Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 137 ... 481 482
schipperaar

'@rahims
Halverwege afstappen als er een tandje bijgeschakeld wordt houdt in dat wedstrijdritme hoe langer hoe meer achterstallig wordt.
Weening op slechts een minuut doet morgen gewoon weer mee, weekendje 450 km mocht ie uitrijden morgen.
Boogerd zou niet misstaan bij TLJ en trainingsschema's hebben zo weinig zin als je er in een rondje Eisden al met de pet naar gooit, tijd voor de bezem.

Diever

'@Schipperaar Boogerd? Volgens mij heeft een oud renner van Roompot net uitgehaald naar het beleid van Roompot.. en wat heeft Boogerd precies gepresteerd wat hem een goede ploegleider maakt?

schipperaar

Boogerd wilde altijd winnen ipv hopen of verrassen en zijn geestdrift werkt aanstekelijk, eenheid smeden door met een hele ploeg aan de finish te komen ipv met een of twee man. Of noem je dat topsport?

Diever

Wat Lotto vandaag liet zien was niet veel soeps. Als je weet dat je zoveel halve aan de start hebt moet je je koerswijze daarop aanpassen. Nu hebben ze geen moment mee gedaan.

Alleen Boogerd?

Ik quote even:
schipperaar
@vlek
Nog tijd om te eten? Hoe jij alles recht kan praten wat krom is, meesterlijk. Roossen zat als een constante zenuwpees zijn tijd te verdoen, steeds achterom kijkend of er een spookrijder vd verkeerde kant kwam .

Boogerd deed dat in zijn koersperiode alleen maar. Hoe kan je nou zijn koersen opeens als lichtend voorbeeld nemen voor deze ploeg?

Spruch

'@schipperaar
Als we de verhalen mogen geloven, doet Boogerd inmiddels wedstrijdjes in het achteroverslaan van biertjes met de rest van de ploegleiding van Roompot, die wedstrijdjes zal hij vast ook willen winnen ;). Lijkt me echter geen goed idee om ook maar 1 van de ploegleiders van Roompot bij TLJ te verwelkomen op dit moment. Dat Roompot dankzij twee geweldige renners in Gent-Wevelgem het vege gezicht weet te redden, wil niet zeggen dat iedereen nu meteen bij hen in de leer moet, lijkt me.

EmPeHa

Boogerd was de afgelopen twee jaar niet betrokken bij Roompot, dus al die uitspraken van een ex-Roompotje kunnen moeilijk op Boogerd slaan. Volgens het interview vandaag in de VK traint Boogerd alleen Sjoerd van Ginneken. Hij bekijkt wel de data van de andere renners en heeft soms het idee dat er wel eeën tandje bij mag.

kelderfan

Morgen staat de RVV voor de deur en Sporza geeft sterren. Drie sterren worden gegeven aan Sagan en Vanmarcke.
Wat TLJ betreft zal 't om Timo Roosen en Amund Jansen gaan. Hopelijk bezorgen die mannen de TLJ-volgers een goede dag.
Ik ben al blij, als TLJ meedoet in de finale, al zal dat niet om de knikkers gaan.

schipperaar

Na gedane arbeid zijn pinten minder schadelijk dan cola en Boogerd keek alleen nerveus om als ie wegsprong, niet in een groep, veel te link vooral in Vlaanderen. Maar hij wist wat winnen was, niet alleen een poef sprintje maar alleen aankomen.

Spruch

'@EmPeHa
Dat lijkt me een wat te gemakkelijke conclusie. Ik heb toch echt foto’s voorbij zien komen vorig jaar waarop Boogerd met de rest van de ploegleiding het glas hief. En je maakt mij niet wijs dat als de ploegleiding dat soort uitspattingen daadwerkelijk doet, hij daaraan niet heeft meegedaan. Hij hoort echt bij die groep. Maar goed, waar het om gaat, is dat Roompot nou niet echt hele denderende uitslagen heeft neergezet de afgelopen jaren. In ieder geval niet in die mate dat de ploegleiding van TLJ zou moeten worden versterkt met iemand uit de ploegleiding van Roompot. Dan zullen ze toch echt wat meer moeten gaan presteren.

kelderfan

Quote: Stef Clement;"Hit a hole that resulted in two flat tires and a crash, not our biggest problem today @VoltaClassic @LottoJumbo_road to be honest. Poor performance as a team, I must admit being the captain. Evaluate, learn and not te be repeated."
Dat zegt toch alles.

