Gesink is tegenwoordig ook meer de naam (zal Gesink meezitten? echt een ritje voor Gesink!) dan dat hij echt zo goed rijdt. De Etna was zijn voorlopige hoogtepunt, en daar was hij nou ook niet geweldig.
Bennett valt inderdaad misschien iets tegen, als je hem op de Etna zag vlammen, maar gisteren reed hij toch bepaald niet slecht. Alleen het was niet in beeld.
Misschien moeten mensen hun verwachtingen van Gesink ook maar is bijstellen. Die jongen kan het ook nooit goed doen.. Ik kan er graag naar kijken vooral als die weer eens honderden meters op die pedalen staat te dansen.
Denk persoonlijk dat het een stukje inhoud is wat Gesink momenteel mist, die gaat zijn moment nog wel krijgen verderop in 't seizoen verwacht ik. En al met al rijd die toch een verdienstelijke Giro.
Zijn natuurlijk altijd extra ogen op Gesink gericht omdat hij toch als een heel groot talent begon en 't Nederlandse wielrennen op dat moment niet echt toppers had in het klimwerk/ronde werk. En laten we nou niet doen alsof het een koekenbakker is, menig renner kijkt met jaloezie naar zijn palmares..
'@rahimns
Leuk Groenewegen heeft lang aan de kant gestaan en deze laatste etappe in de Ronde van Noorwegen is pittig maar lijkt mij juist goed als voorbereiding op de TdF.
@tendam
Ja, Who cares; het maakt toch niets meer uit. Op naar de volgende hoogtestage of moet zijn vader weer opdraven. Die mag ook wel op de loonlijst.
Ga ja dat ook roepen, als de top vijf voor Bennett onhaalbaar blijkt?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.