Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 112 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tankink is inderdaad de vervanger voor Tolhoek bron: Ard Bierens

Edit: Wat Roelien dus zegt ;)

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

He shit man, weer Bouman niet dus...

kelderfan

'@RV
Gooi je gewicht er eens in. Ik wil Koen Bouwman wel weer eens zien; die was toch goed bezig.

tdola

E3 dan boom, Jansen, roosen, van Emden, van hoecke, Wijnants en gok leezer (of Wagner).
En als tankink dan de Vlaamse klassiekers overslaat kan hij wellicht ook toegevoegd worden aan volta Limburg team (wat er nu op pcs staat). Maar dat zou ook voor bijv Lindeman kunnen gelden.

S. Morgenstern

E3 is in principe de enge koers die Tankink mist door het starten in Catalonië. Wevelgem stond hij niet tussen, dus in theorie kan hij nagenoeg het geplande Vlaamse programma rijden.

kelderfan

Bouwman zit er gelukkig nog steeds mooi bij en ook Battaglin rijdt attent mee.

kelderfan

Powless en Bouwman hebben er een keurige testrit van gemaakt. Ik dacht, die zijn de 1e. renners die moeten lossen uit 't steeds kleiner wordende peloton, maar die jongens zaten er nog steeds bij, toen 't peloton de Poggio opdraaide. Jammer dat Battaglin zichzelf opblies bij zijn poging om Nibali te achterhalen.
Update:
Jos van Emden heeft TLJ thuisgebracht met een 24e. plek.; helaas geen Danny van Poppel in de finale.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Kelderfan
Inderdaad knap gereden door de jongelingen Powless en Bouwman die voor het eerst meer dan 300km moesten rijden.
Zeker door Bouwman die op het laatst moest ineens invallen en knechten want hij was zich volgens mij aan het voorbereiden voor de komende Coppa di Bartali.
Van Powless vind ik het ook heel knap omdat hij nog vrij jong is maar toch al een grote motor heeft.
Beiden hebben dus de nodige inhoud gekweekt voor de deze week te rijden Coppa di Bartali.
Good old Van Emden moest het vandaag doen voor TLJ en deed dat weer erg goed als niet-sprinter.
Ik denk dat bij Van Poppel langzaam het licht uit ging op de Poggio want hij kon hier de kopgroep niet echt meer volgen.
De aanval van Battaglin was veel belovend.
Hij ging nmm net te laat achter Nibali aan en was opeens nergens meer voor de camera te bekennen.
Misschien toch een bocht gemist in de afdaling op de Poggio want die was nog echt tricky met die snelheden op deze smalle weg.
TLJ heeft het met de hele groep geprobeerd voor Van Poppel en het is te prijzen dat ze allen zonder kleerscheuren zijn gefinisht in deze lange, natte zware koers van meer dan 300km.
Cavendisch maakte een verschrikkelijke klapper en miste op een haar na een TLJ renner.
Weet iemand wie dat was ?

24 van Emden Jos Team LottoNL-Jumbo 0:05
50 Battaglin Enrico Team LottoNL-Jumbo 0:34
55 van Poppel Danny Team LottoNL-Jumbo1:02
68 Bouwman Koen Team LottoNL-Jumbo 2:23
83 Powless Neilson Team LottoNL-Jumbo 2:56
88 Van Hoecke Gijs Team LottoNL-Jumbo 4:50
126 Wynants Maarten Team LottoNL-Jumbo 5 9:37

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Powless werd uitgeschakeld door mechanische problemen en een lekke band op de Pogio... was anders misschien gewoon in het eerste peloton geëindigd... ik denk dat we nog mooie dingen gaan zien van hem dit jaar. Echt een knappe MSR gereden.

@Fanny Bataglin werd vlak onder de top van de Pogio teruggepakt. Hij had eerder mee moeten springen zegt hij zelf.

Laatst gewijzigd
Laatste man

2x balen dus. Powless wel knap.