Imbatido

Vorig jaar reden ze in de Volta ook achter de feiten aan en kwamen ze ook niet goed voor de dag. En ook toen werd de kopgroep niet meer teruggehaald.

EmPeHa

'@Spruch: dat was dan waarschijnlijk een oude foto. Die heeft zich tijdens zijn schorsing echt niet op de foto laten zetten met de Roompot-ploeg. Bovendien ergerde hij zich open over het feit dat de Roompot-renners hun overtal niet uit speelden en allemaal voor eigen kansen sprintten. Inderdaad met weinig resultaat.
Het is een manier van koersen die je ook moet leren.

kelderfan

'@Imbatido
Maar Paul Martens deed 't een stuk beter, al was 't op gepaste afstand van de winnaar.

kelderfan

Rogla krijgt in de Pays Vasco met Powless, De Tier, Kuss, Lindeman, Martens en Battaglin en met als teamleiders Grisha Niermann en Frans Maassen een leuke groep mee.
Ik verwacht, dat Rogla 't met Powless en De Tier moet gaan doen. Jammer eigenlijk dat Olivier en Tolhoek nog niet fit genoeg zijn en Sepp Kuss nog steeds zoekende is.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Tolhoek had daar sowieso niet gereden.

xistnc

Voor elke ploeg van 7 kun je desgewenst 19 renners opnoemen waarvan het jammer is dat ze niet starten.

TLJCAMPS

Timo Roosen rijdt een sterke koers hoor!

jvh93

14e plek voor Timo. Prima koers gereden hoor! Ook mooi om eekhoorn in de kopgroep gezien te hebben

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk dat TLJ het maximale met deze ploeg uit de RVV heeft gehaald. Ze hebben zich laten zien en Timo rijdt echt een prima koers. Hij heeft ook in dit werk weer een stap gemaakt.

S. Morgenstern

Ik vond het sowieso al een goede prestatie toen hij het laatste uur in ging met dat favorietengroepje van een man of dertig. Het mooiste is echter dat hij in dat laatste uur relatief beter werd; van zo'n beetje de minste van die groep op de Koppenberg, van ergens halverwege op de Oude Kwaremont, naar de eerste na de allerbesten van de dag. Goede koers gereden en waardevolle ervaring opgedaan voor de toekomst.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja, die Pascal Eenkhoorn is echt goed bezig geweest in de RVV en dan is 't ook leuk om te volgen. Ik heb een goede Wynants gezien en dat Timo Roosen binnen de top-vijftien is binnengekomen is een hele mooie prestatie. Dat belooft meer voor de toekomst.

Yeez

Van emden en wynants erg actief. Knap van Eenkhoorn dat hij in de kopgroep zit en Roosen maximaal met een 15de plek. Gewoon erg goed gereden en maximaal gescoord vandaag.

kelderfan

'@xistnc
Welke 19 kan jij oproepen dan.

ghostwriter

Ik had persoonlijk niet verwacht dat Roosen vandaag zo goed zou zijn. Als hij een half procent sterker was geweest was hij samen met het groepje van favorieten over de finish gekomen. Hij kwam op een gegeven moment nog dicht bij ze in de buurt maar toen viel Sagan (geloof ik) aan waardoor hij uiteindelijk geheel de aansluiting uit het oog verloor. Als hij deze ontwikkeling door kan zetten zal hij tot een volwaardige kopman voor de klassiekers uitgroeien. Hopelijk kan hij volgend jaar al een goed koppel met Boom vormen.

Borsje

'@ ghostwriter: precies wat ik dacht, volgens mij viel bovenop laatste keer Paterberg dat noodlottige gaatje. Had hem aankomst/sprintje in Sagangroepje zeer gegund.

1 2 ... 137 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.