Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 135 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny daar staat hij al heel lang, terwijl ook van Battaglin al een tijdje bekend is dat hij de Giro zou rijden maar die hebben ze er weer niet bijgezet. Die namen zeggen zonder bevestiging niet altijd alles.

Yeez

Overigens, Tolhoek is altijd angstvallig stil op social media. Voor Abu Dhabi dacht ik dat ook, maar daar was hij ook gewoon goed.

S. Morgenstern

Je denkt alles te weten hier, maar je weet niet alles.

Begrijpend lezen kan vrij lastig zijn blijkbaar. Ik stel je de vraag waarom je denkt dat Van Hoecke gewoon op hoogtestage is en geef daarbij aan waarom het volgens mij niet zo gewoon is wanneer hij nu op hoogtestage is. Ik vraag dus naar een uitleg. Zou iemand die alles denkt te weten die nodig hebben? Daarom nogmaals de vraag waarom je dacht dat Van Hoecke gewoon op hoogtestage is, terwijl hij een week geleden nog een selectie voor Vlaanderen wenste af te dwingen in de koersen van afgelopen week en ook nog op de rol stond voor Roubaix.

Van Hoecke staat trouwens gewoon op de startlijst voor de Giro volgens PCS

Dat staat hij sinds het bericht in december over een voorlopige selectie van TLJ. Daarna is dat bericht echter tegengesproken en heeft ook Van Hoecke in een interview aangegeven dat hij hoogstwaarschijnlijk alleen de Vuelta zou rijden in dienst van Van Poppel.

Ook Tolhoek is volgens mij op hoogtestage.

Heb je dan ergens signalen opgevangen dat Tolhoek niet meer geblesseerd is?

Laatst gewijzigd
Roelien

Ik heb in ieder geval een foto op een instaverhaal van Victor Campenaerts gezien waar Tolhoek erbij op de foto staat in de Sierra Nevada op hoogte (Ow jee, dat is weer voer voor Kelderfan)....

Roelien

En die man in het midden van de foto op de strava van Robert, is inderdaad Gijs van Hoecke!

S. Morgenstern

Goed nieuws dat Tolhoek daar aanwezig is.

Blijft het echter wel de vraag in plaats van wie Van Hoecke dan is meegenomen (Wagner toch niet op hoogtestage lijkt me) en of/voor wie hij mee gaat naar de Giro.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

En ook Danny is erbij... dus bijna de volledige selectie voor de Giro

ghostwriter

Wynants maakt dit jaar weer een betere indruk en lijkt me qua ervaring een goede knecht om erbij te houden. Wagner en Van Hoecke hebben hun waarde als knechten maar het zou me niet verbazen als de LottoNL ploeg het verhoogde budget gaat gebruiken om op dit soort mannen door te selecteren. Ik denk namelijk dat het wel mogelijk moet zijn om betere knechten voor in de sprinttrein aan te trekken.

Fanny

'@Roelien
Bedankt voor je hulp.
@Vlek zal nu ook wel tevreden zijn tenzij hij jou ook niet geloofd.

@Vlek
Quote: (Van Hoecke) Hij was een week geleden nog in de running voor Vlaanderen, maar heeft in de laatste drie koersen zijn selectie niet af kunnen dwingen. Lijkt me heel sterk dat hij dan nu opeens op hoogtestage is. Hij zou toch ook niet naar de Giro gaan?

Ja, dat kan jouw sterk lijken, maar ik denk dat hij wel daar is om tzt de Giro te gaan doen.
Schijnbaar weet jij alles hier beter als betweter.

S. Morgenstern

Ja, dat kan jouw sterk lijken, maar ik denk dat hij wel daar is om tzt de Giro te gaan doen.

Hij zit daar, maar daarmee is het nog niet heel logisch dat hij daar nu zit.

Schijnbaar weet jij alles hier beter als betweter.

Heb je dit echt nodig?

kelderfan

'@ghostwriter
Ja Wynants als hij nog wil, is inderdaad goed bezig; maar ik zag al Van Aert, Foss voorbij komen.
Goede vervangers zijn schaars, maar ik zou in ieder geval proberen Teunissen terug te halen.

kelderfan

'@Fanny
Dan zijn de Giro-mannen Bennett, Battaglin, Bouwman, Gesink, Tolhoek, Van Poppel en Van Hoecke allemaal op hoogte aan 't trainen, dan wel binnen natuurlijk.

S. Morgenstern

Battaglin zit in Limburg.

Borsje

Hoop dat onze TLJ veelposters/kenners Kelderfan, Vlek en Fanny, wier bijdragen aan dit topic ik altijd met genoegen tot me neem, het ook komende maanden gezellig kunnen houden.......

