Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 184 ... 481 482
tdola

Wie gaan we zien in toc?

Powless, sepp en tolhoek zeker.
Martens, wijnants, wellicht de tier?

Super van battaglin, lekker voor t team daar.

Laatst gewijzigd
DemPolS

'@fanny okey... dat is vrij duidelijk. Ze gaan dus echt vol voor Bennet (wat goed is hoor), maar ik dacht juist dat Bouwman in dit soort ettappes van extra waarde kon zijn. Ik zie bouwman namelijk niet zo snel in het hooggebergte excelleren. Maar misschien op deze manier wel.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Groenewegen, Roosen, Jansen, Leezer, Boom en als zesde renner Martens, Wagner, Wynants of Tankink zullen wel naar Noorwegen gaan.
Powless, Kuss, Tolhoek, De Tier, Eenkhoorn en Martens en/of Wynants dan naar Californië.
Wat inwisselbare renners eventueel wisselen en je hebt de opstelling voor je koers.
Voornaamste vraag is of het lukt om op tijd een vervanger daar te krijgen.
Wakker liggen om die vraag gaat mij niet lukken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Grapje, maar dat is wel vervelend om dan met 1 man minder te moeten starten in de ToC.
Maar 't is een WT; dus lijkt 't mij verstandig om Noorwegen met 1 man minder te starten.
Powless met Kuss, De Tier, Tolhoek, Wynants en Eenkhoorn moet toch mogelijk zijn?
@Fanny
Ik verwacht dat Battaglin morgen Bennett wil terugbetalen voor 't werk, wat Bennett heeft gedaan voor Battaglin.
Hopelijk is Gesink zo goed om morgen wat te proberen; al zal 't een race naar de voet van de Etna worden

Floris

Denk dat niet nog geen rit voor Gesink zal zijn (ondanks dat ik zelf in een ander topic wat anders zei). Die gedijt denk ik beter bij een zware bergrit dan bij een rit met een lange, relatief makkelijke aanloop.

Of Bouwman veel zal moeten knechten voor Bennett is denk ik een beetje gissen. in the Tour of the Alps deed hij veel voor hem, maar mocht hij meen ook wel zijn eigen gang gaan.

Floris

Jammer dat je in dit soort ritten maar halve punten voor het ciclamino krijgt, anders achtte ik hem daarvoor nog kansrijk ook

kelderfan

'@vlek
Ik zie bij Tour des Fjords de volgende namen bij PCS Jansen, Eenkhoorn, Boom, Leezer, Tankink en Wagner.
In de Tour of Norway staan tot nu toe Groenewegen, Boom en Jansen op de rol.
Ik denk dat Noorwegen door Groenewegen, Boom, Jansen, Leezer, Martens, Tankink en Wagner wordt verreden.
Dan zou de ToC door Powless met Kuss, De Tier, Tolhoek, Eenkhoorn, Roosen en Wynants kunnen worden gereden.
Ja, waarom Roosen. Omdat ik die ook eens wil zien in dit soort werk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Blijkbaar waren er gisteren wat woorden tussen Battaglin en Bennett na de finish, denk dat dit vooral komt door de tijdsverlies die Bennett opliep en was hij wat geïrriteerd daarover maar nu juichte hij volop na de overwinning van Enrico, dus dat is blijkbaar goed uitgepraat.

Diever

Ik zag net de laatste 2km terug. Bennett lijkt de lead-out te doen, maar volgens mij is het juist Bennett die in Battaglin's wiel zit, Bennett met zonnebril, Batta zonder. Heeft het helemaal zelf gedaan dus. Wel mooi dat je zag dat Bennett heel blij was toen hij over de finish heen kwam.

xistnc

Battaglin had het even lastig op het steilste stukje van de slotklim, maar koos daarna steeds een goed wiel om vooraan te komen. Bennett maakte daar gebruik van, om vervolgens het gat te laten vallen. Win/win dus, optimaal uitgevoerd.

