Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 139 ... 481 482
kelderfan

'@ti-raleigh
Le Triptyque des Monts et Chateaux wordt op dit moment verreden met jonge talenten voor de toekomst.
o.a. Nils Eekhoff, Jasper Philipsen, Gabriel Cullaigh {vorig jaar nog bij SEG} en Marten Kooistra staan daar aan 't vertrek en ook nog voor Nederland nog de 18-jarige Maikel Zijlaard.

aru123

'@8.6 ik vind ook niet dat boom en gesink daar op afgerekend kunnen worden, ze kiezen natuurlijk niet zelf voor een blessure. gevoelsmatig zou je dan natuurlijk die jongens nog een kans geven, maar topsport is een keiharde wereld en als je rationeel gaat denken is verder gaan met die 2 gewoon een pure gok.

EmPeHa

Andere renners die je haalt, is net zoveel een gok. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. TLJ wil het liefst renners halen met een groeipotentieel. Hoever dat uiteindelijk wordt waargemaakt, heeft met allerlei factoren te maken.

schipperaar

'@gw
Hij lijkt me de meest getalenteerde qua klimmen maar voor -heuvelwerk mist ie nog de nodige body, beetje bij klussen in de bouw als ie thuis is, zes uur op, werken tot de middag en 's middags trainen. Duindam werkte van 's ochtens vroeg in de tuin, at rond zessen wat boterhammen en reed met de fiets naar de baan in Den Haag waarna ie alles op een hoop reed. Was nook een speciale, triest aan zijn eind gekomen in Zuid Frankrijk.

kelderfan

'@EmPeHa
Geen renners halen is de oplossing? Ik ben blij, dat TLJ jongens als Powless, Kuss en Eenkhoorn heeft gehaald {ook een gok natuurlijk}.

EmPeHa

Uiteraard moet je kijken of en welke renners je moet halen. Alleen al omdat Tankink toch echt gaat stoppen. Alleen Gesink en Boom zou ik niet direct afschrijven, maar eerst gaan kijken welke rol ze binnen het team kunnen invullen. Met nog meer twintigers wordt het wel een erg jonge ploeg.
Je bent blij met Powless, Kuss en Eenkhoorn, maar je hebt maanden geroepen dat ze Vermeulen hadden moeten houden. Ergens moeten er toch keuzes worden gemaakt.

tdola

Als er gesproken wordt over contractverlengingen met boom/Gesink rond de tour en tot op dan weinig prestaties, dan zou het voor tlj nog wel eens gunstig uit kunnen pakken in beste geval.
Dan zou je in potentie goede rijders voor een relatief laag bedrag onder contract kunnen hebben. Moet het de seizoenen erna natuurlijk wel uitkomen....

Ideale versterking imo (haalbaar, geen flauw idee) lijkt me stuyven, kan denk ik ook in de van Emden/boom rol in de sprinttrein en heeft nog groeipotentieel.

Laatst gewijzigd
EmPeHa

Overigens ben ik niet overtuigd van het potentieel van Kuss. We gaan het echter zien, misschien verrast hij mij wel.

tdola

Kuss moet zich idd nog bewijzen en Europese koershardheid en ervaring opdoen.

Denk dat hij een goedkoop "gokje" is van tlj.

kelderfan

'@EmPeHa
Je ziet bij Sunweb dat je met een klein team 't niet redt. Gelukkig heeft @rahimns ook al laten vallen, dat zij toch denken aan 1 renner meer voor TLJ;
na 't afhaken van Lobato heb ik alleen maar gezegd, dat Vermeulen nog een optie is.
Kuss moet gewoon nog wennen aan 't Europeesche manier van rijden. Vermeulen heeft dat netjes uitgelegd.
Dus met Gesink moet je geduld hebben, maar voor de nieuwe mannen kun je nu al je twijfels uiten.

kelderfan

TLJ rijdt op kop van 't peloton om de belangen van Roglic te verdedigen. Dat zie je toch niet vaak.

S. Morgenstern

De Tier heeft blijkbaar veel knechten meegekregen, om zo in zijn eentje Roglic toch goed bij te kunnen staan...

AHampsten

Wout van Aert, halen die man. En JW Schip

EmPeHa

Bij Kuss gaat het mij nog niet eens over de eerste 3 maanden. Ik zie sowieso niet op basis waarvan hij is gehaald. Het is nou niet zo dat hij aansprekende resultaten heeft gereden de afgelopen jaren, in tegenstelling tot Powless.

Adrianus en Patrick

Roglic laat z'n spierballen zien in het baskenland!

TLJCAMPS

Zeer sterk optreden van Primoz!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De man begint de Sagan van het klassement rijden te worden... wat nou knechten nodig. Ik ga gewoon op kop van het peloton rijden en wie in mijn wiel kan blijven mag mee.... indrukwekkend ;)

jvh93

Goed begin hoor van roglic, reed iedereen aan gort en wist ook wel dat hij de sprint niet zou winnen van alaphilippe. Gaat roglic naar de heuvelklassiekers? Enorm benieuwd wat hij daar zou kunnen. Goed werk ook van battaglin en powless trouwens!

S. Morgenstern

Waalse Pijl zou ik hem wel laten rijden. Luik lijkt me niet ideaal vlak voor Romandie, waar hij een van de topfavorieten zou zijn.

Laatst gewijzigd
klassementsrenner

Sterk van Roglic! maar hij was denk ik ook meer met de rest van week bezig. Tijd pakken en verder is wint Alaphilip toch negen van de tien keer als je met twee aan komt. (hij kwam nog dicht trouwens). Dit is veel belovend voor deze week. Zet hem op Roglic!

kelderfan

Roglic is toch erg goed om Movistar en Sky op achterstand te zetten. TLJ heeft op de 1e. dag van de Itzulia Basque Country zich toch goed laten zien.
Floris De Tier heeft Roglic goed van voren gehouden en prima afgezet voor de laatste klim. Jammer dat Roglic het niet kon afmaken.
Maar hij is toch 't goudhaantje van TLJ geworden.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Deze ochtend aan het ontbijt stonden de knechten van Roglic een voor een op en zeiden 'Ik ben De Tier'. Prachtig moment schijnt het te zijn geweest, met Niermann die een traantje wegpinkte.

kelderfan

'@vlek
Ha, ha, ik zie jou al staan voor de bedden van die jongens; waarschijnlijk denken zij dan meteen aan dat 1e. trainings camp.
Hij heet Floris De Tier; maar met nog 5 van die jongens erbij, dan heeft Roglic een free ride.
Grisha Niermann en Frans Maassen zijn toch wel de teamleiders, die TLJ nodig heeft. Dus een traantje laten zoals gisteren bij de winst van Anna mag toch wel.

Borsje

Geweldig zoals Primoz de laatste 20 km of zo al bij de pinken ( = voorsten) was. Je zag de gretigheid (en het gemak) om mee te gaan met de aanvaller(s). Dat ie er in een eindsprintje nog bijna Alaphilippe op legt.............. Voordeel van plek 2 vandaag is weer dat dat TLJ (in principe) morgen het peloton niet hoeft te mennen.

ti-raleigh

Het werk ligt niet per se bij QS. QS is niet achterlijk en daar weten ze heus wel dat Primoz die 4 secondes goed gaat maken in de tijdrit. En dat gegeven gaan ze heus wel gebruiken.

1 2 ... 139 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.