Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 202 ... 481 482
Roelien

'@jesse Heb het even voor je nagevraagd bij Ard, (zag je vraag via twitter), maar het verdere programma is nog niet bekend.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Gesink zal binnen de huidige selectie steeds meer richting een hele belangrijke ondersteunende rol opschuiven, waardoor een prestatie contract minder logisch wordt dan hij voorheen is geweest.

Yeez

'@roelien dank! Ik zie hem op pcs wel ingedeeld staan bij de Hammer series en de Dauphiné.

Rouvoet

Goede rit van TLJ. Gesink sterk, verwacht nog wel wat van hem in de komende 3 dagen, anders is het een te anonieme ronde voor hem geweest. Van Poppel mist nog snelheid, maar de sprints van deze Giro bieden zeker perspectief.

Yeez

Probeerde initiatief te tonen en Viviani in te sluiten, maar mist gewoon snelheid.

Morgen verwacht ik niet echt iets van Gesink. Vlakke aanloop naar de slotklim. De Koninginnerit van vrijdag en slotrit van zaterdag dan weer wel, aangezien dat heel de dag klimmen is.

S. Morgenstern

Van Poppel sprint na die eerste tegenvallende sprint constant bij de eerste vijf. Hij moet nog grotendeels ontdekken waar zijn krachten liggen en welke beslissingen in volle finale voor hem het meeste rendement opleveren, maar ik denk dat hij heel goed vooruit kan met deze ronde.

Gesink was weinig indrukwekkend in het eerste deel van de rit, maar kan vervolgens na kilometers beulswerk in volle finale wel heel sterk reageren op een aanval van Brambilla. Hij lijkt minder dan in zijn laatste twee grote rondes, maar met deze benen is hij niet kansloos wanneer hij vrijdag of zaterdag met een mooie groep vooruit kan komen.

Bouwman lijkt hier trouwens de omgekeerde curve van de Vuelta te vertonen, daar verwacht ik voor eigen kansen sowieso niets meer van. Blijft doodzonde dat zijn groepje in die rit niet echt voor de overwinning kon rijden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Ja, bij de 1e. vijf wauw; zijn collega's zijn Viviani, Modolo, Bennett en Niccolo Bonifazio. Hij wordt dan 4e. van dit rijtje. Groenewegen lust er wel pap van.
Danny van Poppel heeft mijns inziens ook nog een lange weg te gaan. Die gaf zelf aan in het verdere verloop van de Giro wordt hij beter; dat blijkt helaas nog niet zo te zijn.

Gesink heeft zich goed laten zien bij het lamleggen van een renner, die wilde aanvallen. Toen Lammertink ging was de pijp leeg.

KJP

De weg die jij nog te gaan hebt naar je eerste verstandige post is langer dan die van van Poppel naar zijn eerste overwinning in een grote ronde. ;)

Er zijn zoveel nuances aan te brengen, maar ik heb geen zin er energie in te steken. Van Poppel zit op de goede weg.

S. Morgenstern

Ja, bij de 1e. vijf wauw

Maar als Battaglin de afgelopen jaren in een rittenkoers weer eens een plek achterin de toptien van een massasprint wist te bemachtigen, dan kon er wel zonder probleem positief worden geoordeeld over die uitslag..

Laatst gewijzigd
Yeez

'@vlek ik denk dat bouwman inderdaad wat minder aan het worden is, maarja die is nog jong. Gesink daarentegen maakte niet echt aanstalte om mee te zitten vandaag, maar was in de finale wel heel sterk. Die verwacht ik vrijdag, zaterdag of misschien al wel morgen. Gesink is sowieso iemand die in de tour straks een nog beter niveau zal halen dan hier. Dat is toch meer zijn ronde

horsm

Ik vind Van Poppel wel degelijk beter geworden in het verloop van de Giro. Hij haalt het niet, maar doet wel mee. Ik denk dat dit idd een goede stap in Project Van P is.

Maar wat dacht Poels dat hij aan het doen was?

Laatst gewijzigd
Roelien

'@jesse Hij rijdt sowieso de Hammer Series en de Dauphine. Hij rijdt ook het Nk en het is dus afwachten of ze hem meenemen naar de Tour!

kelderfan

Jansen en Roosen moesten het afleggen tegen de oude krijgers Albasini en Pim Ligthart.
Jansen probeerde in de laatste klim nog weg te blijven, maar jammer genoeg haalde hij 't niet.

Yeez

Ik denk dat Groenewegen in zijn handjes mag wrijven met zulke lead-out mannen. Jansen en Roosen zijn duidelijk in vorm.

S. Morgenstern

Roosen en Jansen zitten er inderdaad steeds goed bij. De samenwerking zou misschien wel wat beter kunnen; wat minder op zijn Vacansoleils.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Vlek aan de andere kant staan ze nu beide heel goed in het AK... en dat kan voor de lastige finale morgen wel eens in hun voordeel uitpakken.

tendam

Het is volgens mij ook niet duidelijk wie van de twee nou het snelst is, dus offert de een zich niet op voor de ander.

Chrys

Volgens mij worden ze beide vrij gelaten in hoe ze daar rijden. Jansen vandaag nog met een late aanval, maar ze lijken elkaar te ondersteunen in de plaatsing en vervolgens hun eigen sprint te rijden. Lijkt me een prima opzet.

Yeez

Met het eventuele vertrek van Yates naar Trek en de aflopende contracten van Chaves en Adam Yates lijkt de kans best aanwezig dat Bennett volgend seizoen daar rijdt. Ik snap best als ze interesse hebben.

kelderfan

'@jessevdalen
Waar komt dat vandaan. Als Simon naar Trek vertrekt en Bennett naar Michelton, dan lijkt mij Adam Yates toch wel een leuke vis om binnen te halen.
Maar ik zie die Yates broers niet zo maar vertrekken bij Michelton.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jessevdalen Chaves heeft nog een contract voor komend jaar. Mitchelton-Scott moet 1 van de Yates broers laten gaan omdat ze niet het budget hebben om ze beide samen met Chaves en Ewan te houden. Daarnaast hebben ze denk ik met Haig een renner die ze in de toekomst als kopman kunnen gaan uitspelen. Dus daar zie ik het gevaar niet vandaan komen.

Adrianus en Patrick

De Yates broers komen echt niet voor 1 mio per jaar rijden..

Daarnaast moet je dan ook Kruijswijk en Bennet nog lozen aangezien Roglic ook een zekere kopman gaat worden volgend jaar..
Dat lijkt me een onwaarschijnlijk scenario.. Voor Steven zullen de ploegen niet in de rij staan denk ik.

tomvdsalm

'@lb117 Steven heeft net zijn contract verlengd tot en met 2021.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dat Michelton 1 van Yates broers moet laten lees ik niet in 't verhaal "Transfer Mechanics Round-up"; zijn manager is aanwezig in de laatste week.
Dat Bennett in de markt is voor een move naar Michelton zie ik in geen enkele referentie.
Het hele verhaal begint bij BMC en mogelijke sponsor en de stoelendans om de fietssponsoren.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan een beetje inlevend lezen en logisch nadenken en dan kom je al een heel eind met dit verhaal. Lijkt me logisch dat Trek een budget heeft liggen waar M-S nooit aan kan tippen. Niet als ze ook nog die andere 3 toppers willen houden. Ik zie ook geen reden dat Bennett daar naar toe zou gaan, die suggestie kwam ook niet van mij.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 202 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.