Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 108 ... 481 482
kelderfan

'@vlek
Mijn E3 kwam van cyclingfever; maar TLJ moet dat natuurlijk zelf nog bevestigen.
@Fanny
Gezien zijn vorm lijkt mij Powless echt wel toe aan een kopmanschap in de Settimana Internazionale Coppi e Bartali ;
hij moet 't waarschijnlijk ook tonen in de ToC.
Je kunt beter met een beschermde renner rijden. Olivier komt terug van een blessure en Bouwman is juist sterk in de ondersteuning.
Ik had Bouwman zelf in Cataluya gezien; maar omdat er een TTT en ITT is in de Settimana Internazionale Coppi e Bartali lijkt mij deze opstelling prima.

simplex

Ik betrap me er zelf ook op dat voorspellen van opstelling en vorm, gebaseerd op PCS e.d. eigenlijk veel spannender lijkt en meestal ook blijft dan wedstrijdverloop en uitslag.
Dat laatste wordt dan hier weer keurig vertaald in zo rap mogelijk de uitslagen melden en/of een
lvf (je), dwz lek/val/falen en daarbij nog de overbodige felicitaties (iig bij het schaatsen) aan rahimns. Zit R. echt niet op te wachten.
Wielrennen en beleving doe je door zelf te fietsen, te kijken, te leren en dan een gevoel erbij te krijgen.
Lukt dat dan niet zo, dan is het zeker nog niet sneu hoor. Blijf het wielergevoel volgen en schakel alle ruis van randverschijnselen simpelweg uit.

Jorco

Kelderfan, Bouwman lijkt een soort Rohan Dennis te worden bij jou.. een redelijke klimmer en redelijk tegen de klok. Verwacht nou geen wonderen van die jongen..

Laatst gewijzigd
Yeez

Eerst eens zien of bouwman zijn vorm van de ruta del sol kan benaderen (voor hij ziek uitviel).

EmPeHa

Hoe deed Bouwman het in Drenthe? Ik hoorde één keer zijn naam vallen, maar heb hem niet in de aanval gezien. Zo te zien wel gefinished in de eerste groep op 19 seconden.

Poeksel

Nog even de etappe van gisteren. Ik heb het maar gedeeltelijk gezien, maar wat ik zag was TLJ behoorlijk actief in de achtervolging op de kopgroep, op een kilometer of acht hadden ze een treintje maar behoorlijk ver van achteren, na de valpartij van Gaviria zag ik nog één renner bij Van Poppel, die haakte ook af. Voor de bocht zat Van Poppel (te) ver van achteren en in de sprint was hij daarom kansloos, zelfs geen top tien.

Nu is het enerzijds wel goed om vertrouwen in je sprinter uit te stralen door op kop te rijden, anderzijds moet je wel genoeg man hebben in de finale om hem bij te staan, en dat leek niet het geval. Of was het gewoon pech door de valpartij?

S. Morgenstern

Na de valpartij had hij Van Hoecke en Van Emden nog bij zich. Voorbereiding van die twee was aardig, de laatste bocht van Van Poppel heel slecht en zijn sprint beroerd.

horsm

Ik denk idd dat Van Poppels' optreden in TA nou niet echt hoop geeft voor MSR. Roglic daar opstellen is toch niet zo'n slecht idee? Hij heeft natuurlijk geen sprint, maar hangt er misschien nog wel bij aan het einde.

skylimit

Mooi dat gespeculeer over de kansen in Milan-San Remo, maar TLJ is toch niet meer dan peltonvulling in deze koers.

jvh93

ik denk dat TLJ alleen kans heeft als Roglic op de klim in zijn eentje weg kan rijden en in een tijdrit naar de finish soleert. DvP lijkt me nog niet sterk genoeg hiervoor gezien de grote kanshebbers

kelderfan

'@Poeksel
Vlak voor die haakse bocht zat Van Emden nog bij Van Poppel, maar hij keek toen om? Toen gingen de andere ploegen versnellen en weg kans.
Ik denk, dat Van Emden en Van Hoecke 't prima doen in de T/A, maar als trein een stuk minder zijn, dan de mannen uit de Dylan Groenewegen trein.
Danny van Poppel had na die bocht bij 1e. tien moeten zitten om enige kans te maken.
Dat was wat Groenewegen vorig jaar vaak genoeg heeft benoemd, dat als je de cartouche al gebruikt hebt om terug te komen, dat je dan kansloos bent.
Want de enige die dat kunnen zijn mannen als Kittel en Sagan. Anderzijds Kittel laat ook vaak genoeg lopen, als hij te ver zit om mee te kunnen sprinten.
Dus mijn conclusie is, dat de trein niet goed functioneerde.
Danny van Poppel mag 't wat mij betreft laten in de MSR.

Fanny

Mooi geschreven bericht in het AD over TLJ renner Jos van Emden.

https://www.ad.nl/wielrennen/jos-van-emden-is-inmiddels-een-andere-wielrenner~a4d276cc/

Vandaag wel de winnaar in T-A ????

Roelien

Programma Koen bouwman: Milaan San Remo, Coppi e Bartoli, Sierra Nevada, Tour of the Alps

kelderfan

'@Fanny
Voorlopig 2e. na Dennis.
@Roelien
Sierra Nevada is hoogte-stage?

kelderfan

Roglic was niet blij met 't resultaat en hij zat ook niet goed op de fiets. Afstelling?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Heb jij hem gesproken dan ??

Rawolf

De Engelse commentators bij Eurosport hadden het er ook over. Als je erop gaat letten zie je dat Roglic helemaal op t puntje zit en regelmatig zichzelf naar achteren op het zadel plaatst. Om vervolgens weer naar voor te schuiven

S. Morgenstern

Dat klinkt niet ongebruikelijk.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Random
Precies en dat lijkt mij juist niet gebruikelijk.

Roelien

'@kelderfan Ja, hoogtestage...

Yeez

Bennett 9de op 1 seconden van 7 & 8 waarschijnlijk...

Yeez

bennett blijft 9de op 3 seconden van plek 6... zuur van etappe 5 waar hij 5 seconden verloor door een gaatje te laten op het groepje favorieten...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij zitten tijdrijders juist vaker op het puntje van hun zadel....en die zie je wel vaker wat schuiven op hun zadel. Ik denk dat het vlakke parcours en de gewijzigde weersomstandigheden meer invloed hadden op zijn uitslag. En dan is die 9e plek eigenlijk gewoon heel goed.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Tijdrijders trekken altijd naar het puntje van hun zadel. Tony Martin heeft niet voor niets schuurpapier op zijn zadel.

kelderfan

'@jessevdalen
Dat is zeker een beetje zuur; maar Bennett zal er niet mee zitten. Hij heeft wel weer een top-tien gescoord.
Dat neemt hij mee naar Catalunya.
Het is zuurder voor Jos van Emden; alweer 2e. plek in een vlakke ITT.
Maar TLJ heeft de T/A goed afgesloten met winst voor Roglic; 3e. plek rit en 9e. AK voor Bennett; 2e. plek ITT voor Jos van Emden; Danny van Poppel 8e.Rit.
Gijs van Hoecke is kennelijk niet meer gestart in de ITT.

1 2 ... 108 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.