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan niet meteen doorslaan... Battaglin natuurlijk niet.

tdola

Volta met battaglin, leezer, Clement en kuss als fitte renners, boom en Olivier als herintreders, hopelijk Clement goede benen, zou mooi zijn als hij eens kan winnen.

Kuss en battaglin kunnen dan door naar Baskenland om Roglic te ondersteunen samen met Martens, powless, Lindeman en de tier.
Toch geen verkeerd ploegje, de tier, powless en battaglin moeten best lang meekunnen, Martens ook in goede doen, kuss en Lindeman de knechten van de eerste uren.

Fanny

'@Kelderfan
Battaglin zit inderdaad zoals @vlek en Rahimns zegt in Limburg en ik zie hem dit jaar niet in de Giro rijden maar eerder de opgegeven Wagner.
Hieronder de voorlopige geplubliceerde lijst voor de Giro van WF.

http://www.wielerflits.nl/nieuws/314662/bennett-krijgt-giro-kopmanschap-bij-lottonl-jumbo.html

Zowel Wagner als van Van Emden zullen zich denk ik later of helemaal niet op hoogtestage begeven in de Sierra Nevada.
Trouwens, bye the way, het is ook maar de vraag of TLJ dit jaar het contract gaat/wil verlengen met Battaglin.
Dat neemt niet weg dat hij zal proberen zich in de kijker te rijden voor een nieuw contract en een selectie in de Giro van dit jaar.
En tot nu toe vind ik hem beter rijden als Van Hoecke, maar ik denk dat Van Hoecke de leadout wordt voor van Poppel in de Giro.
Hij deed dat ook al in bv de Volta Valencia.

Hier ook nog een leuke tweet van Bram Tankink over de RVV.
Hij is weer goed bezig in zijn laatste jaar bij TLJ.

https://twitter.com/bramtankink

Denewar

Niets pluggen van van hoecke. Maar vond het vorig jaar een van de betere. Dit jaar nog niet echt sterk. Maar zo er meer. Hier moet het meedoen....😏

Maar goed enige kritiek op selectie RVV mag dus niet.

Maar er zijn dus 6 man op hoogtestage.
Gesink
Tolhoek
Bennet
Van poppel
Van hoecke
Bouwman

Dan wordt de 7e plek dus battaglin. Van Emden of Wagner.
Lijkt mij battaglin dus...😊

ti-raleigh

Wie wordt de beste TLJ'er zondag ?
Ik denk Wijnants, 20-25e plek en Van Emden rond 30e.

kelderfan

'@rahimns
Ik wil niet meteen doorslaan hoor, maar goed geen Battaglin in de Giro; dat zie ik @Fanny gelijk hebben, dat het maar de vraag is of Battaglin wordt verlengd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat zeg ik niet... ik zeg alleen dat hij niet op trainingskamp is.

@Denewar in de grote rondes mogen er 8 renners starten, dus nog 3 opties:

Bataglin-Van Hoecke
Van Hoeke-Wagner
Wagner-Bataglin

die kunnen aansluiten.

@ti-raleigh ik denk Roosen

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Het punt is dus dat dat bericht uit december later is tegengesproken, o.a. door Van Hoecke zelf die aan heeft gegeven dat de Vuelta de ronde zou zijn die hij waarschijnlijk ging rijden. Daarnaast heeft Wagner eerder aangegeven dat hij na Dwars door Vlaanderen op hoogtestage zou gaan met Van Poppel, terwijl Van Hoecke een week geleden nog sprak over het afdwingen van een selectie voor Vlaanderen. We kunnen dus onmogelijk zeggen dat Van Hoecke nu gewoon op hoogtestage is gegaan en de vraag is wat er naast dit gegeven exact is veranderd in de plannen die er eerder naar buiten zijn gekomen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik denk niet dat echt iets is gewijzigd, daar is TLJ de ploeg niet naar. Maar Bennett zal wel een man erbij willen hebben, die de weg weet in de Giro en dat lijkt mij toch Battaglin. Danny van Poppel heeft daarnaast een man nodig, die hem als lead-out kan dienen en dat lijkt mij ook eerder Gijs van Hoecke in plaats van Wagner, die vaak niet op de afspraak is. Groenewegen heeft niet voor niets gekozen om toch maar afscheid te nemen van zijn vaste lead-out.
Voor de TdF zal er wel geschoven moeten worden. Nu Lars Boom een ? is geworden.

S. Morgenstern

Je denkt niet dat er iets is gewijzigd, maar geeft vervolgens een verwachting die in vergelijking met de eerste plannen een wijziging zou zijn.

S. Morgenstern
Laatst gewijzigd
1 2 ... 135 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.