Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 113 ... 481 482
S. Morgenstern

Bennett zou voor andere ploegen toch ook een aantrekkelijke kopman kunnen zijn? Trek was bijvoorbeeld afgelopen jaar bezig om een vervanger van Contador aan te trekken, en wanneer Bennett een hele sterke Giro neerzet zou het niet vreemd zijn wanneer Trek voor volgend jaar zijn kant op kijkt.

kelderfan

M.a.w. Gesink zou dus ook de overstap naar Sunweb kunnen maken om zijn pupil Sam Oomen te begeleiden.
Trek heeft zelf laten vallen, dat zij serieus denken aan Thomas, die ook niet meer wil knechten voor Froome.

In de preview van TLJ over Catalunya zegt Bennett zelf, dat hij zich nu goed voelt, maar dat er maar "5" dagen tussen de T/A en Catalunya zitten.
Dat kan betekenen dat hij goed of minder goed zal zijn in deze koers. Dus toch maar knechten voor Kruijswijk, die 't moet gaan doen.

Retro Lex

Astana zit ook wat krap in z'n kopmannen n het plotselinge vertrek va Aru. Maar of Bennet het daar leuk zou vinden ?

S. Morgenstern

Trek heeft zelf laten vallen, dat zij serieus denken aan Thomas, die ook niet meer wil knechten voor Froome.

Ze zijn dus nog steeds op zoek naar een kopman, net als enkele andere ploegen en Bennett is wat dat betreft een interessante renner met een aflopend contract. Optelsommetje maakt dat het wat naïef is om te denken dat het zeker is dat hij volgend jaar bij TLJ rijdt.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Quote:"Optelsommetje maakt dat het wat naïef is om te denken dat het zeker is dat hij volgend jaar bij TLJ rijdt."
Omdat je zo lekker slim bent. De volgende interessante renners voor Trek zijn o.a.Tejay van Garderen en Richie Porte, die een aflopend contract hebben.
Die lijken mij toch een stuk aantrekkelijker voor Trek om die kopman's rol in te vullen.
Maar het is steeds weer hetzelfde liedje. Als TLJ een goede club heeft voor dit jaar en de toekomst, dan moet er een kopman vertrekken.
Dat is dus de optelsom.

Adrianus en Patrick

Zou Kelderman of Marc Soler geen goede optie zijn voor Trek? Kelderman lijkt me ook nog wel te betalen qua salaris.

kelderfan

Bram Tankink gaat mee naar Catalunya en Marijn de Vries heeft beloofd hem een duwtje te geven, indien nodig en ook Jetse Bol is daar om hem op sleeptouw te nemen.
Hij is echt de vervanger van Tolhoek. Dat wordt nog een leuk daar.

S. Morgenstern

De volgende interessante renners voor Trek zijn o.a.Tejay van Garderen en Richie Porte, die een aflopend contract hebben.
Die lijken mij toch een stuk aantrekkelijker voor Trek om die kopman’s rol in te vullen.

Dat zijn inderdaad ook allemaal opties om zo'n rol in te vullen, en net als Bennett niet enkel voor Trek.

Maar het is steeds weer hetzelfde liedje. Als TLJ een goede club heeft voor dit jaar en de toekomst, dan moet er een kopman vertrekken.

De realiteit benoemen, in dit geval door te stellen dat Bennett ook voor andere ploegen een interessante kopman zal zijn, is echt heel iets anders dan doen alsof die 'goede club' weer deels onthoofd moet worden. Dat de werkelijkheid zelf regelmatig voelt als een aanval op je ideaalbeeld, maakt nog niet dat de boodschappers van die realiteit dezelfde aanval voor ogen hebben.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij is echt de vervanger van Tolhoek. Dat wordt nog een leuk daar.

Twijfelde je daar dan nog aan ??

kelderfan

Quote:"Twijfelde je daar dan nog aan ??Twijfelde je daar dan nog aan ??"
Nee, jij dan. Tolhoek en Tankink zijn 2 smaakmakers toch.;)

Quote:"De realiteit benoemen, in dit geval door te stellen dat Bennett ook voor andere ploegen een interessante kopman zal zijn, is echt heel iets anders dan doen alsof die ‘goede club’ weer deels onthoofd moet worden."
Nee daar ben je wel vaak mee bezig. Want als je weer Bennett benoemt als een interessante kopman voor een andere ploeg, dan ben je toch bezig om die goede club te onthoofden. Ik zie je niet Gesink benoemen, als interessante kopman voor Trek/Sunweb.

