Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 200 ... 481 482
Fanny

Ik moet zeggen dat TLJ elke week tijdens de rustdag prachtige inside-filmpjes maakt voor de TLJ supporters van de verreden etappes door de TLJ renners.
Ik zou zeggen TLJ ga hier in ieder geval mee door, ook in andere koersen en grote rondes zoals de TdF en de Vuelta.
Mooie geste richting TLJ supporters.
Hieronder het laatste YouTube filmpje van TLJ.

https://youtu.be/J6H-i4VcGlg

S. Morgenstern

Giro, Dauphine/Zwitserland en Tour achter elkaar is altijd een slecht idee; dat was het toen je het voorstelde voor Clement en nu met Gesink is dat verhaal niet anders.

Ja, maar Gesink kan toch wel wat meer ingezet worden? Die is toch alleen maar aan het trainen? Dat hij een programma rijdt waarmee hij begin augustus reeds richting de 70 koersdagen gaat is feitelijk misschien zo, maar waarom zou dat mijn gevoel in de weg moeten zitten?

jvh93

'@fanny ik ben sowieso enorme fan van de filmpjes van TLJ deze Giro. Ze laten ons op deze manier ook op een andere manier meekijken met de ploeg

Yeez

Bouwman 94ste nu. Die deed echt rustig aan en heeft een rode circkel om morgen staan, aldus hijzelf in meerdere interviews. Rit is ook ideaal voor hem met een vlakke aankomst na heuvelachtig terrein. Hij is immers snel in een groepje.

tendam

'@ahampsten
Het is moeilijk om een renner te vinden die de laatste jaren nog slechter rijdt dan Boom, maar volgens mij heb je er met Wagner eentje gevonden... ik denk dat het juist goed is dat hij niet meer in de Groenewegen-trein zit.

kelderfan

'@vlek
"Giro, Dauphine/Zwitserland en Tour achter elkaar is altijd een slecht idee; dat was het toen je het voorstelde voor Clement."
Vorig jaar heeft Clement toch geen 2 GT's achter elkaar gereden. En de Giro en TdF zaten vorig jaar ook dichter op elkaar.

S. Morgenstern

Vorig jaar stelde je tijdens de Dauphine voor om Clement ook mee te nemen naar de Tour de France..

Yeez

Bennett valt door de mand in deze tt. Niet verwacht...

S. Morgenstern

Bennett heeft een keer heel goed gereden in een aparte tijdrit op 2000m hoogte, in een ronde die niet voor veel grote renners een doel is, maar waar hij (op hoogte) goed naartoe had kunnen werken. Bennett rijdt verder vooral tijdritten die je van een klimmer zou verwachten. Dat laatste doet hij vandaag ook.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@vlek kijk zijn tijdrit in het baskenland en inderdaad in California. Je kan dit niet naar verwachting noemen. De ploegleiding noemde hem ook 1 vd betere tijdrijders in de top 10. Ik verwacht dat ze bij de ploeg ook teleurgesteld zijn en dit beneden niveau is.

kelderfan

'@Jessevdalen
Bennett valt een beetje boel tegen en vergooit zijn goede klassering; hopelijk toch nog top-tien, want Pinot is ook slecht bezig.
Het positieve is misschien, dat Bennett wel wil bijtekenen.

Jotto-Lumbo

Teleurstellend dit..

S. Morgenstern

Baskenland was waarschijnlijk een tijdrit met een klim erin en niet een tijdrit waar de winnaar dik boven de 50 gemiddeld gaat. Ik vind het in ieder geval totaal niet verbazingwekkend dat zo'n lichtgewicht klimmer die niet bekend staat om zijn degelijke tijdritten hier zo'n tijdrit rijdt. Dat hijzelf, zijn ploeg en enkele volgers teleurgesteld zijn veranderd daar niets aan.

Laatst gewijzigd
Yeez

🇮🇹#Giro101 @georgenbennett has experienced technical problems along the way. Problems arised due to a hole or threshold. Pure bad luck, which neither a constructor nor mechanic can be held responsible for.

Oke @vlek

kelderfan

Bennett had wederom technische problemen met de TTT-fiets. Dat is niet de 1e. keer helaas. Dat verklaart wel zijn matige tijd.
Hopelijk kan hij morgen met Pinot mee in de aanval; want aanvallen zal het devies zijn.
Gesink wilde morgen ook al wat proberen. Gesink vooruit sturen en Koen Bouwman bij Bennett blijven, lijkt mij dan.

