Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 194 ... 481 482
Wielerfan1987

Ik weet niet waarom, maar ik vind het zwart geel van de kledij juist wel een mooie combinatie met Bianchi celeste....

tendam

Ik vind het lelijk, maar dat celeste is sowieso een kleur die helemaal nergens bij kan. Herkenbaar is het wel, maar zullen ze er meer fietsen door verkopen?

@rahimns
Je denkt toch niet dat als Plugge in onderhandeling is met andere fietssponsoren, hij dat aan jou laat weten? Wat heeft hij daar voor baat bij? Ik zou trouwens ook niet weten waarom Bianchi weg zou willen, prima exposure lijkt me. Fabio Aru gaat echt geen grote ronde meer winnen.

b88

Bjerg is natuurlijk van de categorie toptalenten en zal door vrijwel elk team begeerd worden voor volgend seizoen, Brandon Mcnulty is van hetzelfde kaliber als je ook maar 1 van deze 2 zou kunnen binnen halen ben je spekkoper

kelderfan

'@Wielerfan1987
Aan kleuren wen je wel en ik vind 't ook 't minst belangrijk. De fiets moet goed zijn bergop, ITT, sprint enz.
De banden waren wel eens een probleem bij ITT en nu weer een kettingverhaal bij Bennett. Dat zijn verbeterpunten of waren.
Jammer dat Tolhoek, maar ook De Tier in de ToC zoveel tijd hebben moeten inleveren; dan maar kijken of die Hartthijs De Vries weer op niveau gaat komen, want die heeft wel een goede tijdrit in de benen.

Wielerfan1987

Mikkel Bjerg is eerstejaars belofte en rijd bij een pro conti team, wie zegt dat hij zelf uberhaupt al komend jaar weer naar een andere ploeg over wil stappen om maar WT te zijn?

Wielerfan1987

Het is natuurlijk ook niet voor niks fat een merk als Specialized/S-Works ook steeds vaker een neon blauw achtige kleur die heel dicht tegen Celeste aan ligt kiest voor p haar kledij en frames.

Overigens vind ik het hedendaagse Celeste (CK16) wel mooier dan het wat stoffige vaalkleurige Celeste van een aantal jaar terug

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam als de persvoorlichter tegen ons zegt dat het niet zo is dan ga ik ervan uit dat hij niet tegen ons liegt. Anders had hij wel gezegd dat hij het niet weet of dat hij er niets over kan zeggen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan pech hoort ook bij het wielrennen... dat zegt niets over de kwaliteit van het materiaal.

Borsje

Van Poppel blijft verbeteren. Sterk gereden.

kelderfan

'@b88
Eens en ik heb Brian McNulty als oud-ploeggenoot van Sepp Kuss op mijn verlanglijstje gezet.
Dan natuurlijk hopen dat TLJ dat ook zo ziet. Die McNulty lijkt mij als tijdrijder een prima aanwinst voor 't geel-zwarte team.

Yeez

'@kelderfan dat was bij de junioren al zo wat het grootste talent wat er fietste. Kan tijdrijden en ook nog eens klimmen. Staat niet voor niks 7de in het klassement. Die wil elke ploeg wel binnenhalen

kelderfan

'@rahimns
Pech hoort zeker bij 't wielrennen; daar weten Gesink en Daan Olivier alles van.
Ik denk dat 't probleem met de banden inmiddels wel is opgepakt.
Pech met materiaal moet je altijd checken, want als je er wat aan kunt doen, moet je 't niet laten.
On:
Danny van Poppel leek niet echt blij met zijn 2e. Ook de dag van morgen wist hij nog niet in te schatten. Eerst maar uitrusten was zijn reactie.
Goed dat Battaglin tussen al die sprinters toch nog 10e. wordt.
Nu maar kijken of TLJ in de Tour of Norway nog wat kan doen. Roosen?

kelderfan

'@jessevdalen
TLJ heeft toch ook Powless binnengehaald en die had ook meerdere opties. Dus waarom niet voor McNulty gaan. Hij heeft in Sepp Kuss toch een oud ploeggenoot.

Yeez

'@kelderfan ervoor gaan moeten ze altijd doen ;)

Jotto-Lumbo

Ik heb de finale in Norwegen live op facebook bekeken. TLJ heel heel oppermachtig tot echt maar 200 m van de streep. Toen zakte Groenewegen erdoor heen en bleef Roosen kijken waar hij zat. Anders had Roosen zeker een betere plek gehad dan 9. Ik vond het nog meevallen tot hoever Groenewegen mee klom. Toch een aardige helling waar ze op finishtte. De vierde man (Martens?) deed een hele sterke beurt op kop. Daarna liet de derde man het een beetje afweten (Jansen?). En Roosen zoals altijd weer sterk.

Ik ben sowieso een voorstander van Martens tov Boom voor de Tour. Vorig jaar deed hij het ook heel goed. Daarnaast is hij stabieler en veelzijdiger. Een uitzondering: Boom in topvorm.

Fanny

'@Kelderfan
Quote: Jammer dat Tolhoek, maar ook De Tier in de ToC zoveel tijd hebben moeten inleveren.

