Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 183 ... 481 482
S. Morgenstern

Aan de persoonlijke voorkeur van een ander zal ik nooit iets af willen doen.

Althans, niet wanneer ze zoals nu, zonder vermomming, worden gepresteerd als niets anders dan een voorkeur..

ghostwriter

Gesink zag er erg sterk uit toen hij Bennett een paar keer naar de kop van het peleton reed toen het tempo enorm hoog lag.

Chrys

Ai erg zuur voor Olivier. Hij is einde contract dus hopelijk is hij snel hersteld en kan hij nog wat laten zien in het naseizoen.

Yeez

Als TLJ zijnde zou het stom zijn vandaag niet voor Battaglin te rijden toch?

Loek de Rooij

Ik weet het niet zo zeker. De aankomst lijkt lang niet zo zwaar als gisteren. Het zou me niet verbazen als er een paar sprinters voor de zegen zullen strijden. Niermann is wel van de verkenning, dus ik ga er vanuit dat ze de aankomst goed bekeken hebben.

Laatst gewijzigd
tdola

Het stuk naar de laatste 250 meter toe lijkt qua beschrijving wel pittig, wrs te zwaar voor van Poppel toch (alhoewel die wel liever iets zwaardere aankomst heeft)!?

kelderfan

Battaglin doet 't; mooi man. ;)

jvh93

Battaglin!!!!!

kelderfan

Dat Battaglin de zege pakt voor TLJ is toch wel heel mooi om te zien. Wie heeft ook weer gezegd, dat hij wel mocht gaan.
Dat is zege 12 voor TLJ. Chapeau Battaglin.

Laatst gewijzigd
xistnc

Battaglin vandaag goed bezig wel, in de Giro.

mooiman

'@kelderfan

Inderdaad😎!!!

jarinboybro

Echt genoten van Battaglin

Loek de Rooij

Gelukkig had ik het mis 😎

Fanny

Fantastico, magnifico grande ENRICO BATTAGLIN !

Wat een mooie power zege.
Uitstekend ploegenspel van TLJ met lead out Bennett. Haha.
Dit smaakt naar meer.
Morgen de goed in vorm zijnde Gesink in een vluchtgroepje ?
Voordeel is nu wel dat de eerste overwinning binnen is voor TLJ waardoor er minder gestrest en gejaagd hoefd te worden op een overwinning.
Ook Bennett lijkt mij klaar voor de bergen en koerst in deze hectische etappes met zijn omringende TLJ ploeg heel attent.
We gaan hopelijk een hele mooie Giro met deze leuke, maar ook goede TLJ ploeg tegemoet.

DemPolS

Ligt het aan mij of is Bouwman nog niet echt in vorm? Al twee dagen niet in de ererste groep.

kelderfan

Die Sepp Kuss is een goed maatje voor die arme Daan Olivier. Die heeft alles geregeld tot het veilig opbergen van de fietsen.
Sherriff, the Firefighters and the Ambulance waren aanwezig in no-time.
Tolhoek is {denk ik} gisteren als vervanger binnengevlogen. Maar wie gaan nog meer naar de ToC.

mooiman

Even terug gekeken , wat een overmacht!!!

Floris

Battaglin erg sterk vandaag, die zie ik meer ritten winnen op deze manier. Daarnaast goed voor de moraal, dat er nu (de dag voor de eerste echte bergrit) al een succes is geboekt. Morgen: forza Gesink, Bouwman en Bennett!

S. Morgenstern

Bouwman lijkt er inderdaad nog niet zo lekker in te zitten. Vooral in Israël leek hij wat met de warmte te worstelen. Gisteren wel een teken van leven in de finale en vandaag achter die valpartij, dus daar valt weinig over te zeggen.

Fanny

'@dempols
Quote: Ligt het aan mij of is Bouwman nog niet echt in vorm? Al twee dagen niet in de ererste groep.
Bouwman zat vandaag in het 1e peloton met de kopmannen maar kwam terecht in die massale valpartij vlak voor de finish.
Hij zal er nmm pas moeten staan als knecht voor Bennett in de bergetappes.
Misschien dat hij een keer in de aanval mag gaan in de tussenetappes maar zijn eerste prioriteit ligt denk ik bij het knechten voor Bennett in het AK want Gesink probeert natuurlijk een bergetappe te winnen (hopelijk morgen) en dan zal er toch iemand bij Bennett moeten blijven.
Dus op zich niet vreemd dat hij tot nu toe nog niet erg in beeld is geweest.
Hij zal zoveel mogelijk energie moet sparen voor de echte zware bergetappes die nog moeten komen.
We gaan hem denk ik nog wel zien in die etappes.
Voor het jongerenklassement gaat hij niet als knecht van Bennett.

Fanny

'@Vlek
In Israël in de etappe naar Eilat heeft hij de TLJ op sleeptouw genomen toen die achter in het peloton zat en daarna in een waaier het contact met het peloton verloor.
Hij heeft ze weer voor in het peloton teruggebracht maar daarna was het wel over voor hem.
Vandaar de tijdsachterstand in de rit naar Eilat.

Hier nog een leuk interview met winnaar Battaglin en zijn ploegmaten Bouwman en Gesink.

https://youtu.be/iVKmk5m8TP8

Floris

Mooi interview, genieten dat Italenglish

S. Morgenstern

Ik nam eigenlijk zijn proloog als voornaamste indicatie van zijn vorm in Israël. Daarnaast hield hij zich zaterdag volledig afzijdig, maar dat lijkt me vooral een tactische beslissing. Zondag heb ik niet gezien, maar mooi als hij daar wel een bijdrage heeft kunnen leveren.

Floris

Bouwman was in de Tour of the Alps in topvorm. Dat was een week geleden. Je maakt mij niet wijs dat hij dan nu niet in vorm is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tolhoek is {denk ik} gisteren als vervanger binnengevlogen. Maar wie gaan nog meer naar de ToC.

@kelderfan nee, die zou hier al aan de start staan... ik vrees dat men met een renner minder zal gaan starten.

1 2 ... 183 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.