Als er gisteren woorden waren, dan moet Bennett niet zeuren. Battaglin kon winnen, nee, had moeten winnen. En Sjors zelf laat veel te vaak secondjes liggen in vergelijkbare situaties. Vreet dan een ander achterwiel op, dat hoeft heus niet per se dezelfde kleur te hebben als je eigen wiel.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan zou me niet verbazen als Roosen en Groenewegen na de Tour of Norway op hoogtestage gaan. Roosen was nu met Wagner en Boom aan het trainen in de Eifel, dus ik denk niet dat die nog naar Amerika gaat.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Was Bouwman niet ook de renner die vorig jaar of het jaar ervoor zo veel last had de warmte/hitte in de Vuelta?

Dat hij eventueel minder goed tegen de hitte kan zou een reden kunnen zijn voor een verminderde fitheid in die eerste dagen, maar dat komt wel weer goed.

S. Morgenstern

Ik denk dat (..) Omdat ik die ook eens wil zien

Goed voorbeeld van een voorkeur die zich probeert te vermommen als een onderbouwing van een vermoeden.

We weten dat Groenewegen de komende koersen met zijn treintje op pad zal gaan. Wat we willen heeft daar verder totaal geen invloed op.
Ik denk verder dat Groenewegen en Roosen na Noorwegen op hoogtestage gaan.

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

Leezer zat al een tijdje in de V.S. Ik denk niet dat hij dat in Noorwegen zal koersen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Luckyloek dat wist ik niet... Leezer doet niets op sociale media dus die is ook het lastigst te volgen. Jij hebt blijkbaar iets voorbij zien komen??

EmPeHa

In het interview in de Gelderlander voor de Giro gaf Bouwman aan dat hij iets meer voor Bennet zal moeten knechten dan oorspronkelijk het plan was. Dit omdat Tolhoek niet fit was en vervanger Lindeman niet voor de steilste etappes geschikt is.
https://www.gelderlander.nl/sport/koen-bouwman-in-topvorm-naar-de-giro~a24f0032/
Als er een kansje is, zal hij het echter niet laten.
Battaglin zei voor de rit van vandaag ook dat hij eigenlijk alleen de laatste kilometer voor eigen kans mocht rijden. Tot dat punt was het de bedoeling Bennett te ondersteunen.

Roelien

Kelderfan: Eenkhoorn gaat niet naar Amerika. Hij doet alle koersen in Noorwegen heeft hij mij verteld...

Roelien

'@rahim Hij heeft wel strava en anders moet je zijn vriendin volgen op instagram. Kom je ook veel te weten... 😉

Yeez

Bouwman werd door die val opgehouden vandaag!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

op Cyclingweekly staan Leezer, Wynants, Powless, Kuss en Tolhoek op de voorlopige startlijst.

Loek de Rooij

'@rahim, zoals Roelien zegt zag ik dit op Strava. Hij gebruikt daar alleen niet de naam Tom Leezer. Ik gok dat dit bewust net als Jos van Emden.

Tinkerbell

Jansen gaat in ieder geval op hoogtestage van 25 mei tot 9 juni dus dat zal voor Groenewegen en Roosen ook wel zoiets zijn dan vermoed ik.

kelderfan

'@Roelien
Bedankt voor 't navragen. Dus Leezer en Wynants gaan mee naar de ToC. Er wordt wel veel geklommen en voor Leezer lijkt mij dat een tikje te zwaar.
@rahimns
Ik neem toch aan dat De Tier ook mee gaat naar de ToC of heeft hij rustpauze.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan De tier is al een maandje vrij stil op sociale media...ook geen ritten op strava. Ik weet dus niet of hij gaat koersen in Amerika of als kopman misschien wordt uitgespeeld in de lastigere ritten in Noorwegen.

horsm

Ik vond het echt indrukwekkend wat Battaglin liet zien. Mocht hij volgend jaar nog bij TLJ rijden dan zouden ze kunnen overwegen om hem ardennenkopman te maken. Een jaartje geen Giro moet toch kunnen na het kado dat Bianchi vandaag heeft gekregen?

1 2 ... 184 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.