S. Morgenstern

Gesink is duidelijk een veel minder interessante renner voor andere ploegen en zal zelf ook niet zo snel ergens anders dezelfde vrijheid vinden. Ik zie hem ook niet zo snel voor het geld kiezen om ergens de meesterknecht van een toprenner te worden. Zou je hem toch kunnen noemen als een renner die weg zou kunnen gaan? Ja, ook die mogelijk valt alsnog niet uit te sluiten.

Het draadje ging verder over de inschatting van iemand dat Bennett zou vertrekken. Daar werd wat paniekerig op gereageerd, alsof het haast ondenkbaar was. De realiteit is echter dat Bennett met zijn huidige ontwikkeling voor veel ploegen een interessante renner is en dat het dus denkbaar is dat hij vertrekt. Dat is alles. Mocht je in die vaststelling werkelijk een poging zien om je clubje te onthoofden, dan is dat niet mijn probleem.

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

Welke toprenner wil Gesink als meesterknecht? hij is niet constant. en daarom niet aantrekkelijk als Knecht. Liever iemand die elke dag goed presteert dan de ene dag een 4 en de andere dag een 9 (gesink)

S. Morgenstern

Iemand die Gesink goed heeft gevolgd tijdens al zijn pogingen voor een goed klassement te gaan in een grote ronde.

xistnc

'@LB117
Bij de laatste Tourzeges was een NL-er als knecht belangrijk, juist omdat hij de ene dag een 4 was en de andere dag een 9.

kelderfan

Morgen begint 't feest in Catalunya. De 1e.dag kunnen de heuvelrenners aan de bak. Nu Tolhoek ontbreekt in de opstelling, is de vraag of De Tier zijn kans mag gaan.
Verder staat de Settimana Internazionale Coppi e Bartali op 22 maart op de planning. Sky komt met Diego Rosa en Pavel Sivakov, maar wie gaan daar acteren voor TLJ.
Nu staan bij PCS Neilson Powless, Daan Olivier, Koen Bouwman en bij cyclingfever Pascal Eenkhoorn, Sepp Kuss op de lijst.
Hopelijk kan Antwan Tolhoek nog aansluiten of .....

S. Morgenstern

Battaglin..

Eenkhoorn denk de derde renner van de A-ploeg voor de ploegentijdrit?

Laatst gewijzigd
Fanny

Leuk filmpje met Powless en de rest van TLJ in de afgelopen zaterdag verreden WT koers MS .

https://youtu.be/w0CyOvgowdI

Yeez

Goede renner die Powless. Zat bij de eerste 10 op de top van de Cipressa. Kettingproblemen op de Poggio en in de achtervolging nog eens lek. Benieuwd wat die in Italië kan...

Adrianus en Patrick

'@xistnc, samen met Kwiatkowski, Thomas, Landa, Nieve, Porte was Poels inderdaad belangrijk. Die ook dagelijks een 8-9 rijden

Maar deze mannen rijden alleen bij Sky en nu misschien Movistar hebben maar daar zie ik Gesink zeker niet rijden.

kelderfan

'@Fanny
Dank voor de leuke bijdrage, die Neilson Powless lijkt mij echt een groot talent. Zo'n afstand voor 't eerst aanvallen.
Hopelijk is Daan Olivier ook weer ok; dan moet 't met Bouwman en Kuss toch een leuk feest worden in de Settimana Internazionale Coppi e Bartali.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voor Bartali denk ik dat Martens en Battaglin de zeven vol maken met dus Powless, Olivier, Eenkhoorn, Kuss en Bouwman.

kelderfan

'@rahimns
Als Martens hersteld is, dan lijkt hij mij prima om met die jonge gasten er voor te gaan in de Settimana Coppi e Bartali.
Sorry dat ik Battaglin heb vergeten, maar die zal blij zijn om dit rondje te rijden.

Yeez

Starten er niet 6 daar?

S. Morgenstern

Vorig jaar met acht, dus nu met zeven waarschijnlijk. Hoewel het met die opdeling tijdens de ploegentijdrit wel wat scheef zou zijn; misschien dat ze dat dan niet doen.

De kans dat TLJ net als Sky met zes start lijkt me echter aanzienlijk, met tegelijkertijd Catalunya en de Vlaamse WT-koersen en dan ook nog wat renners die zich nu na hun laatste koers via training op april zullen richting.

kelderfan

In ieder geval wel Daan Olivier, die ook nog Vuelta Ciclista al Pays Vasco, Waalse Pijl en Tour de Romandië op zijn programma heeft staan.

1 2 ... 113 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.