Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 148 ... 481 482
stephano

Toch mooi, dat Roosen alleen doorrijdt. Het tekent de liefhebber in hem. Voor mij is hij de ontdekking van tij dit voorjaar. Hopelijk kan hij deze groei doorzetten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Toch nog knap, dat Roosen Parijs-Roubaix heeft uitgereden. Jansen verdienstelijk op een 16e. plek en Roosen helaas HD.
Maar ja, hij mag 't nog een keer proberen in de AGR om een goede uitslag te rijden.

tdola

Zat prijzengeld van ronde van Baskenland te kijken, valt toch tegen relatief zoals vaker in wielrennen.

Roglic ontvangt 12.000 voor eindklassement, 4000 voor etappezege en 3x 2000 voor 2e plekken en 2000 voor de groene trui.
Totaal dus 24.000 euro. Wrs ook nog wat verdelen onder de teammaten.
Toch niet te vergelijken met andere grote sporten.

Edit: plus 200 voor 9e plek en battaglin 100 voor 10e plek.

Laatst gewijzigd
wieler4live

'@wielerfan1987
Daar heb je helemaal gelijk in misschien dan nog romandie of zijn de klassiekers genoeg voorbereiding

AHampsten

Nou ja, alleen Bennet, Bouwman en Gesink zijn met z'n 3'en nu op hoogtestage. Twitteraccounts enzo

Blaudzun

Twittersaccounts enzo, misschien moet je Louis Delahaije gaan volgen op twitter. Tolhoek is wel degelijk mee op hoogtestage.
https://twitter.com/CoachLuicito

kelderfan

Volgens mij is bijvoorbeeld Gijs van Hoecke ook op hoogte-stage. Dus alleen Gesink, Bennett en Bouwman lijkt mij niet te kloppen.

Roelien

'@ahampsten De meesten doen niet zoveel meer met twitter. Check gewoon strava en instagram. Dan ben je meer op de hoogte. En sowieso heb ik ook nog wel eens inside information. Gesink, Bennett, Bouwman, van Poppel, van Hoecke en Tolhoek zijn daar als renners op hoogtestage (en ook nog wat renners van lotto Soudal oa)....

AHampsten

Nou ja, mooi voor Tolhoek. Ik keek op Koentje z'n twitteraccount

Laatst gewijzigd
AHampsten

Wel een goed team voor de Giro hoor. Bennet top10/5 Bouwman gaat als een malle rijden, gesink natuurlijk. Van Poppel voor de sprints. Van Emden die 3 dagen in het roze gaat rijden

Laatst gewijzigd
Yeez

Van poppel van hoecke gesink bouwman tolhoek en bennett zijn op hoogte

ghostwriter

Het is voor Bennett (als middelmatige klassementsrenner die zich op de top vijf/tien richt) natuurlijk prachtig dat hij een relatief (aan zijn niveau) goede klassementstrein met zich mee krijgt. Natuurlijk zal Gesink voornamelijk voor eigen kans rijden maar als Bennett er na anderhalve week goed voor staat zal Gesink zich ook zeker niet te groot voelen om voor hem te knechten. Bouwman en Tolhoek ontwikkelen zich goed en zijn voor iemand die zich op de top vijf/tien richt goede knechten. Het zou me niet verbazen als Bennett de volgende is die zijn contract verlengt aangezien er waarschijnlijk geen grotere/rijkere ploegen zijn waar Bennett ook als kopman grote rondes zou rijden. Het zou kunnen dat hij bij een ploeg als Sky genoegen neemt met een rol als knecht maar volgens mij wil Bennett eerst kijken waar zijn top ligt als klassementsrenner.

kelderfan

'@ghostwriter
Het is maar wat je middelmatig noemt als Bennett zich op top 5/10 richt in de Giro.
Ik hoop niet, dat zij jouw tactiek volgen, want in rit 6 of zo is er een rit, die op de Etna eindigt. Dan heeft Bennett alle mannen nodig om niet meteen op achterstand te geraken. Als de helft al uit sprintbegeleiding bestaat, dan mag Gesink meteen aan de bak, want met alleen Bouwman in de begeleiding zie ik 't niet gemaakt. Tolhoek is er al een tijdje uit; dus 't is afwachten, hoe hij er voor staat en eigenlijk is Tolhoek de aanvaller.

Yeez

'@kelderfan tolhoek de aanvaller?

kelderfan

'@jessevdalen
Ja, toch. Hij is in beeld gekomen bij TLJ door zijn aanvallende manier van rijden in de TdS.
Gezien zijn lange afwezigheid door problemen met zijn knie moet je er niet zomaar van uitgaan, dat hij de Vuelta nadoet.

S. Morgenstern

Wanneer een bepaalde renner ooit een bepaalde rol heeft vervuld, dan zit hij daar volledig aan vast en kan hij daarnaast niets betekenen. Dat weet iedereen. Bouwman is de enige die iets voor Bennett kan doen, zoals De Tier afgelopen week de enige knecht was van Roglic.

Laatst gewijzigd
AHampsten

Jesse. Ik ben inmiddels op de hoogte :)

xistnc

Het lijkt erop dat we er weer een clown bij hebben hier. Jippie!

Jotto-Lumbo

Zou er een mogelijkheid zijn dat Roglic nog een Ardennenklassiekertje meepikt? Ik weet natuurlijk niet wat zijn programma is de komende tijd, waarschijnlijk pakt hij wat rust en daarna opbouwen naar Romandie. Maar de vorm is er en zonde om er geen gebruik van te maken.. Daarnaast is er in de Ardennenclub wat fysiek malheur met Tolhoek en Gesink.

Ik zie het wel zitten in ieder geval. Na die rit die hij won in de Tirreno, leek mij het al een goed plan. Die overwinning was een beetje Waalse Pijl achtig.

Rahim Vlasblom
admin

'@Jotto-Lumbo neem dat denk ik niet... hij geeft zelf al aan dat zijn volgende doel Romandië is. Voor de AGR staat hij in ieder geval niet op de meest recente startlijst:

71 DE TIER Floris
72 GESINK Robert
73 LINDEMAN Bert-Jan
74 MARTENS Paul
75 VAN POPPEL Danny
76 TANKINK Bram
77 TOLHOEK Antwan

horsm

Leuke lijst van AGR. Ik bereid me nu er al op voor dat de site te klein blijkt als Gesink niet in de eerste groep zit. Of valt. Of de sprint verliest. Of veel te ‘tevreden’ is met een top vijftien, toptien, topvijf of podium. Of te veel te weinig te vroeg of te laat aanvalt.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dus Danny Van Poppel i.p.v. Timo Roosen.
Het is wel even afwachten met Gesink en Tolhoek in de AGR. Die mannen hebben nog geen wedstrijd gereden, sinds hun blessure tot uitvallen resulteerde.
Floris De Tier mag 't laten zien met Lindeman en Martens, die uit de Pays Vasco komen met het goede gevoel, na de zege van Roglic.

AHampsten

Een clown? Bijzondere, non inhoudelijke reactie.

Ben idd benieuwd naar DE Tier, in de heuvelklassiekers

Laatste man

Bijzonder dat Battaglin niet start. Wel als kopman in de Brabantse Pijl. Lijkt me erg vreemd of is er een reden?

S. Morgenstern

Die koers in Italië.

1 2 ... 148 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.