Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 14 ... 481 482
mollemarijden

Wow heb niet meegekregen dat Keizer niet verlengd is.
Waarom dan? En waarom zolaat pas doorgegeven?
Toch een bruikbare knecht en zo duur is die toch niet.
Heeft die ondertussen al iets gevonden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Mollemarijden dat was toch al een tijdje bekend en de reden is waarschijnlijk hetzelfde als voor zoveel ploegen, minder renners (of in ieder geval minder ervaren renners) ivm de nieuwe UCI regels.

Wielerfan1987

Nu van de ene na de andere ploeg een nieuw tenue verschijnt ben ik wel benieuwd of Lotto Jumbo ook haar tenue gaat updaten en zo ja, hoe het gaat worden

Yeez

Gesink schreef gisteren op strava dat ze allemaal voor het eerst in het 2018 hebben getraind.

Roelien

Gisteren hebben ze in het nieuwe tenue getraind. Ik zag al (per ongeluk van die persoon) een foto op twitter voorbij komen. Is al verwijderd. Er zijn wel wat veranderingen, maar ik hou jullie nog even in spanning... 😉

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Alleen de 2 jonge Amerikanen zijn er niet bij.

kelderfan

'@rahimns
Ik hoop, dat 't shirt niet te veel is veranderd, want dat geel + zwart was op zich niet verkeerd; alleen de zichtbaarheid in 't peloton was niet altijd even goed.
Wat is de reden, dat Kuss en Powless er nog niet bij zijn?
Ik zie dat Moreno nog steeds niet is vastgelegd door EF; Lobato had 't in een tweet over Moreno en mocht Kruijswijk voor TdF en Vuelta kiezen, dan is Moreno een prima ondersteunende renner. Het is maar een idee hoor en is niet echt nodig.;)

xistnc

Wat is de reden, dat Kuss en Powless er nog niet bij zijn?

Kun je zelf iets bedenken? Misschien helpt het, als je naar buiten kijkt.

Yeez

Wss wonen ze in de states en is het in tegenstelling tot Bennett die wel in Girona woont niet waard om voor 1 week van de vs naar Girona te komen...

kelderfan

'@jessevdalen
Wrs heb je een punt; want Alexey Vermeulen vertelde in een radio-interview, dat hij ook de 1e tijd bezig was met zijn huisvesting in Girona en dat is toch de plek to be. Daar wonen en trainen de meeste profs {Gesink}, maar ook de meeste Amerikanen {Stetina}; dus niet in de Algarve en dat is toch ook mooi gebied om te trainen.
@xistnc
In Spanje zal het toch niet zo zijn als hier.

kelderfan

TJ van Garderen gaat ook verhuizen naar Girona. Nog een trainingsmaatje voor Gesink denk ik dan. bron: cyclingnews

Wouter1998

W.

Laatst gewijzigd
Yeez

Kwestie van tijd voordat Froome aan dit topic gerelateerd zou worden 😅

kelderfan

'@jessevdalen
Jij bent duidelijk de 1e. vandaag.;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat was hij niet, maar Wouter heeft blijkbaar zijn bijdrage weer verwijderd ;)

Wouter1998

haha beetje vuren vandaag

kelderfan

'@rahimns
Daarom is 't ook duidelijk.;) Maar hieruit blijkt toch ook, dat 2 Grote Rondes achter elkaar plakken niet goed voor de renner is en derhalve ook niet goed voor de ploeg. Derhalve moet ik @vlek gelijk geven. Voor Kruijswijk is het beter om 1 GT vol voor 't klassement te gaan en de volgende/vorige GT in dienst van te rijden.
Uit de email van TLJ blijkt, dat 't team compleet is voor 2018. Enerzijds begrijpelijk om met 27 renners de kluif te klaren. Anderzijds vind ik 't jammer, dat er toch nog een aantal WT-waardige jongens geen onderdak hebben gevonden voor 2018 en ik denk, daarbij natuurlijk aan Alexey Vermeulen, want Martijn Keizer heeft kennelijk een andere drive gevonden met zijn TLJ-coach.

Noud89

Waarom zijn die WT-waardig?

Roglic voor winst in de Giro nu!

kelderfan

'@Noud89
Jongens als Daniel Moreno, Daniel Teklehaimanot en André Cardoso zijn in jouw ogen niet WT-waardig?
Roglic voor de winst in de Giro. Lijkt mij leuk, maar bron?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan ik weet niet over welke email je het hebt, maar voor mij was dat al een tijdje duidelijk dat de ploeg wel compleet was. Dat er renners zijn zonder contract voor komend jaar kan ook geen verrassing zijn gezien de nieuwe UCI regels. En dat vooral een aantal 30+ renners daar de klos van zullen zijn is natuurlijk niet vreemd, al ga ik er nog steeds vanuit dat de kans groot is dat hij volgend jaar voor EF rijdt. Dat verder uit de situatie van Froome opeens zou blijken dat je niet 2 grote rondes achter elkaar kan rijden (voor een klassement) vindt ik ook wel heel kort door de bocht. Maar over een paar weken weten we meer hoe de programma's van de kopmannen er voor komend jaar uit zal zien.

Wielerfan1987

'@kelderfan

Jij weet wat Keizer gaat doen dan??

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wielerfan Hij heeft afgelopen weekend een halve marathon gelopen, maar gezien zijn tijd is dat meer hobby dan een serieuze keuze om iets anders te gaan doen.

tricoloor

'@Rahimns, die tijd kan inderdaad wel wat scherper :') Hij zegt marathon ambities te hebben, dat is begin februari. Toch eens volgen kijken hoe rap zo'n man vooruit gaat met lopen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Kijkend naar de Strava resultaten van Gesink verbaas ik mezelf eigenlijk nog hoe goed hij in vorm is. Pakt vandaag een kom op een behoorlijke klim.

kelderfan

'@rahimns
Vol voor 't klassement gaan, zoals @vlek dat zegt, is toch iets anders dan voor 't klassement gaan. Mocht Kruijswijk {Nibali} de Giro ook laten lopen, dan is zijn volgende klus de Vuelta of kun je dat ook niet volgen.
Ik krijg regelmatig een email van TLJ als volger en jij als Fan Ambassador zou dat toch moeten weten! De laatste ging over 't trainings camp bij Girona.

1 2 ... 14 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.