Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 145 ... 481 482
kelderfan

'@rahimns
Je kunt 't vinden bij Voorbeschouwing Ronde van Vlaanderen U23 "Voorlopige deelnemerslijst."
41 Eenkhoorn, Pascal
42 Eekhoff, Nils
43 Kooistra, Marten
44 Van Den Berg, Julius
45 Zijlaard, Maikel
46 Hoole, Daan

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan die is voor het laatst geupdate op 29 maart... volgens mij is Pascal daarna opgeroepen voor Parijs-Roubaix wat betekent dat hij dus hier niet start. Het was 3 dagen geleden al bekend gemaakt op wielerflits: http://www.wielerflits.nl/nieuws/337347/nederland-gaat-voor-het-podium-in-ronde-van-vlaanderen-u23.html

Aanvankelijk was ook Pascal Eenkhoorn geselecteerd, maar hij is door LottoNL-Jumbo opgeroepen voor Parijs-Roubaix

EmPeHa

Voor wie het nog niet heeft gezien:
TLJ aan het verkennen voor PR.
https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=86351&start=13

wouter

Doen ze echt wel heel goed hoor die filmpjes!

https://www.youtube.com/watch?v=PUFPqA34SPA&sns=tw

Poeksel

Roglic met een telemarklanding op het podium!

Fanny

Jansen heeft zijn contract met 2 jaar verlengd !
Een goede zaak om het contract van deze nog jonge TLJ renner te verlengen.
Daar zit zeker nog rek in en dan vooral in de sprinttrein en de voorjaarsklassiekers.

Laatst gewijzigd
Fanny

Inmiddels het filmpje over Jansen op TLJ Nieuws gezien.
Het valt mij op dat hij inmiddels al heel goed Nederlands spreekt.
Dat vind ik een pré, vooral richting de TLJ ploeg, die daar toch ook alles voor doet om buitenlandse renners goed Nederlands te laten leren.
Mooi dat hij ook dit goed heeft opgepakt naast het racen.

Ik zou zeggen, wie van de huidige ploeg wordt de volgende renner, cq renners die verlengt/verlengen.

jvh93

'@fanny ik hoop op de jonge jongens die absoluut progressie aan het boeken zijn. Tolhoek, de Tier etc.

Chrys

Lijkt me eerder Van Emden en Clement (als hij doorgaat). Veel jonkies kampen op dit moment met blessures en pech en moeten wat mij betreft echt nog wel wat laten zien dit seizoen. Bijv. Tolhoek, Olivier en De Tier. Hetzelfde geldt voor Gesink, Battaglin en Boom.

Als ze Bennett kunnen verlengen zou dat fantastisch zijn, maar lijkt me logisch als hij pas na de Giro een besluit neemt.

ghostwriter

'@Chrys
Volgens mij hebben De Tier (13e in de Strade Bianchi en 11e in de Ronde van Andalusië) en Tolhoek (16e in de Abu Dhabi Tour) dit jaar meer laten zien dan Clement (3e in de tijdrit van de Ronde van Andalusië). Waarom lijkt het jouw dan dat Clement eerder een contractsverlening verdient dan De Tier en Tolhoek?

ti-raleigh

'@ ghostwriter
Clement zijn tijd komt nog. En dat is knechten in de grote rondes. Daarna mag je een echt oordeel over hem vellen.

kelderfan

'@Chrys
Met Van Emden zeg ik ja, maar De Tier en Tolhoek lijken mij ook prima voor verlenging; De Tier blijkt net als Bouwman een hele betrouwbare knecht. Nu in de Pays Vasco is hij de man, die Roglic goed heeft geholpen en nu helpt.