Kelderfan dat verbaast mij niet alhoewel ze wel erg veel tijd verloren in die ITT.
Beiden zijn geen goede tijdrijders en zullen dat denk ik ook nooit worden.
Het blijven klimmers die alleen voor een goed klassement kunnen gaan in een kleine koers zonder een (lange) tijdrit.
Ook lijken het mij beiden geen snelle sprinters om het met een sprint in een kleine kopgroep te kunnen afmaken.
Natuurlijk kunnen het wel goede knechten zijn voor een kopman in de bergen.
Wat dat betreft is bv Bouwman meer een alleskunner die alle drie de onderdelen redelijk goed beheerst tw klimmen, ITT en sprinten.
Misschien dat Powless dat ook kan al weet ik nog niet hoe hij kan sprinten in een kleine groep.
Beiden zullen denk ik in de toekomst, als ze zich verbeteren, meer in aanmerking komen als kopman voor een kleine koers van 1 week met een ITT.
Daarom was het wel opvallend en jammer dat kopman Powless veel tijd verloor in de 1e bergetappe van de ToC want zijn ITT was redelijk goed.

Fanny

Boom uit koers ToN vanwege handgemeen met van Hecke.
Weer geen Kms voor hem in een koers gericht op deelname in TdF.
Benieuwd hoe de leiding van de ploeg reageert op dit akkefietje.

Fanny

Sterk gereden door Van Poppel door als enige in het 1e peloton te zitten en uiteindelijk er een mooie 2e plaats uit perste.
Hij komt er steeds beter in, misschien morgen dan eindelijk een overwinning voor hem en TLJ.
Alleen, had Battaglin die naast Bennett (die teruggebracht werd door Bouwman uit de 2e groep) in de finale ook nog bij Van Poppel zat, niet de lead out voor hem moeten doen door keihard op kop te gaan rijden ipv naar een niet veel zeggende 10e plaats te sprinten met betere kans op een sprintoverwinning door Van Poppel.

tdola

Interessant stuk op velonews via de twitter van Merijn zeeman. 5 jaren plan van powless uitgelegd, moet ie nog wel bijtekenen.

Dit jaar starten verschillende races en kopman in vs.
Volgend jaar een grote ronde rijden.
2020 kopman in zware 1 week races (als Roglic dit jaar dus).
Dan 4e en 5e jaar kopman voor grotere plannen.

Leuk om dit te lezen en dat ze dus proberen zo'n talent geleidelijk naar hoogste podium te brengen.
Kan me Voorstellen dat ze 3 jaar geleden dit ook met Roglic besproken hebben, en die doet het super dit jaar. Hopen dat powless ook zulke stappen kan maken.

EmPeHa

Linkje dan maar
http://www.velonews.com/2018/05/amgen-tour-of-california/powlesss-future-includes-grand-tours-team-leadership_466325
Bennett zit natuurlijk ook in zo'n traject.

kelderfan

'@EmPeHa
Toch leuk zo'n link. Zo'n rit naar team leadership is not easy done.
Ik zie die Powless ook ver komen en ja, dan moet zijn contract ook worden verlengd naar 5 jaar.
@Fanny
Tolhoek stond toch netjes op 4e.plek en dan vind ik 't jammer, dat hij zoveel tijd heeft verloren. Dat geldt ook voor De Tier een beetje.
Want ik zag Powless, De Tier en Tolhoek tegen die puist op rijden op een manier, die mij heel blij maakte.
Dus in de etappe naar South Lake Tahoe zie ik die mannen voorin meestrijden voor een goede klassering.
Koen Bouwman laat goede dingen zien, maar die zie ik echt niet in zo'n traject van Powless stappen. Bouwman en ook De Tier lijken mij echt 2e. lijn renners. Je kunt niet alleen maar kopmannen hebben zoals Kruijswijk, Bennett? en Roglic, want die laatste 2 hebben er voor gezorgd, dat TLJ opeens ook Rondes kunnen winnen. Dat is jaren niet gebeurd en daarom zijn renners als Bouwman meer dan welkom, want Clement kan 't niet alleen.
Als je verder wil komen als team kun je niet volstaan met jonge talenten voor de 2e. lijn.

kelderfan

'@Fanny
Wat Lars Boom betreft zie ik 't echt somber in. Want in de Ronde van Noorwegen benadeelt hij zijn team.

Wielerfan1987

Ik denk dat Bouwman op den duur het type Clement zal worden.

Een ervaren, goed klimmende knecht met een goede tijdrit, een hart van goud, loyaal, betrouwbaar en altijd bereid zich in te zetten voor zijn team, en daarnaast in staat om zo af en toe zelf ook mooie wedstrijden te winnen of klassementen te rijden.

En daar is helemaal niets mis mee, sterker nog, dat type renner is het cement tussen de stenen in elke ploeg en dus ook keihard nodig.

tendam

'@jotto-lumbo
Bij Martens hoef je in elk geval niet bang te zijn dat hij andere renners van hun fiets af rost ;) Het is zeker een veel sympathiekere renner dan Boom, kan bergop ook veel langer mee. Maar Boom heeft dan wel weer die kloten die je in een sprinttrein misschien wel nodig hebt, Martens is toch wat bescheidener.

EmPeHa

In de Tour of Utah en de Tour of Colorado zal Bouwman naast Powless voor het klassement mogen gaan.
In de Coppi e Bartali reed hij ook voor het klassement. Dat hij vooralsnog in de grote ronden voor etappes en knechten gaat, kan natuurlijk.

https://www.cyclingonline.nl/artikel/14327_koen_bouwman_tevreden_in_wisselende_rol_helper-afmaker.html

1 2 ... 194 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.