Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 134 ... 481 482
S. Morgenstern

Eenkhoorn wordt beloond met het mogen rijden van Vlaanderen, niet gestraft. Het wegvallen van Lobato heeft er alvast totaal niets mee te maken en de laatste man uit de trein van Van Poppel staat gewoon samen met hem (en Van Emden) aan de start.

Laatst gewijzigd
kelderfan

"Eenkhoorn wordt beloond met het mogen rijden van Vlaanderen, niet gestraft. Het wegvallen van Lobato heeft er alvast totaal niets mee te maken en de laatste man uit de trein van Van Poppel staat gewoon samen met hem (en Van Emden) aan de start."
Ik zie 't ook niet als straf, maar 't is nogal wat voor zo'n jonge knul. Die toch voorzichtig zou worden ingepast.
Die laatste man uit de trein is dan Gijs Van Hoecke?

S. Morgenstern

Die laatste man uit de trein is dan Gijs Van Hoecke?

Bekijk de ploeg voor Vlaanderen anders nog een keer..

kelderfan

quote:"Van Avermaet wil teammaats in finale: "Hopelijk is iedereen wakker geschud"
Dat is wat ook bedoel bij Roglic in de Pays Vasco, die o.a. Landa van 't lijf moet houden
"Bekijk de ploeg voor Vlaanderen anders nog een keer.."
Leuk maar daar staan Van Emden en Wagner en de ploeg voor de Giro zit al in Zuid-Spanje {zie twitter van Bennett} en kijk eens bij Par-Roubaix...

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Leuk maar daar staan Van Emden en Wagner

Heb je die laatste man van Van Poppel dus toch nog kunnen vinden..

en kijk eens bij Par-Roubaix…

Wat is je punt?

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Kelderfan
Van Hoecke is volgens mij gewoon op hoogtestage in de Sierra Nevada.
Je kunt er behalve fietsen momenteel vanwege de sneeuw die er vandaag valt ook eventueel skiën maar dat zullen denk ik de TLJ renners niet doen ivm kans op blessures.
Volgens mij heeft topwielrenner Sagan dat wel eens gedaan op een trainingskamp.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Van Hoecke is volgens mij gewoon op hoogtestage in de Sierra Nevada.

Waarom denk je dat? Hij was een week geleden nog in de running voor Vlaanderen, maar heeft in de laatste drie koersen zijn selectie niet af kunnen dwingen. Lijkt me heel sterk dat hij dan nu opeens op hoogtestage is. Hij zou toch ook niet naar de Giro gaan?

Laatst gewijzigd
Yeez

Bennett
Bouwman
Tolhoek
Gesink
Van poppel
Wagner
Van emden
Battaglin

Vgm was dit de selectie. Kan zijn dat van hoecke ipv battaglin rijdt, maar dat lijkt me niet. Verder doen niet alle renners een hoogtestage. Tolhoek doet de waalse klassiekers en van emden heeft (net als wagner) nog nooit een hoogtestage voor de giro gedaan. Die last na roubaix altijd een rustperiode in.

Witte Trui

'@jessevdalen: prima ploeg voor de Giro toch? Bennett heeft 4 knappe knechten (wanneer Battaglin zijn niveau van 2 jaar geleden heeft in de Giro). Van Poppel kon eerder goed uit de voeten met minimale ondersteuning. Heeft nu v. Emden en Wagner, waar ook Bouwman en Battaglin in de ondersteuning kunnen.

Voor Vlaanderen: Eenkhoorn is jong en > 200 km zal pittig zijn. Maar mag wat mij betreft meespringen met de jongens van o.a. Roompot in de vroege vlucht. TLJ hoeft de koers toch niet te maken, dus kijk maar hoe ver je komt...

Denewar

Waar is van Hoecke, What happened

S. Morgenstern

Gesink, Tolhoek, Bouwman, Battaglin, Van Emden, Van Poppel en Wagner lijkt me inderdaad uitstekende ondersteuning voor een kopman die voor het eerst serieus als zodanig aan de start staat van een grote ronde. Mooie balans met klimvermogen, hardrijders, aanvallers en ervaren loodsen.

kelderfan

Wat is je punt?
Punt is dat Van Emden en Van Hoecke op de lijst staan voor Parijs-Roubaix. Maar jouw punt altijd beter met Van Emden en Wagner in de RVV?
Je had 't toch over een top-ploegske voor de Giro? Van Poppel met Van Hoecke en Van Emden is mooie start.
@Fanny
Dus toch Gijs Van Hoecke met Van Poppel op hoogte-stage; als zij daardoor beter gaan presteren is dat mooi.
Want ook Groenewegen gaat op hoogte trainen. Ik weet eigenlijk niet welke sprinters daardoor beter zijn gaan functioneren; maar @vlek geeft antwoord.
Zij kunnen ook op Strava hun trainingsrondjes afwerken.

S. Morgenstern

Punt is dat Van Emden en Van Hoecke op de lijst staan voor Parijs-Roubaix.

Van Emden en Van Hoecke staan op de voorlopige lijst van Roubaix? Oké, en wat wil je daar mee zeggen?

