Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 110 ... 481 482
kelderfan

Abu Dhabi en Dubai worden samengevoegd UAE Tour 7 dagen en blijft UWT; alleen datum moet nog worden bepaald.

gardeyn

Offtopic

Romāns Vainšteins

Hoezo ? Wie zou LTJ sturen Keldy ? Wat denk je ?

kelderfan

Niet gelezen dus; dezelfde mannen, maar dan afhankelijk van de datum, die nog moet worden bepaald door de UCI.
Ik zie dat@gardeyn Offtopic is of gaat. Ik ben benieuwd.;)

tdola

Geen boom, Martens en Wagner idd, wel Bouwman, Wijnants en powless in msr. Vooral die laatste verrassend in mijn ogen, had hier Roglic graag gezien zoals eerder aangegeven.
Geen superselectie voor deze race, hopen dat van Poppel redelijk voorin mee kan komen en kan sprinten voor mooie plek.

Jotto-Lumbo

Opvallend geen Boom en Martens.. hopen dat van Poppel boven zich uit kan stijgen. Anders wordt het een karige Milaan-Sanremo voor de TLJ supporter.

Ik maak me toch een beetje zorgen om Boom. Hij staat straks zonder wedstrijdkilometers aan de start van het klassieke voorjaar. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan. Helemaal bij een type als Boom die in een bepaalde flow moet zitten zoals de BinckBank tour en de Tour of Britain van vorig jaar. Ik ben bang dat we weer geen Boom in normale vorm gaan zien dit jaar in het voorjaar. Enorm zonde..

kelderfan

Dat is zeker opvallend, dat Lars Boom nog steeds niet in de startopstelling voorkomt.
Weet iemand hoe met hem is gesteld, want ik denk, dat 't nog steeds niet goed is met Lars Boom.
Toch nog maar een mannetje terughalen, lijkt mij niet verkeerd.

kelderfan

De Dauphine komt er ook weer aan. Met ook leuk slotstuk en als verrassing een TTT.
Met wie gaat TLJ dit rondje aanvallen.

jvh93

wauw, ga je daar nu al over beginnen? Eerst de heuvelklassiekers en de giro nog en dan start ook zwitserland nog eerder. Beetje vroeg of nie?

Fanny

Opstelling voor MS volgens TLJ.

Riders
Danny van Poppel, Neilson Powless, Gijs Van Hoecke, Jos van Emden, Koen Bouwman, Enrico Battaglin & Maarten Wynants

Staff
Sports Directors: Sierk Jan de Haan & Addy Engels
Soigneurs: Michal Szyszkowski, Dries Bos & Luc Schiemsky
Mechanics: Dirk Janssen & Jan-Willem van der Heijden
Bus driver: Piet de Vos
Doctor: Peter Verstappen

Wagner dus ziek (griep) en Boom start niet(reden onbekend).
Misschien komt deze zware lange koers nog te vroeg voor hem.
Ziet er voor hem donker uit vwb de voor hem belangrijke voorjaarskoersen.
Maar misschien is het juist wel beter voor hem om hier niet te starten.
Als vervangers voor Wagner en Boom dus Powless en Bouwman die hoofdzakelijk in de eerste 150-200km zullen moeten knechten voor kopman Danny Van Poppel.
Misschien mag 1 van de twee mee in een vluchtgroepje (al denk ik van niet gezien de ploegleiders) en dat maakt het leuker voor de TLJ volgers.
Ook voor Van Poppel is het afwachten hoe hij deze langste koers van de WT op het eind verteert met de beklimming van de Cipressa en de Poggio met daarna nog eens een sprint.
Ben al blij als 1 van de TLJ renners bij deze lange zware koers bij de eerste 10 eindigt.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Ik denk dat Powless gewoon een dagje mee mag peddelen en af stapt wanneer het beste bij hem eraf is.. het is WT dus ze zijn verplicht met het maximale aantal renners te starten meen ik.

Powless zijn volgende wedstrijd is de Coppi e Bartali in Italië, dus kan hij net zo goed deze wedstrijd starten en voortijdig in de remmen knijpen dan dat hij een training afwerkt in zijn eentje.

Hij is dan gewoon weer de ervaring van koersen in een profpeloton in een historische koers als deze rijker.

kelderfan

'@Fanny
Eens maar ook Martens is er niet bij dit keer in de MSR.
Dus 't mag toch weer van Battaglin komen om de eer van de ploeg te redden. Bij de top twintig lijkt mij wel mogelijk.