S. Morgenstern

Haal er een halve minuut vanaf en het valt voor mij helemaal binnen hetgeen je hier van hem kon verwachten.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Morgen?

tendam

'@kelderfan
Lijkt mij precies andersom: Bouwman vooruit sturen en Gesink bij Bennett blijven. Bouwman kan de sprint van een groepje winnen, Gesink niet.

Trouwens, een 'threshold'... bedoelen ze misschien gewoon een 'bump in the road'? Daarstraks hadden ze het over de 'early flight' die morgen weg kan blijven, ook wel een mooie. Voor social media bij LottoNL hoef je geen Engels te kunnen.

xistnc

Threshold is de letterlijke TLJ-vertaling van 'drempel'.

tendam

Ja, dat begrijp ik wel, maar google translate is not always your friend.

kelderfan

'@tendam
Gesink kwam zelf met dat verhaal; wat mij betreft mag ook Koen 't doen. Want met Yates, die nog steeds Dumoulin moet vrezen, wordt de vlucht niet vanzelfsprekend; dus kan de vooruitgeschoven pion nog van pas komen voor klimmer Bennett. Heeft hij al bijgetekend?
Als Bennett nog de benen heeft, dan lijkt mij aanvallen het wapen; zie ook Kruijswijk.
Maar die oude krijger Tendam doet nog steeds behoorlijk. #Bau en Lau

S. Morgenstern

Gesink kwam met een heel ander verhaal. Hij had het zelfs over een eventuele kans voor Van Poppel. Morgen is normaal tenslotte geen dag voor het klassement, dus ook niet voor Bennett, die net als de anderen nog drie zware dagen moet vechten voor zijn plek.

tendam

Bennett is geen Kruijswijk. Hij heeft wel geprobeerd aan te vallen, maar werd vrijwel gelijk gegrepen en gelost. Dat zal hij dus niet zo snel meer proberen ;)

Hij kan misschien 6e of 7e worden in de Giro. En dat is op zich prima. Of z'n niveau een verdere rol als klassementskopman rechtvaardigt weet ik niet, de eerder genoemde Kruijswijk werd wel eens 7e maar daar zag je al dat er nog veel meer inzat. Bij Bennett heb ik dat wat minder.

Wielerfan1987

Waarschijnlijk bedoelden ze een 'pothole' en een 'speedbump' of inderdaad een 'bump in the road'.

Het zou fijner weglezen als ze taaltechnisch wat meer aandacht aan de stukjes en tweets besteden.

Echter weet ik wat er bedoeld word dus stoor ik mij er lang niet zo erg aan als aan andere dingen zoals bumperklevers ;-)

Fanny

'@tendam
Quote: @kelderfan Lijkt mij precies andersom: Bouwman vooruit sturen en Gesink bij Bennett blijven. Bouwman kan de sprint van een groepje winnen, Gesink niet.
Inderdaad @tendam
Ik verwacht ook dat Bouwman direct vanaf de start zal proberen in een vluchtgroep te geraken.
Hij heeft volgens mij zich ook totaal niet ingespannen om een sterke ITT te rijden terwijl hij dat wel in zich heeft.
Was dus duidelijk aan het sparen voor de komende ritten wat hij ook eigenlijk vandaag na de ITT aangaf in een interview met Eurosport.
Dat zou wel knap van hem zijn daar dit natuurlijk zeer veel renners willen behalve de sprinters en de klassementsmannen.
Gesink gaat morgen bij Bennett zijn en eventueel daarna voor Van Poppel werken mocht de vluchtgroep het niet tot het einde halen.
Ook zal hij zich denk ook nog zoveel mogelijk sparen voor de komende zware bergritten na morgen.
In deze etappes zal Bouwman de knecht moeten zijn van Bennett die zich zeker, na weer een technisch probleem vandaag, in de top 10 wil rijden.
Ik moet zeggen dat Bennett de afgelopen ritten wel veel pech heeft gehad.
Dat heeft hem denk ik alles bij elkaar toch wel ongeveer 2 minuten gekost, want hij lijkt mij nog steeds in een goede vorm.
Misschien kan hij dat nog goed etaleren door aan te vallen op de komende zware bergen die nog komen.
Zou mooi zijn dat TLJ nog een 1 ritzege zou kunnen pakken en een top 10 plaats met Bennett.

1 2 ... 200 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.