Maar jouw punt altijd beter met Van Emden en Wagner in de RVV?

Je begreep niet wat mijn punt was zeker? Ik reageerde daar op je opmerking die stelde dat het opstellen van Eenkhoorn in Vlaanderen en daarmee het opgeven van het voorzichtig brengen van hem, allemaal kwam door het vertrek van Lobato en de trein van Van Poppel. Wat zal dan mijn punt zijn met het noemen van Van Emden en Wagner als deelnemers aan Vlaanderen? Zal ik bedoelen dat het vertrek van Lobato er dus niets mee te maken heeft, of zal ik bedoelen dat de trein van Van Poppel niet op hoogtestage is en dus ook niet de reden is van het opstellen van Eenkhoorn? Ik denk het laatste, wat jij?

Eenkhoorn rijdt Vlaanderen ten kosten van anderen, als beloning voor een goede seizoensstart, en dus niet omdat er een gebrek is aan andere renners die er zouden kunnen starten.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben het aan het navragen, maar het zou kunnen dat de blessure van Tolhoek roet in het eten gooit voor de geplande samenstelling voor de Giro. Dan zou het kunnen dat de selectie wordt uitgebreid met Gijs van Hoecke. Dat zou dan betekenen dat Battaglin, Gesink, Bennett, Bouwman, Van Poppel, Van Hoecke, Wagner en Van Emden het achttal wordt voor de Giro en dat daarom Van Hoecke uit de selectie voor de RVV is gehaald en inderdaad alsnog op hoogtestage is gegaan. Het is een beetje gissen. Er staat een foto op Strava van Robert waarbij je 3 renners op de rug ziet en volgens mij kan de renner in het midden Van Hoecke zijn. (renners van achteren herkennen blijft lastig, dacht ook aan Kruijswijk maar volgens mij is die in Italie)

S. Morgenstern

Tolhoek is nog steeds geblesseerd? Dat zou wel balen zijn.

Er staat een foto op Strava van Robert waarbij je 3 renners op de rug ziet en volgens mij kan de renner in het midden Van Hoecke zijn.

Lijkt me inderdaad eerder Van Hoecke dan Van Poppel.

Laatst gewijzigd
Denewar

Stel dat.... Gijs op hoogtestage is. Gijs is een flandrien....

S. Morgenstern

Gijs is een flandrien….

Een inwisselbare, die geen enkele indruk heeft kunnen maken in de koersen van afgelopen week.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@vlek dat probeer ik nu te achterhalen, het is wel angstvallig stil rondom hem, ook op sociale media. Nu is het ook weer niet de meest actieve renner (zet al bijna niets meer op strava) maar sinds begin van deze maand niets meer gepost wat lijkt op actief bezig zijn met fietsen.

kelderfan

"of zal ik bedoelen dat de trein van Van Poppel niet op hoogtestage is."
Dus jij weet kennelijk, dat alleen de klimmers op hoogte-stage zijn.
Wat de reden ook mogen zijn. Het is zeker mooi, dat Eenkhoorn wordt beloond met deelname aan de RVV en dat 't ten koste gaat van Leezer is wel te begrijpen.
Mijn vraag is: Is 't niet te vroeg en te zwaar voor Pascal Eenkhoorn?

S. Morgenstern

Dus jij weet kennelijk, dat alleen de klimmers op hoogte-stage zijn.

Nee, ik weet dat Van Emden en Wagner niet op hoogtestage zijn.

Mijn vraag is: Is ’t niet te vroeg en te zwaar voor Pascal Eenkhoorn?

Ik denk dat het vooral een geweldige ervaring is voor zo'n jonge renner en dat afdraaien na 200km altijd een optie blijft.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

vanHoecke is een soort van soft-Flandrien, het type dat er door een Pozzovivo in hoogvorm nog afgereden wordt op de Mariaborrestraat zeg maar.

Netraam

Pozzovivo op de Mariaborrestraat, nou dáár zou ik voor betalen!

xistnc

Ah, Denewar is hier alleen om Gijs-De-Inwisselbare te pluggen. Doorzichtig. Kom maar efkes wisselen, Denewar!

Fanny

'@Vlek
Quote: Fanny
Van Hoecke is volgens mij gewoon op hoogtestage in de Sierra Nevada.
@Vlek
Quote
Waarom denk je dat? Hij was een week geleden nog in de running voor Vlaanderen, maar heeft in de laatste drie koersen zijn selectie niet af kunnen dwingen. Lijkt me heel sterk dat hij dan nu opeens op hoogtestage is. Hij zou toch ook niet naar de Giro gaan?

Je denkt alles te weten hier, maar je weet niet alles.
Van Hoecke staat trouwens gewoon op de startlijst voor de Giro volgens PCS en ja dan is een hoogtestage misschien nog niet zo slecht als sprintvoorbereider voor van Poppel.
Ook Tolhoek is volgens mij op hoogtestage.

@Jessevdalen
Kijk op even startlijst Giro PCS.

Yeez

'@fanny klopt, maar op de site van de giro stond dacht ik battaglin ipv van hoecke.

1 2 ... 134 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.