S. Morgenstern

Battaglin heeft het uitstekend gedaan, Van Emden is ook weer prima in vorm en Powless zag er goed uit op de Cipressa, dat was opnieuw een positief signaal. Van Poppel heeft verder wat ervaring opgedaan voor de toekomst, maar was vanaf de Cipressa al duidelijk niet goed genoeg om nog over de Poggio mee te spelen.

In zijn geheel zat een groot deel van de ploeg nog redelijk lang mee in het peloton en hoewel het alles bij elkaar (buiten de aanval van Battaglin) eigenlijk niets was, was het voor deze selectie een aardige editie van Sanremo.

Laatst gewijzigd
wolfje

Ik kan prima begrijpen dat ze hier geen resultaat halen, want dit is geen (type) koers waar tlj zich op focust. Maar laten we ook niet te snel tevreden zijn, daar is het presteren ook weer niet naar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@wolfje ik denk dat niemand hier tevreden is... denk ook verder niet dat hier iemand een wonder had verwacht. Verder haalt @vlek goed de positieve dingen naar voren die je hier uit kan halen, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

kelderfan

'@rahimns
De ontwikkeling, die Neilson Powless doormaakt, belooft zeker wat voor de toekomst.
Hij heeft TLJ nog bedankt, dat hij hier mocht starten. Als hij zo doorgaat, dan is de Vuelta toch nog optie.

@Fanny
De reactie van Enrico Battaglin kwam te laat en hij blies zichzelf op. Hij werd nog voor de top ingerekend.
Koen Bouwman heb ik lang in de 1e. groep gezien en zag er goed uit.
Die Neilson Powless is echt een baas en klaar om kopman te worden in de Settimana Internazionale Coppi e Bartali.

wieler4live

Lijkt me interessant om Settimana Internazionale Coppi e Bartali te volgen. Kijken hoe TLJ het gaat doen en in het speciaal Powless. Weet iemand of die koers uit wordt gezonden in Nederland?

tdola

Wat betreft verlenging van contracten is het te hopen dat van Emden ook snel een nieuw contract tekent. Gewaardeerde knecht, goed in ttt, kan zelf scoren in itt en nog Nederlander ook. Kan me niet voorstellen dat jumbo niet met hem verder wil.

kelderfan

'@tdola
Heb je redenen om daaraan te twijfelen?
Er zijn er wel een paar meer, die wel of niet gaan verlengen.

tdola

Nee. Maar wil je goede renners niet gewoon vastleggen voordat een andere ploeg met een voorstel op de proppen komt?

Sebas

Van Emden is in goede vorm ja, die is goud waard en gaat nog wat mooie tijdritten afwerken. (Y)

kelderfan

Van Emden is zeker een waardevolle renner, die TLJ langer mag binden. Maar ook van dat clubje Gijs van Hoecke, die er steeds goed bijzit en als knecht in de MSR toch lang heeft meegestreden om zijn kopman van voren te houden.
Maar ja, wat te denken van Bennett, De Tier, Jansen en Gesink?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Sluit de een de ander uit dan....????

Yeez

Jansen en De Tier zie ik wel verlengen. Gesink is een zekerheidje. Bennett zie ik wel naar Orica of Trek gaan...

wolfje

'@rahimns op de vorige pagina. Zoals vlek en jij het daar verwoorden ben ik het volledig met jullie eens, ik zag ook wel een aantal reacties in het nieuwstopic en hier die ik wel erg positief vond.

En ik hoop zeker dat Van Emden gaat verlengen, een van mijn meest favoriete renners.

gesink3101

Why will bennett change? He is/will a leader in this team and get a good income the following years

kelderfan

'@Jessevdalen
Waarom denk je dat Bennett TLJ gaat verlaten voor een andere ploeg?
Zoals @gesink3101 zegt, is hij een van de kopmannen van dit team. Dus die lijkt mij ook wel een zekerheidje.;)

1 2 ... 112 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.