S. Morgenstern

Battaglin inderdaad, met als beste resultaat een 29ste plek, die moet de eer weer eens redden...

kelderfan

'@fanny
Wat vind je van de opstelling voor de Volta Ciclista a Catalunya met aan 't roer Grisha Niermann en Frans Maassen.
Kruijswijk zal toch ook wat willen laten zien, nu hij Bennett meekrijgt. Bennett lijkt in vorm te komen.
Dus ik verwacht wel een aanvallend concept met als belangrijkste doel 't AK voor die twee en als 2e. doel rittenwinst voor Gesink e/o Tolhoek.
Krijgt Floris De Tier nog een kans voor een goede klassering; nu landgenoot Tiesj Benoot 't heel goed doet, zal Floris De Tier toch ook wat willen laten zien.

S. Morgenstern

Dat laatste zou je denken inderdaad, maar De Tier schijnt juist in zak en as te zitten na de blessure van Devenyns. Kijken hoe dat gaat, anders toch nog maar een mannetje terughalen.

Loek de Rooij

'@vlek, lijkt me ook verstandig {vermeulen, hihi}, kijk maar naar Sunweb, die rijden ook geen Yorkshire nu Kelderman uit de running is. Dumoulin zal niet blij zijn. Dat kan bij Kruijswijk ook gebeuren als de Tier een depressie krijgt.

S. Morgenstern

Sunweb niet in Yorkshire zou wel eens kunnen betekenen dat TLJ straks ook problemen heeft. Wie moet er nu naar Wallonië? Van Hoecke kan niet alles oplossen tenslotte, maar goed dat Powless Kuss mee krijgt in de Volta Limburg Classic want anders moet Battaglin weer alles alleen doen.

11 - Enrico BATTAGLIN
12 - Stef CLEMENT
13 - Pascal EENKHOORN
14 - Sepp KUSS
15 - Paul MARTENS
16 - Neilson POWLESS

Laatst gewijzigd
KJP

Kruijswijk is geen landgenoot van de Tier, dus de kans dat Kruijswijk het moreel van de Tier beïnvloed is vrij klein. Daarentegen is het punt van Devenyns wel belangrijk, je moet daar als landgenoot en collega toch maar mee om kunnen gaan. Zeker nu zowel Boonen als Eddy Planckaert niet meer actief zijn in het peloton.

ghostwriter

De Tier maakte een goede indruk in de Vuelta a Andalucia en hopelijk kan hij in de Volta a Catalunya laten zien dat hij daadwerkelijk een grote ontwikkeling als klimmer heeft doorgemaakt. Na zijn goede presteren in de Strade Bianche zou ik hem in de heuvelklassiekers van dit voorjaar een vrije rol geven.

S. Morgenstern

Gezien de selectie zal een vrije rol er sowieso wel inzitten. Ruta was tenslotte een rit die toch vooral een indicatie was voor zijn mogelijkheden in de heuvelklassiekers. Ik denk dat zijn toekomst ook eerder op dat terrein zal liggen, dan bij het echte klimwerk.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Feel the pain StradeBianche Throwback; ja dat is eigenlijk wel een punt; dus ja Vermeulen maar snel terughalen.
En Sunweb niet Yorkshire oh, wat jammer nou. Teunissen mag toch ook wel eens kopman zijn. Gauw terughalen die man, want met Boom wordt 't weer heel matig dit voorjaar.;)
@ghostwriter
Ja, die De Tier was nog beter in de Ruta en hopelijk heeft hij Kruijswijk geen nachtmerries bezorgd.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Lotto jumbo heeft 3 renners meer dan Sunweb en Sunweb heeft nu ook nog eens een paar blessures met onder andere geschke en kelderman. Niet vergelijkbaar

kelderfan

Dat had Sunweb, gezien ook de discussies op WF over 24 t.o.v. 27 renners, toch wel kunnen weten. Die zitten dus nu terecht op de gebakken peren.
Maar ook TLJ heeft 2 kopmannen, die nog in herstelmodus zitten; dat baart meer zorgen en vooral met Lars Boom natuurlijk.

S. Morgenstern

Sunweb had, met drie Haga's extra, echt niet met minder blaren gezetten. De problemen van een kopman los je niet op middels kwantiteit.

Laatst gewijzigd
veld

'@VLEK Wat heeft De Tier met Devenyns te maken en wanneer heeft Battglin al eens de eer van TLJ gered?

1 2 ... 110 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.