Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 15 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat is het verschil tussen voor een klassement gaan of vol voor een klassement gaan ??? met of zonder ontbijt ?? dit slaat toch helemaal nergens op.

Yeez

'@kelderfan als je nu wacht tot de ploegenpresentatie, dan heb je het programma in grote lijnen van elke renner ;)

kelderfan

'@rahimns
Je begrijpt kennelijk niet zo veel??
Vol voor 't klassement gaan is met 't oogmerk => doel met alle ondersteuning, die je voor die missie nodig hebt en voor 't klassement gaan is met 't oogmerk, dat naast de klassementsmissie ook ruimte is voor andere doelen, zoals hup aanvallen of een sprinter toevoegen met treintje.
Je weet nog wel afgelopen seizoen, toen Kruijswijk een team wilde hebben voor de Giro, die alleen voor hem werkte, waardoor er geen ruimte voor een sprinter of aanvaller was.;)

kelderfan

'@jessevdalen
Ik ben echt wel benieuwd naar de plannen van TLJ voor 2018, dat snap je wel. Al zal 't pufgevalletje wel voor afleiding zorgen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat ik jouw hersenkronkels niet wil begrijpen ligt meer aan jou dan aan mij. Als Kruijswijk besluit voor beide rondes voor een klassement te gaan, zal dit niet opeens minder serieus zijn als zijn ondersteuning in de ene wedstrijd minder optimaal is dan de ander. Hij gaat er dan niet opeens minder goed van klimmen of zo. Het slaat echt gewoon helemaal nergens op. Een renner gaat voor een klassement of hij doet dat niet. Iets er tussen is er niet. Dat een volledige team in zijn ondersteuning prettiger is voor hem is natuurlijk een feit, maar dat heeft verder niets te maken met een doel.

kelderfan

'@rahimns
Je kronkelt weer lekker, maar dat ligt toch bij jouw onbegrip. Ook zo'n leuke kronkel quote:"Dat een volledige team in zijn ondersteuning prettiger is voor hem is natuurlijk een feit, maar dat heeft verder niets te maken met een doel." Alle 27 renners wauw, dat is natuurlijk heel prettig.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat is geen kronkel... er is toch een verschil tussen een doel hebben en de manier waarop je dat bewerkstelligd. Dat kan met een team in een volledige ondersteuning of met een deel van het team als er ook voor andere doelen wordt gekozen... zo moeilijk is dat niet.

Yeez

'@kelderfan met een heel team wordt bedoeld de renners die aan de start staan van die ronde. Niet zo kinderachtig doen tov @rahimns

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij hebben we gewoon een inhoudelijke discussie ... dat die soms scherp is prima. Ik voel me in ieder geval niet geschoffeerd op een of andere manier, dus als Kelderfan dat ook zo vindt dan is er toch geen probleem.

kelderfan

'@rahimns
Eens.
@jessevdalen
Met een heel team wordt bedoeld 't hele team en in dit geval 27 mannen, Jij hebt 't over de ploeg die wordt gestuurd naar bijv. de Giro met tegenwoordig 8 renners en wordt dan team voor de Giro.

ErwinR

https://www.gelderlander.nl/wielersport/lottonl-jumbo-stuurt-drie-renners-weg-van-trainingskamp~acd2892f/

Vazilii

https://www.ad.nl/wielrennen/lottonl-jumbo-stuurt-drie-renners-weg-van-trainingskamp~acd2892f/

Dit klinkt niet zo best

edit: De Gelderlander was me voor :p

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Aan de andere kant laat het wel zien dat de ploeg hele strenge regels heeft en die ook worden nageleefd.

Laatst gewijzigd
Sandy Casar

Lekkere binnenkomer voor Eenhoorn. Vrij kordaat optreden van de ploeg.

Vazilii

Dat is zeker
Als ze die renners maar wel blijven betrekken en niet in een gat laten vallen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat staat in ieder geval in het bericht, dus daar ga ik wel vanuit.

xistnc

Klinkt toch een beetje als een punt maken om een punt te maken. Een ferme foei (dan wel het Spaanse equivalent) moet in zo'n geval toch ook voldoende kunnen zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc dat had misschien gekund... wij weten niet wat er precies is voorgevallen. Het zou kunnen dat er een gesprek is geweest met ieder (misschien na aanleiding van vandaag tov Froome) om nog eens duidelijk te maken hoe de ploeg er in staat en wat de consequenties zijn. Het zou ook kunnen dat het juist een onderdeel was van het trainingskamp en dat deze 3 renners zelf naar voren zijn gestapt. Dan is het ook goed dat je de daad bij het woord voegt en ze dus schorst. Ook gewoon goed dat je hier als ploeg zelf mee naar buiten treed en dit niet via via naar buiten laat komen, nu ben je gewoon iedereen voor. Het is gewoon te hopen dat deze 3 renners goed begeleid worden en ze in de komende tijd weer gewoon aan het werk kunnen en men dit achter hun kan laten. Maar voor nu complimenten aan de ploeg en hoe ze dit afgehandeld hebben.

Yeez

Overtrokken is dit.

Yeez

Achja het trainingskamp duurde toch maar tot morgenochtend ;)

skylimit

TLJ 2.0 de vernieuwde stijl van Rabobank 1.0.

Noud89

Vind het goed. Als renner pak je gewoon in deze tijd geen medicatie buiten de ploeg om. Deze periode van het jaar is perfect om daar een zeer sterk standpunt over in te nemen.

Dit wel overtrokken vinden, maar als straks blijkt dat Lobato op eigen houtje ook bezig is geweest met andere middelen die verboden zijn dan gaan we met zijn allen weer roepen dat TLJ te laks was in het controleren en begeleiden van renners zeker?

skylimit

Hoe geloofwaardig is het dat renners op eigen houtje nog steeds middelen gebruiken ? Zeker in de voorbereidingsfase op het nieuwe seizoen worden renners veelvuldig aan medische testen etc. onderworpen door de ploegarts(en). Dus je moet bijna wel een blackout hebben om zelf middelen en supplementen te nemen, die niet door de ploeg zijn verstrekt of voorgeschreven.
Contracten zijn hier omtrent waterdicht met duidelijke sancties.

Laatste man

Dat zal nog vaak genoeg gebeuren. Zeker met kleinere niet-dopinggerelateerde middelen als slaapmiddelen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jessevdalen overtrokken ?? ... lijkt me niet. Als je buiten de ploeg (arts) om medicatie gaat gebruiken (waar misschien wel een stofje inzit wat wel op een dopinglijst staat) neem je een ongelofelijk groot risico. Er zijn duidelijke afspraken daarover met bijbehorende consequenties, dus gewoon terecht dit. En in het nieuwsbericht staat ook dat ze verder begeleidt gaan worden.

1 2 ... 15 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.