poppel, Battaglin, Martens, van Emden, Wynants, Tankink en de Tier (Roosen). Desalniettemin denk ik dat van Poppel niet mee gaat doen om de knikkers. Ik hoop een plek tussen 10 a 15. Wat al heel knap zou zijn voor zijn leeftijd.

tdola

In Milan san remo hoef je iig niet op Wagner te rekenen na de poggio, die komt niet mee in de voorste groep.

Daarom verbaasd het me dat Kelderfan en jotto Roglic niet meenemen naar san remo. Die kan zeker daar wel overheen komen en heeft de ervaring van afgelopen jaar. Met een goeie dag kan hij ver komen, en anders proberen van Poppel voorin af te zetten als die redelijk de poggio overkomt.

Bovendien is Roglic toch al in Italië en verder wrs niet veel op programma tot begin april.
Daarom is Wijnants ook nog optie (maar moeilijk poggio over).

De tier zou kunnen, maar verwacht ik niet (zou wel de poggio over kunnen komen, maar mist wellicht iets koers kilometers op dit moment).

S. Morgenstern

Van Poppel heeft daar überhaupt nog nooit een finale gereden en het zou al heel wat zijn als hij daar dit jaar aan toe zou komen, zeker met zijn huidige vorm (extreem vroeg lossen in de ploegentijdrit en wat matige sprints). Van Emden, Martens en Battaglin kunnen hem daar dan bijstaan. Welke renners hem de overige kilometers bijstaan in het sparen van energie lijkt me niet echt belangrijk. Dat kunnen prima zijn 'vaste mannen' zijn. Roosen een vrije rol geven, om te zien hoever hij kan komen, lijkt me het enige wat verder nog enigszins interessant is.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@Vlek dat zou best kunnen, in ieder geval staan die 7 namen die ik net noemde voor de E3 idd zo op de voorlopige startlijst.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Jessevandalen
Quote: Foutje. Battaglin rijdt de coppa i bartali. Samen met Powless, Olivier, Eenkhoorn, Bouwman, Kuss en ?
Even een vraagje.
Waar haal je bovenstaande informatie mbt de selectie voor de Coppi i Bartali vandaan of is dit een gokje ?

@Kelderfan
Quote: Kopman Powless met Battaglin, Bouwman, Eenkhoorn, Martens {denk ik ook}, Olivier en Tankink?
Ik denk dat er geen echte kopman in de deze koers zal zijn maar dat er meerdere renners voor zichzelf mogen rijden in deze korte ronde van 4 dagen met liefst 2 tijdritten tw een TTT op de 1e dag (2e start) en een ITT op de laatste dag.
Gezien de namen die al vast staan zoals Powless, Olivier, Bouwman en Eenkhoorn zal het een overwegend jong team worden die hier aan het vertrek komt te staan.
Benieuwd welke oude renner(s) hier aan toegevoegd worden als teamkapitein(s) en in de rol als superknecht(en).
@Vlek
Volgens mij heeft Olivier ergens zelf aangegeven er klaar voor te zijn om deze Italiaanse koers te rijden.

S. Morgenstern

Dat is dan positief nieuws. Hopelijk gaat alles voorspoedig met zijn knie en kan hij daar goede wedstrijdkilometers maken. Het is verder voor Powless, Battaglin en Bouwman een mooie gelegenheid om eens voor eigen kans te rijden in een koers met een deelnemersveld waar ze daadwerkelijk enige kans maken.

1 2 ... 107 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.