Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 180 ... 481 482
kelderfan

Ja, die Campenaerts is toch wel jammer, dat hij TLJ voor Lotto heeft ingeruild. Jos Van Emden heeft 't toch te moeilijk met heuvels in een tijdrit.
Dan was die discussie over Roglic in de Giro toch niet verkeerd.
@Fanny
Het is zeker jammer dat Koen Bouwman en George Bennett net die valpartijen achter de rug hebben. Door de val van Froome e.a. zijn de heren voorzichtiger de bochten in gegaan, denk ik. Bennett begint wel meteen met een achterstand. Hopelijk wordt een Kruijswijk achtervolging.

tdola

Zooitje posts weg door nieuwe lay-out van afgelopen dgn?

Fanny

'@tdola
Inderdaad is er 3dgn TLJ post weg maar we hebben er wel (side)reclame voor terug.
Vooral die reclame mag voor mij wegblijven want het wordt daardoor rommelig/onoverzichtelijk.
Kijken of ik aan de nieuwe WF kan wennen.
Tot nu toe nog niet erg positief.

tdola

De Posts weer terug, maar nu soms in drie, vier of vijfvoud, bijzonder irritant.

kelderfan

Danny Van Poppel komt er maar bekaaid vanaf met de sterrenverdeling bij een toch mager sprintersveld. Hoe is dat te rijmen?

S. Morgenstern

Aanwezigen bij de verkenning van de kasseienrit lijken me op basis van de foto op strava van Roosen in ieder geval: Roosen zelf met Roglic, Groenewegen, Boom, Jansen, Clement en Kruijswijk.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Danny Van Poppel komt er maar bekaaid vanaf met de sterrenverdeling bij een toch mager sprintersveld. Hoe is dat te rijmen?

Kom op man... wat zegt een sterrenverdeling nu, dat is de mening van een bepaald persoon, daar laat je toch niet door leiden.

S. Morgenstern

Niets mis met die sterrenverdeling en ik weet ook niet wat er niet te rijmen zou zijn aan het gegeven dat Van Poppel hier een van de sprinters is achter Viviani.

S. Morgenstern

Van Poppel kwam geen poot vooruit in de sprint. Deed denken aan zijn sprints in de Tirreno, waar hij in de laatste kilometer ook totaal geen versnelling meer had. Mogelijk nu een gevolg van de hoogtestagte en het gebrek aan koersritme daarna. Van Hoecke was in ieder geval ook matig. Het was wel goed dat hij dat aangaf en hij op een gegeven moment van positie wisselde met de weer beresterke Van Emden.

Lindeman als vervanger van Tolhoek is voor de bergen natuurlijk een duidelijke verzwakking, maar in zo'n rit als vandaag heeft Bennett wel ontzettend veel aan zijn aanwezigheid. Hij was gedurende de dag al samen met Battaglin veelvuldig bij Bennett te zien en na de kopbeurten van Gesink was hij vervolgens in dat gewoel weer hij goed. Deed na Van Hoecke zelfs nog even een kopbeurt voor Van Poppel.

Canabliz

Die van Poppel rijdt nog geen deuk in een pakje boter momenteel... Hij durfde niet eens op 100 meter van de meet dat gat in te duiken aan de rechterkant van de weg maar wilde liever bijna iemand omver kegelen aan de linker kant om in de luwte te blijven om vervolgens helemaal stil te vallen... Helaas.

tdola

Hopen op betere benen voor van Poppel komende 3 weken, te beginnen met morgen.

Borsje

Had wel even moeite om dit vertrouwde topic weer te vinden...... Gelukt!

skylimit

Wielerflits blinkt net zo goed uit in slechte timing als Van Poppel(s). Hij weet waar hij Viviani moet kloppen. Als vandaag de voorbode was voor wat nog moet komen, dan zal
Viviani lekker slapen:) en Van Poppel stukken minder.

S. Morgenstern

Vandaag was niet zo'n dag waar hij over sprak toch? Volkomen vlakke sprint, waarin hij er niet aan te pas komt doordat hij de benen niet heeft en niet doordat zijn timing niet goed was.

Pietje Precies

Tot nu toe zijn de prestaties van Lotto-Jumbo flink ondermaats. Maar goed, Rome is nog ver en nog zat kansen voor Bennett en Gesink.

skylimit

'@vlek geeft nu gewoon toe dat het helemaal niks was met Van Poppel. En dat gelul over de benen niet hebben, is echt een verschrikkelijke k.smoes. Viviani staat er gewoon als het moet, net als de meeste sprinters hier. Van Poppel hoort in dit veld echt tot de betere sprinters. Minimaal top-5. Hij krijgt weinig kansen, dan moet je ze wel grijpen.
Maar ja. de giro is nog lang...hoop doet leven.

S. Morgenstern

Geef nou gewoon toe dat Van Poppel helemaal niets was? De benen niet hebben is een smoes? Waar heb jij het over?

kelderfan

'@skylimit
@vlek en toegeven is valse hoop.
Ik had toch wel wat meer verwacht van Danny Van Poppel {met z'n eigen sprinttrein}.
@vlek
Dat is toch een slechte start van TLJ met hun kopmansprinter.
Gelukkig weet jij nu wel te vermelden, dat het ontbreken van Tolhoek niet door Lindeman kan worden opgevangen.
@rahimns
Kom op man de sterrenverdeling lijkt toch wel correct.;)

S. Morgenstern

Lindeman als vervanger voor Tolhoek heb ik altijd een verzwakking genoemd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Keldefan volgens mij was jij toch diegene die zo zeurde over die sterrenverdeling, dus complimenten aan diegene die ze gegeven heeft

kelderfan

'@rahimns
Nu zeur ik wauw. Ik had Danny Van Poppel hoger ingeschaald; jij niet dus?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou nee, niet op basis van wat hij de laatste weken heeft laten zien. Hij oogt heel erg vermoeid. Misschien toch iets onder de leden. Het zou kunnen komen door de hoogtestage, niet iedereen reageert daar even goed op. Ik weet dat bijvoorbeeld de klassieke renners van SKY een paar jaar terug op hoogtestage waren geweest voor het klassieke seizoen en dat werd een ramp. Ik hoop dat hij er nog doorheen komt de komende weken, maar ik ben er een beetje bang voor. En verder vindt ik sterrenverdelingen altijd onzin.

kelderfan

'@rahimns
Geen probleem hoor, dan is 't toch verstandig om in GT's geen trein voor Danny Van Poppel mee te nemen; dan lijkt 't mij verstandig, dat klassementstrein zich spaart voor de komende dagen.

S. Morgenstern

En mocht Bennett twaalfde worden op de Etna dan kunnen ze met zijn allen naar huis?

gardeyn

'@vlek: Dat lijkt me heel verstandig. Is Bennett dan nog op tijd voor Californië? Dat is natuurlijk wel een koers die hem ligt. Dan kan hij mee met de jonge garde. En Niermann kan gelijk mee in het vliegtuig. ;)

1 2 ... 180 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.