Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 109 ... 481 482
S. Morgenstern

Met het oog op Sanremo zag ik ergens voorbijkomen. Blijkbaar wat last van zijn knie.

kelderfan

'@vlek
Ik heb nog even goed gekeken naar Caruso en die SKY-boys; want die hadden geen schuurpapier nodig en het is mij ook niet eerder opgevallen bij Roglic.
Want toen hij Froome versloeg in de tijdrit bergop, zat hij niet te schuiven.
Volgens die Engelse commentatoren was 't schuiven van Roglic heel opvallend. Die jongens hebben toch meer kennis van zaken.

kelderfan

Die Danny van Poppel reed geen verkeerde TT; dus met de vorm zal 't niet verkeerd zijn.

Rawolf

Misschien heeft Roglic ook een schuurpapiertje nodig ;p. Jammer voor Bennet en van emden vandaag met net een beetje meer geluk was het een geweldige dag voor tlj geweest

S. Morgenstern

Volgens die Engelse commentatoren was ’t schuiven van Roglic heel opvallend. Die jongens hebben toch meer kennis van zaken.

Ik heb het zelf niet gezien, dus het kan best ongebruikelijk veel geschuif zijn geweest. Het schuiven op zichzelf is echter totaal niet ongebruikelijk en ook iets wat ik bij Roglic vaker heb gezien.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vorig jaar verloor Roglic op deze tijdrit 11 sec op Dennis, vandaag verliest hij doordat hij iets mindere weersomstandigheden er 18. Ik zie hier geen rare dingen in.

kelderfan

Die commentatoren hadden een punt; Roglic zelf schudde ook duidelijk nee bij aankomst. Maar goed zo'n vlakke parcours is niet echt zijn ding.
Daar had Jos van Emden het moeten doen. Die is in ieder geval klaar voor San Remo en 't Vlaamse werk.
De eventuele problemen oplossen voor de volgende afspraak Vuelta Ciclista al Pais Vasco; daar zit ook een ITT in, maar die is gelukkig niet geheel vlak.
Of heeft Roglic nog meer afspraken?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Romandie en Slovenie

tdola

'@roelien.

Bouwman in msr zou ik verrassend vinden, maar als hij de afstand aankan geen slechte keus. Kan iig berg over.

Jotto-Lumbo

Ik vond Roglic ook heel onrustig op zijn fiets zitten. Normaal gesproken zit hij heel rustig en aerodynamisch op zijn TT-fiets en wiebelt hij een klein beetje met zijn heupen. Nu was hij constant van voor naar achter aan het wiebelen. Een 9de plek is natuurlijk niet verkeerd, maar misschien had er iets meer in gezeten. Ik ben benieuwd naar zijn eventuele verklaring..

Voor de rest een qua uitslagen opzich een redelijke dag. Knappe tweede plek van Van Emden en een 9de plek algemeen voor Bennett. Als Bennett deze vorm door weet te trekken dan denk ik dat hij leuke dingen kan laten zien in de Giro. Hopelijk weer eens een grote ronde zonder kwaaltjes. Toch een zure nasmaak wat betreft het seconde spel.. van Emden 4 seconde tekort en Bennett een aantal seconden te kort voor een mooi 6de plek in het klassement. Dat is voor nu even balen en scheelt een hoop WT-punten.

S. Morgenstern

Voorlopige startlijsten van de Vlaamse koersen staan op de websites van de koersen. Weinig nieuws uit op te maken op dit moment, mede doordat de 'reserves' er niet bij staan en daardoor renners achterin het alfabet (Wynants vooral) er wat bekaaid vanaf komen.

E3 Prijs: Van Emden, Roosen, Jansen, Wynants, Van Hoecke, Boom en Tankink.

Wevelgem: Groenewegen, Van Poppel, Roosen, Leezer, Boom, Van Emden en Van Hoecke.

Dwars door Vlaanderen: Groenewegen, Van Poppel, Jansen, Leezer, Boom, Wagner en Tankink.

Vlaanderen: Groenewegen, Boom, Jansen, Leezer, Roosen, Van Emden en Van Hoecke.

Laatst gewijzigd
Roelien

'@tdola Koen gaf dit zelf aan.

Wagner start in ieder geval niet in MSR. Hij heeft de griep en is niet op tijd herstelt.

Laatst gewijzigd
robertowilco

Ik denk dat roglic percé die grote versnelling wou vasthouden, doordat de wind wat is gaan draaien had hij het daar moeilijk mee, omdat het met inrijden geen moeite koste.

horsm

Groenewegen in Vlaanderen? Opvallend.

Manuel Beltran

Wat is het idee achter het samen rijden van van Poppel en Groenewegen in Wevelgem en Dwars door Vlaanderen? Is dat gokken op twee paarden of gaat van Poppel daar de sprint aantrekken oid?

S. Morgenstern

Gokken op twee paarden in die zin dat de rolverdeling natuurlijk glashelder zal zijn wanneer ze er allebei nog zitten in de eerste groep.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ze mogen heel, heel, heel blij zijn wanneer 1 van de 2 in DDV mee kan spurten voor de zege, GW lijkt me voor beiden uitgesloten en vooral een prima ervaring.

tdola

De opstelling voor de Belgische wedstrijden lijkt me indicatie maar zeker nog niet volledig juist.
Zo heeft groenewegen of de ploegleiding volgens mij al aangegeven geen ronde van Vlaanderen maar daarna wel de Scheldeprijs en wrs ook Parijs Roubaix.
Verwacht Wijnants bijv ipv groenewegen in rvv

kelderfan

De UCI World Tour Ranking is aangepast na de T/A.
Gesink is helaas gezakt naar plek 42;
George Bennett is met stip de beste TLJ-man op plek 31.
@Koel
Schuurpapier lijkt mij geen fijne oplossing.

tdola

191 BOOM Lars
192 BATTAGLIN Enrico
193 MARTENS Paul
194 VAN EMDEN Jos
195 VAN HOECKE Gijs
196 VAN POPPEL Danny
197 WAGNER Robert

Wordt op pcs en cyclingfever en op site van MSR nu gegeven als opstelling MSR!? Klopt dit of niet? Als bouwman zelf al aangegeven had MSR te rijden dus niet. Wellicht de voorlopige/eerder opgegeven selectie? Ik zou zeggen Wagner en Boom out, Bouwman en Roglic in.

S. Morgenstern

Bouwman zal dan de vervanger zijn van de zieke Wagner.

Yeez

Boom heeft die kilometers sws nodig!

gesink3101

Wynants will ride MSR

Raafje

De ploeg heeft vandaag hun eerste 360 graden video gepost op Facebook. Het filmpje komt van Velon. Ik vond het wel gaaf. Zo kun je als het ware echt in het peloton kijken wat er allemaal gebeurd in het peloton. Ik hoop dat Velon dit vaker gaat doen. Zo zouden incidenten zoals die met Moscon en Reichenbach opgelost worden omdat er dan bewijs is.

Laatst gewijzigd
kelderfan

"Wynants will ride MSR"
Mijn idee.

1 2 ... 109 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.