Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 197 ... 481 482
xistnc

'@kelderfan
Als ze het in dat filmpje van BramDeTank hebben over een 'ketting', weet je dan wat ze bedoelen?

mus van de maasstad

O wow. Bennet na 1.5km pech en meer dan een minuut stil gestaan...

Waar de f#ck was die motor met zn reservefiets vraag je je dan toch af.

Maar meer dan een minuut stil staan en dan op 1.55 binnen komen... die heeft echt een bizare klim gereden

S. Morgenstern

Die meer dan een minuut is waarschijnlijk gevoelstemperatuur. De benen zullen hoe dan ook niet het probleem zijn, dus zaak deze tegenslag om te zetten in een kans om in de laatste zware ritten deze ruimte (met de bijkomende tijd uit de tijdrit) te benutten om voor een rit en opschuif dag te gaan. Toptien zit sowieso wel snor wanneer hij deze benen houdt.

kelderfan

'@xistnc
"Als ze het in dat filmpje van BramDeTank hebben over een ‘ketting’, weet je dan wat ze bedoelen?"
Het duurde wel erg lang eer hij zijn reservefiets kreeg en @mus zegt f#ck
Het was zeker een sterke klim {dus verlengen die man}; maar 't kost hem wel 2 plekken in 't AK. { ik denk weer aan Kruijswijk en sneeuwmuur}

Witte Trui

Trage materiaalwissel ligt dan in ieder geval niet aan de ploegleiding... wel balen zeg

kelderfan

'@vlek
Over Leezer gesproken; jij wist te vertellen, dat hij in de Dauphine-ploeg {3 - 10 juni 2018} is opgenomen; maar hij staat ook met o.a. Tolhoek in de opstelling van de Hammer Sportzone Stavanger 25 - 28 mei 2018 en ook is hij blij terug te keren in de Hammer Sportzone Limburg 1 -3 juni 2018.
Bij TLJ kan veel, maar dat lijkt mij niet handig.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan hij kreeg geen reservefiets ... Gesink heeft zijn fiets gemaakt.

S. Morgenstern

Voorlopige selecties op je buik tatoeëren zou ik je ook niet aanraden..

oscarito1908

Bijzonder jammer van Bennet. Ik zag een zekere fan met een vlag van de KIWI verbaasd kijken dat hij er niet bij zat.

Poeksel

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180518_03519641

TLJ vierde op de overwinningenranglijst? Artikel is van vrijdag.

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

Bennet 50sec stil gestaan. Met afremmen en weer op gang komen toch al met al meer dan een minuut verloren.

Dan ook nog al die achterblijvers en motoren voorbij moeten zien te komen...

Pfffffff. Die had echt goede benen zeg. Denk dat ie wel met tom en pinot omhoog had kunnen rijden

https://www.teamlottojumbo.nl/wielrennen/video-georges-onheil-op-de-zoncolan

Laatst gewijzigd
Laatste man

Mooi filmpje. Zonde voor George. Maar wellicht nu juist een grotere kans op een ritoverwinning. Iets meer ruimte van de toppers en dan is een eventueel hoge top 10 + rit mooier dan een lage top 10 zonder rit denk ik dan.

kelderfan

'@rahimns
Daarom riep ik ook even afwachten en ja TLJ kwam met 't filmpje en het was Robert Gesink, die de fiets weer in orde kreeg. Dus dat je knechten hebt, die in de buurt kunnen blijven {zie nogmaals Kruijswijk in de Giro} is en blijft heel belangrijk. Want anders was 't klassement naar de vaantjes geweest.
Maar de Giro en zeker deze editie van de Giro is waarom ik naar wielrennen kijk.;)
Bennett is echt goed; Gesink is prima in orde en valt mij 100% mee en dan niet als aanvaller; Battaglin rijdt in dienst van TLJ zijn beste Giro en Bouwman laat zien, waarom hij mee is. Eigenlijk jammer dat Tolhoek niet op tijd klaar was voor de Giro.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan daar had ik het filmpje niet voor nodig omdat Robert het al prima had uitgelegd. En was Robert er dus niet geweest had hij dus net zo snel een nieuwe fiets gehad. Je obsessie met knechten is echt bizar.

AHampsten

En jou obsessie met Kelderfan wordt irritant

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@AHampsten als jij onze discussies als een obsessie wilt zien prima, maar dan zal je daar gewoon aan moeten gaan wennen. Dat maakt dit topic ook zo leuk om te volgen toch... als we het hier continue met elkaar eens zouden zijn wordt het ook maar zo saai.

AHampsten

Ik vind al die verwijten, gekissebis ed niet om aan te zien, Rahimns.

Yeez

Wat denken we? Plek 6 maximaal haalbaar voor Bennett? Naar achteren hoeft hij niet te kijken. Alleen naar voren. Dennis en Bilbao hebben nog een tijdrit, maar gaan verliezen in de bergen. De dreiging van achteren is dus weg. Persoonlijk denk ik dat plek 6 maximaal is. Carapaz pakt hij nog en die heeft ook een waardeloze tijdrit. Lopez zal lastig worden en de top 5 is weg.

AHampsten

Bennet pakt nog een rit en eindigt top5

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@AHampsten daar moet je een beetje doorheen prikken... neem het allemaal niet te serieus. Het is de jus van dit topic. Verder hoop ik ook nog op een verbetering voor Bennett in het klassement. Een etappe zie ik hem niet snel winnen. Net als Steven Kruijswijk sprint hij als een strijkijzer.

achtpuntzes

'@ AH:
Als je het hier irritant vind moet je gewoon wegblijven, is gewoon de normale gang van zaken zoals het hier al jaren aan toe gaat.

AHampsten

'@Rahimns. Ah, thanks voor de context/toelichting. Kan ik wel wat mee. Beetje ouwenetelen, een mooi mannelijk tijdverdrijf. Het mooie van Bennet is dat hij erg aanvallend rijdt. Mss krijgt hij vandaag al wat ruimte :)

@8.6 ?

Laatst gewijzigd
Yeez

Vandaag was wel een domme aanval van Bennett die hem waarschijnlijk de aansluiting kost met de groep Dumoulin. Die aanval had nooit een kans van slagen, omdat met Haig nog een knecht aanwezig was. Daarna gaat yates aan en kan Bennett net niet volgen, komt hij ertussen te zwemme en valt hij terug. Plek 7/8 zal maximaal voor hem zijn...

Wielerfan1987

Het gevoel begint mij te besluipen dat bij TLJ wellicht verkeerd is ingedeeld.. zowel de knechten/vrijbuiters als Bennett zelf lijken hun top in de eerste 8 a 9 dagen te hebben gehad en worden almaar minder.

Bennett zal wel top 10 blijven denk ik, maar de top vijf is nu wel heel ver weg na vandaag.

Bouwman en Gesink zie ik na vandaag ook niet zo snel nog indruk maken in de bergritten.
Wel jammer want ze reden als ploeg een geweldige en aantrekkelijke eerste week.

S. Morgenstern

Bennett heeft een prima rit gereden en ik denk dat hij gewoon op zijn plek binnen is gekomen. Ook goed dat hij nog wat initiatief toonde. Hopelijk meer van dat in de laatste week, dan kan er op een hele goede dag nog wat moois inzitten. Helemaal mooi wanneer zijn belangrijkste knechten beter zijn dan ze vandaag waren, want daar zou hij toch meer aan moeten hebben dan hij vandaag had.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 197 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.