Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 146 ... 481 482
xistnc

'@Rahimns
De Tier was weer erg matig vandaag, zeker?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Xistnc Ik heb alleen de laatste paar kilometer live kunnen zien, maar wat ik begrepen heb was hij echt top, volgens mij heb ik vandaag toch ook niets negatiefs gezegd over hem. En volgens mij had ik mijn woorden ook al teruggenomen, dus blijkbaar verveel jij jezelf een beetje op dit moment en heb je daarom alle tijd om deze flauwe opmerking te maken ;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@xistnc
De spijker op de kop van .....
Ik maar roepen, dat TLJ nog een paar De Tiers zou moeten scoren.
@random
Clement is net zo waardevol als Van Emden. Maar wat mij betreft mogen zij Vaan Emden als 1e. verlengen.

Wielerfan1987

Ik denk dat ze gewoon alle genoemden best kunnen verlengen met 1, dan wel 2 jaar.
Clement is met zijn ervaring gewoon van grote meerwaarde, zeker als de enige ander overgebleven echte veteraan (Tankink) aan het eind van het jaar in de remmen knijpt.

Jongens als de Tier, Tolhoek zitten midden in hun ontwikkeling en zijn nu al gewoon van waarde met hier en daar een leuke opvallende prestatie.

Van Emden is denk ik een van de meest waardevolle knechten in het voorjaar en tevens in de nieuw te vormen trein van van Poppel.
En heeft ook nog eens bewezen te kunnen winnen.

Enige waar je nog naar zou kunnen kijken of het een goed huwelijk is is dat met Battaglin.

Wat ik maar wil zeggen; het maakt mij niet uit in welke volgorde ze die jongens verlengen, als het maar gebeurt.

mus van de maasstad

Wilde Clement niet stoppen?

Ik meen me te herinneren dat hij zei dat hij nog 1x 2 jaar in dienst zou rijden en het dan klaar was.

mus van de maasstad

D-day vandaag. Zou echt fantastisch zijn als Primoz vanmiddag op de hoogste trede staat op het podium. Wat een start vh seizoen zou dat zijn zeg.

Al 10 overwinningen dan en het is pas 7 April
Kuurne
Etappes in P-N, Tireno en Baskenland
Eindzege Baskenland

mooiman

Niet te snel met Baskenland erbij tellen!!! Vandaag nog spannende dag

kelderfan

"Wat ik maar wil zeggen; het maakt mij niet uit in welke volgorde ze die jongens verlengen, als het maar gebeurt."
Ik denk in deze, dat zij beter met de jonge garde kunnen beginnen, want de oude garde Wynants, Clement, Wagner hebben geen haast.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk niet dat Richard ze 1 voor 1 af gaat. Gesprekken over verlengingen zullen echt niet een week voordat ze bekend gemaakt worden pas begonnen zijn, dat is meestal een proces van meerdere gesprekken, en dan zal hij er met de 1 sneller uit zijn dan met de ander. Dus die volgorde maakt echt geen bal uit.

S. Morgenstern

Roosen, de back die oprukt naar de spits.[/url]

Mecanicien Dirk vertelt alles over de Bianchi voor Parijs-Roubaix.

Jansen over Vlaanderen.[/url]

Laatst gewijzigd
Diever

Van wat ik heb gezien heeft de Tier hier niet veel beter gereden dan Batta. De Tier was misschien gister eerder terug maar het was volgens mij Batta die het sprintje deed naar de voet van de laatste cols waardoor Roglic daar van voren kon beginnen

Laatst gewijzigd
Fanny

Afgelopen week ook een leuke Column gevonden van de sportredactie van De Gelderlander over Bouwman voor degene die hier interesse in heeft en het lezen wil.

https://www.gelderlander.nl/regiosport/koen-bouwman-ulftse-held~ab0cd627/

Ben inderdaad benieuwd of hij voor etappe gaat cq mag gaan want hij zal toch in eerste instantie moeten knechten voor o.a. Gesink en met name AK renner en kopman Bennett.
Misschien kan hij zich in de proloog in Jeruzalem laten zien, als dat überhaupt doorgaat want het is op dit moment toch wel erg rumoerig tussen de Israëli's en Palestijnen.
De proloog zou nog wel goed beveiligd kunnen worden, maar de andere etappes in Israël zullen moeilijk tot niet te beveiligen zijn.
Maar ja, het grote geld regeert voor de organisatie en waarschijnlijk ook voor Froome en dus zal het wel doorgaan.
Zo niet, dan starten ze in Zuid-Italië.
Lijkt mij niet dat ze tot het einde van de maand kunnen wachten alvorens ze deze moeilijke beslissing nemen.

Dan voor vandaag een erg spannende dag.
Een belangrijke afsluitende etappe voor het TLJ met zijn kopman Roglic.
Ik hoop zo dat hij die Ronde van Baskenland wint.
Dat zal hem en TLJ een enorme boost geven voor de rest van het seizoen.
Van de buitenlandse renners die ooit voor TLJ en zijn voorgangers hebben gereden vind ik hem voor mij een van meest aansprekende en ben daardoor net als vele andere hier van hem als mens en renner gaan houden, misschien nog wel meer dan van Kruijswijk gezien het afgelopen jaar.
Hij lijkt mij een hele rustige koele jongen, die een beest wordt op de fiets, zeker in de tijdritten.
Ook lijkt hij mij een uitstekende teamplayer ondanks dat ik er natuurlijk niet dagelijks bij ben.
Ik ben een grote fan van hem geworden en dat zal ik ook blijven als deze ronde niet mocht winnen.
Ik zou zeggen TLJ, probeer een langdurig contract met hem af te sluiten want volgens mij is hij nog steeds lerende, daarnaast wordt hij steeds sterker en heeft hij nog lang niet zijn top bereikt.