Franco Bitossi

Roglic bewijst vandaag inmiddels toch van een ander niveau te zijn dan bijvoorbeeld Kruijswijk en Gesink.

kelderfan

Roglic is echt goed bezig. Hij heeft 2:13 op nr. 2. Hij heeft een goede jonge groep bij zich, maar Roglic zat toch alleen op die laatste puist. Gelukkig geen pech.
Kruijswijk lijkt mij ook prima in orde; alleen met Gesink is 't even wachten, hoe 't verder gaat. Want na 't afstappen in zijn hometown race heeft hij nog geen wedstrijd gereden en dat is eigenlijk jammer.

klassementsrenner

Een grote ronde is toch wat anders dan een weekronde laat Roglic als vrij of mogelijk schaduw kopman starten. Ik hoop juist dat Kruijswijk dit jaar waar in de giro mee bezig was kan herhalen(ongeveer). Behalve die val dan ;)

ghostwriter

'@ti-raleigh
Ik heb nog geen ordeel over Clement. Ik vraag waarom Crys vind dat Clement eerder een contractsverlenging verdient dan De Tier en Tolhoek omdat die twee meer moeten laten zien terwijl ze tot nu toe dit jaar meer hebben laten zien dan Clement.

kelderfan

Volgens mij komen de volgende renners nu al in aanmerking voor verlenging.
Vlaanderen: Van Emden, Wynants {nog 1 jaar};
Grote Rondes/Klassiekers: Bennett, De Tier, Tolhoek, Battaglin en Clement {nog 1 jaar}.

ghostwriter

'@kelderfan
Battaglin misschien als Bianchi er nog steeds per se een Italiaan bij wil hebben maar qua prestaties zou ik toch echt voor iemand anders gaan. Hetzelfde geld voor Lindeman die waarvan ik de meerwaarde ook niet echt zie. Volgens mij heeft LottoNL meer aan twee echte klimmers die langer bij een kopman kunnen blijven. Naast Battaglin en Lindeman zou ik ook Wagner en Van Hoecke met betere knechten proberen te vervangen. Bij Clement, De Tier en Olivier zou ik aankijken hoe ze zich de rest van dit jaar laten zien als klimmers.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@ghostwriter
De commentatoren van de rit van vandaag in de Pays Vasco raakten niet uitgesproken over 't talent van Floris De Tier. Wat ik heb gezien is hij met Koen Bouwman en natuurlijk Stef Clement 't stukje cement wat een ploeg nodig heeft om goed te presteren.
Vandaag was hij met Battaglin in de slag om Roglic goed af te zetten voor de laatste beklimmingen. Ook Powless maakt grote stappen vooruit.
Hij kwam als laatste aansluiten, maar ging meteen op kop van 't peloton rijden in de afdaling naar moeilijk punt in de route.

Chrys

'@ghostwriter
De Tier valt me eigenlijk nooit zo op, maar nu je het zegt doet hij het eigenlijk prima en ook vandaag weer sterk. Clement is natuurlijk een rotsvaste betrouwbare knecht die vorig jaar zijn meerwaarde bewezen heeft in de grote rondes en ook dit jaar zijn mannetje staat (weliswaar zonder uitslag). Tolhoek had vorig jaar zijn eerste jaar bij TLJ en heeft dit jaar één koers gereden. Leuk een 16e plaats in Abu Dhabi, maar voor mij niet voldoende om hem op basis daarvan nu al te verlengen.

Picoo

Erg knap dit van Primoz, en prima naar de mogelijkheden gereden door de ploeg. Wanneer heeft TLJ (of zijn voorgangers) voor het laatst een echte klassieke WT koers van een week gewonnen? (Dus niet TOC van vorig jaar)

Wouter1998

'@Picoo dat was Slagter die in de tijd van Blanco de Tour Down Under won. Maar de TOC mag er ook wezen hoor. En nu hopelijk een dikke vis die na de touretappes van vorig jaar toch wel de grootste overwinning mag worden genoemd in jaren.

tdola

2013 tour down under slagter.
2009 giro menchov
2007 ronde van Romandië Thomas dekker.

Dus redelijk uniek voor tlj als ze morgen winnen met Roglic. Maar dat was 2017 toc met Bennett eigenlijk ook best wel.

Laatst gewijzigd
Spruch

2012 Eneco Tour met Boom

Rawolf

Clement is kweeniet hoe oud, moet je bij hem nog kijken of die progressie heeft geboekt en hoeveel? Denk eerder dat plugge bij renners als clement kijkt hebben we nog een klimknecht nodig, ligt clement goed in de groep, is het salaris betaalbaar enz.

Van emden is gewoon een topknecht op het vlakke die in bijna elke worldtour ploeg een plek heef, daarnaast een zeer goede tijdrit.

1 2 ... 145 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.