Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 204 ... 481 482
Yeez

Beelden zitten kijken. Roosen leek op weg naar de zege maar ging te vroeg aan en zakte weg...

kelderfan

Ja, Roosen probeerde wel weg te geraken, maar had niet de power helaas en Jansen liet zich door Jensen van een betere plek afhouden.
Michelton was wel echt sterk in dit rondje.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny dat ligt niet aan Eurosport maar aan de RAI die gewoon de beelden niet eerder levert

kelderfan

Helaas 6 en 7 voor de TLJ boys Roosen en Jansen.

Canabliz

Dit zijn de UCI punten die vooralsnog zijn gegeven tijdens de Giro.

MTS = 782
QS = 552
Bora = 416
Bahrain = 264
TLJ = 248
BMC = 224
Sunweb = 204
LS = 124
Movistar = 108
EF = 108
Sky = 104
Katusha = 88
FDJ = 80
Astana = 52
AG2R = 52
DD = 4
UAE = 4
Trek = Nada!

Doet TLJ het niet eens zo slecht. Wees blij dat je geen Trek fan ben deze Giro!

En ja, geen probleem, dat doe ik gewoon even voor jullie.

Als jullie lief zijn doe ik dit over een paar dagen weer incluis punten voor einstand GC :)

kelderfan

'@Canabliz
Keurig hoor zo'n lijstje; maar TLJ mag er toch nog wel een ritzege bijhebben, want 1 kan nog net; maar Gesink moet toch nog slagen in zijn missie.
Anders wordt 't ploegleider worden zoals bij Twan Castelijns.;)

Canabliz

Of die kiwi terug in de top 10 of een ritzege en dan zou het zeker wel geslaagd zijn. Nu zit ik, ondanks die redelijke ranking van TLJ op de lijst van me, toch wel met een dubbel gevoel wat betreft hoe succesvol deze Giro is voor de ploeg.

Tuurlijk, goede leerschool voor van Poppel en bijvoorbeeld Bouwman, maar zoiets kan iedere ploeg wel bedenken.

Wielerfan1987

Erg jammer dat TLJ vandaag niet Gesink of Bouwman mee had zeg..

Eindelijk eens een echte vluchtgroep die het haalt.

Ik zal niet zeggen dat Bouwman of Gesink wel de zege had kunnen pakken, maar ze hadden allicht dichterbij kunnen komen dan Jos.

mus van de maasstad

Haha wat een interview

https://www.teamlottojumbo.nl/wielrennen/video-jos-van-emden-onbedoeld-in-de-ontsnapping-

kelderfan

'@Wielerfan1987
Het is zeker jammer, dat niet 1 van die 2 niet in die vluchtgroep zat. De latere winnaar kon nog wel aanhaken; of hadden zij opdracht om bij Bennett te blijven. Want dat is ook te begrijpen zeker nu hij toch nog een plek is gezakt.

skylimit

Waarom zat een Gesink of Bouwman, desnoods Lindeman niet in de kopgroep vandaag ? Leek toch niet zo moeilijk om vandaag mee te schuiven...
Gemiste kans, zeker voor Gesink. Lijkt mij niet gezien de huidige situatie dat een vluchtgroep de komende dagen ruimte gaat krijgen met het oog
op de bonificatie-seconden.

Skedel

Als je nu je team gaat opofferen om Bennet te helpen, ben je imo de world-tour onwaardig.
Gewoon alles op alles om nog een etappe te winnen of Bennet echt flink te lanceren.

S. Morgenstern

Leek toch niet zo moeilijk om vandaag mee te schuiven…

Waar blijkt dat uit?

wolfje

'@vlek
Zie interview met jos van emden. Die zat per ongeluk mee toen hij even doortrapte op kop van het peleton.

Diever

Hee feitje. Wist je dat er maar 4 mannen in de kopgroep zaten die soort van kans hebben op de etappezege. En de winnaar werd gebracht door Morkov terwijl ze kop over kop aan het rijden waren vooral, zie interview van Poppel. En dat zelfs notoire vluchters als: Polanc, Ulissi, Pantano, LLS, De Marchi, Mohoric niet meezaten. Krijg je als het een vlakke aanloop is. Heb je meer mannen die weg kunnen rijden dan op lastigere stukken.
Natuurlijk is het jammer dat LottoNL niet meezat met de goede mannen. Maar doe nou niet alsof meezitten een a-b-c'tje is..

S. Morgenstern

Dat er allemaal mannen in de kopgroep terecht kwamen die daar eigenlijk niet hadden willen zitten, laat toch juist zien dat het totaal geen keuze was van wel of niet mee gaan? Dat het juist heel ingewikkeld was om de sleutel te vinden tot wel of niet meezitten? Volgens mij zijn die verhalen van Van Emden en Van Poppel een perfecte illustratie van de ingewikkelde puzzel die het eerste uur gisteren is geweest, niet van een eerste uur waarin het niet zo moeilijk was om mee te zitten.

Yeez

Verwacht dat er deze giro niet meer wordt gewonnen uit de vroege vlucht. De bonificaties zijn nu te belangrijk nu Yates te breken lijkt... spijtig voor Gesink, aangezien dit zijn etappes hadden moeten worden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

We zullen zien...

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rahimns ik hoop dat het niet zo is natuurlijk ;)

Poeksel

Het scenario uit etappe 6 (gewonnen door Chaves) lijkt me nog wel mogelijk, dus een strijd tussen de klassementsrenners en de sterkste renner(s) uit de kopgroep.

Yeez

Bennett nu 9de in het klassement. Zou bilbao en konrad nog voorbij kunnen. 7de is echt maximaal. Gesink wordt trouwens vandaag ook gewoon 20ste. Heel knap

Wielerfan1987

Waar die Konrad vandaag vandaan kwam is al net zo'n raadsel als die tijdrit van Aru...

Was al voor Yates gelost, dat hij die nog inhaalt snap ik wel, maar dat hij minuten dichtrijd en zelfs wegrijd uit het groepje Pozzovivo en Bennett is gewoonweg bizar....

Hopen dat zowel Konrad als Froome die inspanningen van vandaag morgen zullen moeten bekopen...

S. Morgenstern

Bennett achtste of negende in het klassement lijkt me een degelijk resultaat. Waarschijnlijk voor hem zelf een kleine teleurstelling, maar net als bij Van Poppel is het degelijk genoeg om in de toekomst op verder te bouwen.

Gesink morgen het eerste uur vastplakken aan het wiel van Van Emden of Van Poppel, dan zit er met zijn benen in de laatste uren mogelijk nog wat in.

Yeez

'@vlek achteraf kun je concluderen dat er nooit meer dan een 7de plek voor Bennett had ingezeten. Ook zonder pech.

Tolhoek rijdt trouwens mooi vooraan in de Hammer Series met iemand van Scott. Knap hoe goed Antwan nu al is.

kelderfan

Bennett net 9e. maar Sam Oomen zit vlak achter de kiwi. Heeft hij al bijgetekend?
Antwan moet 't doen voor TLJ. 'T kan verkeren.
Die Froome is van een andere planeet.

1 2 ... 204 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.