Inderdaad @luckyloek.
Gesink heeft een geweldige mentaliteit om ondanks zijn vele blessures, zware valpartijen en ook ernstige privéomstandigheden van de afgelopen jaren steeds weer terug te willen komen op een hoog niveau en niet te willen stoppen vanwege deze vorengenoemde gevallen.
Gesink is wat dat betreft een echte liefhebber van het fietsen op een hoog profniveau en is daarnaast ook een echt trainingsbeest en leeft hier ook helemaal voor.
Daarnaast lijkt hij mij ook een goede amateurfotograaf gezien zijn vele foto's op Strava.
Hopelijk kan hij alle sores achter zich laten en nog dit lopende jaar een mooi seizoen voor TLJ draaien.
Dat gun ik hem echt.
We zullen zien of hij morgen weer een goede nieuwe start kan maken in de AGR.
@Kelderfan
Ook Tankink heeft natuurlijk een geweldige drive om het liefst 18 jaar als knecht vol te houden in het niet altijd even leuke leven van een profwielrenner.
Daarom vond ik vorenstaande verhaal over zijn leven als wielrenner en als familieman in de volkskrant heel mooi geschreven en wie weet zien we hem de komende jaren nog terug bij TLJ.
Dat zou mooi zijn voor zijn supporters.
TLJ start morgen met een jong ploegje in deze zware Tour of the Alps, met als absolute kopman Bennet, naast de vele grote namen die ook in deze mooi koers starten en door Italië en Oostenrijk voert.
Powless is volgens mij vervangen door Olivier die weer zijn kilometers moet gaan maken.
Ik denk dat de renners van TLJ niet voor het AK gaan maar misschien voor een ritwinst in deze zware klimkoers van 5 dgen.
Zogezegd zware kilometers maken voor de komende Giro.
Sommige van hen w.o. Bennett, Van Hoecke en Bouwman zullen de hoogtestage (was eerder een sneeuwstage waar ze vaak op de tax hebben moeten zitten volgens hun Strava) nog in de benen hebben.
Meestal werkt dat nog niet echt in de eerste week na zo'n hoogtestage.
Piek moet natuurlijk in de Giro liggen.
'@Fanny
Het zal zeker meewegen, dat Bennett, Bouwman hun hoogtestage nog moeten verwerken, maar toch zie ik George Bennett als een van de toppers voor deze nieuwe uitdaging voor de TLJ-mannen. Trouwens Bennett heeft deze ronde al eens gereden.
Koen Bouwman zal zich ook wel willen tonen, na de teleurstelling bij de Settimana Internazionale Coppi e Bartali. Kuss komt er aan en ook Daan Olivier moet nu toch ook weer stappen gaan maken.
Ik denk, dat 't een leuk rondje wordt met toch wel mooie klimpartijen. Dus Sepp Kuss mag ook aan de bak.
Ik denk, dat Neilson Powless de WP en Romandie gaat rijden, omdat Tolhoek is afgehaakt. Hopelijk kan hij mee naar de ToC.
Bram Tankink is en blijft een voorbeeld voor de renners. Nu weer in de aanval.
Gezien het grote vraagteken rond Tolhoek, en het feit dat Olivier nu de Alps gaat rijden met dd kern van de Giro ploeg waar hij voorheen op de rol stond voor Romandie in plaats van deze Tour of the Alps vermoed ik dat men rekening houd met het inschuiven van Olivier in de Giro opstelling...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.