@Vlek
Bedankt voor de leuke Column van Timo Roosen.
Ook hier zit een renner in met duidelijk meer potentie dan alleen knechten voor Groenewegen.
Wat dat betreft wordt de ploeg van TLJ de komende jaren alleen maar sterker in de breedte met al die goede jonge renners.
Daar zullen zeker 1 of 2 toppers in hun specifiek gebied uitkomen.
Dit heb ik liever dan voor de korte termijn een hele dure gearriveerde (buitenlandse) renner halen.
Wat dat betreft sta ik achter het beleid van Plugge namelijk jonge renners goed opleiden tot volwaardige potentiele topprofs voor je eigen team met daarbij langdurige contracten waarbij je natuurlijk ook weleens een scheve schaats kunt rijden met een renner die dus niet voldoende presteert.

peerduell

'@diever. Battaglin wordt door sommigen hier schromelijk onderschat als zeer waardevolle knecht. Samen met de Tier is hij constant bezig Roglic te ondersteunen, maar als het gaat om het naar voren brengen van Roglic (door de wind) is hij steeds de man. Uitstekende "piloot". Jammer dat die Jose Been nauwelijks renners herkent tijdens koers en ook renners ziet die allang zijn gelost (Traksel moet haar telkens corrigeren, gênant). Battaglin herkent ze niet en "verward" hem steeds met de Tier. Ik zou Battaglin zeker ook verlengen. Ook omdat Roglic veel vertrouwen in hem schijnt te hebben.

ghostwriter

Het zou mooi zijn als Roosen de nieuwe Terpstra wordt. Geen toptalent maar door een enorme investering in zichzelf elk jaar weer wat beter en uiteindelijk wereldtop. Roosen rijdt sinds hij in 2015 in de WorldTour terecht is gekomen bijna elke wedstrijd die hij start ook daadwerkelijk uit. Daardoor heeft hij al een enorm aantal wedstrijdkilometers gereden en dat lijkt hem steeds sterker te maken.

mus van de maasstad

BAM!!!

En dat is 10. En wat voor één. Hulde aan de hele ploeg.

Jotto-Lumbo

Rogla is een baas! Super professioneel afgemaakt in de laatste etappe na een moeilijk begin. Probs naar het team, als ze die minuut niet hadden dicht gereden was waarschijnlijk alles voor niks geweest. Prachtige overwinning voor TLJ. Bevestigt nogmaals dat ze uitstekend bezig zijn.

AndriesW

Hartthijs de Vries heeft alvast een shirt van Lotto Jumbo aangetrokken: https://pbs.twimg.com/media/DaMM5-oX0AALv4O.jpg:large

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Kontje kaal! Goed ook om te zien dat Kuss op de laatste dag van zo'n zware ronde, waarin hij het op momenten niet makkelijk heeft gehad, nog belangrijk kan zijn op het moment dat het allemaal fout lijkt te gaan.

debarreman

Uitermate knap dat Roglic zo in vorm aan dit zware rondje begint. Kudos voor de trainers.

Spruch

'@kelderfan
Je held, Alexey Vermeulen, rijdt ook niet onaardig rond in Marokko. Vandaag 2e in de rit en ook 2e in het klassement. Hopelijk verlengt TLJ die als eerst ;).

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@AndriesW
Wauw dat Harttijs De Vries weer helemaal terug lijkt te komen. Hij staat opgesteld in de BP voor Roompot, maar als 't verder goed met hem gaat, dan lijkt hij mij een kandidaat voor TLJ.

kelderfan

'@Spruch
Ik vind nog altijd, dat TLJ Vermeulen nog een kans had moeten geven. Maar misschien komt hij met goede uitslagen weer in beeld.

kelderfan

Ik heb 't helaas niet gezien/gevolgd, maar Roglic is toch wel 't mannetje met die geweldige zege in 't Baskenland.
Ik lees, dat hij eerst nog pech heeft gekregen door een val {bibber Kruijswijk}; dan is toch geweldig dat 't team hem weer in de race kon brengen.
Dit is toch belangrijke zege, want dit rondje is toch best zwaar geweest.
#Roglic voor mij als medekopman naar de TdF#.

kelderfan

'@Fanny
Nog bedankt voor de link en Roglic heeft zijn belofte ingelost.
Die Koen Bouwman is zeker een kanjer; want om met zoveel pijn de wedstrijd goed uit te rijden is gewoon te gek voor woorden.
Hij krijgt nog een keer de kans om in Italie goed voor de dag te komen in de Tour of the Alps. Leuke bergen op 't menu.

Poeksel

Wel jammer dat afgezien van Roglic het hele team van TLJ de etappe van vandaag niet uitgereden heeft (volgens PCS). Zware etappe blijkbaar, want ook b.v. Uran en Porte hadden een DNF vandaag. Of een heel trage bus, dat kan ook.

1 2 ... 146 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.