Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 205 ... 481 482
ghostwriter

Zoals ik voor de Giro al schreef is dit gewoon het niveau waar Bennett momenteel op zit. Net top tien kunnen rijden in de Giro en Vuelta. Daarmee hoort hij bij de top van de WorldTour maar bij de middelmaat van de klassementsrenners. Ik verwacht dat hij de komende jaren steeds dichter in de buurt van de top 5 zal komen maar daar zal wel ongeveer zijn top liggen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat men bij TLJ vindt van George Bennett

https://www.youtube.com/watch?v=e_P73Gp0HW0

kelderfan

'@rahimns
Bedankt voor 't plaatsen. Hij is gelukkig weer in de top-tien gekomen; alhoewel ik zelf ook er meer van had verwacht, na die goede start.
Hopelijk wordt hij snel voor nog enkele seizoenen binnengehaald en 't traject dat TLJ met hem heeft uitgezet, kan afronden naar een goede klassering in een van de volgende GT's.
Om deze George Bennett, Roglic en Kruijswijk zou TLJ 't team moeten bouwen voor de volgende 3 seizoenen.

ghostwriter

'@kelderfan
Is een Bennett zowel sportief als commercieel wel goed genoeg om een relatief groot deel van het salarishuis aan te besteden? Een buitenlandse klassementsrenner die in grote rondes net top tien, en in goed bezette kleine rondes net top vijf, kan rijden lijkt mij voor Jumbo als ploeg en Jumbo als bedrijf het salaris van een kopman niet echt waard.

Proodbol

Helemaal mee eens ghostwriter!
Wellicht dat ze van Bennet een rittenkaper kunnen maken.
Een renner ala Yates

Poeksel

Bennett houdt van Kurt Vile, goede smaak heeft ie!

kelderfan

'@ghostwriter
Ik ben dat niet met je eens, want TLJ heeft nu met Roglic {in aantocht} en Kruijswijk 2 klassementsmannen en dat is echt mager. Gezien de uitlatingen in 't filmpje is er met George Bennett een traject in gang gezet, wat toch duit op een langer verblijf bij TLJ. Het is in mijn ogen toch prima of misschien wel geweldig, dat TLJ opeens kleine UWT rondes {ToC, Pays Vasco en de Romandie} wint. Want Kruijswijk heeft de Artic Race of Norway en Lars Boom heeft de Tour of Britain gewonnen en dat is toch andere koek.
Dat Bennett nog niet gerekend kan worden tot de top is correct, maar dat hij zijn salaris niet waard is, lijkt mij niet juist.
Ik hoop juist dat TLJ nog zo'n renner zoals {@wielerfan1987} aangaf kan binnenhalen. Want dat zou de klimploeg echt een stuk sterker maken.

Bulcke

Leuk filmpje weer. Moest wel even gniffelen toen ik de dekbedhoes zag ;-)

skylimit

Bennet is een beetje als Meintjes - vrij kleurloos rijden in een grote ronde. Hij kan net aan volgen - meer zit er niet in. En voor de condor uit de Achterhoek valt het allemaal ook niet mee. Misschien morgen nog een kansje, maar ben bang dat zijn motor toch niet groot genoeg meer is.

Timocycling

Prachtig interview van George vandaag! Mijn respect voor hem is flink gestegen na deze gitzwarte dag voor het geloofwaardige wielrennen.

https://twitter.com/lottojumbo_road/status/1000105610489286662?s=21

Elvs

Haha, Bennett denkt er ook het zijne van. Zegt volgens mij heel veel dat de wielrenners er zelf ook vraagtekens bij hebben (Calmejane ook al op twitter).

kelderfan

'@skylimit
Are you kidding me?
Daar wordt aan gewerkt volgens het dekbedhoes filmpje. Maar dat Gesink zijn droom kan waarmaken, betwijfel ik ook wel een beetje.
Maar hij werd toch wel keurig 20e. in dit episch geweld. En dat tussen al die klimgeiten {die kleine dunne mannetjes Froome, Froome}
Die vrij kleurloze Louis Meintjes doet toch af en toe leuke dingen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Bennett is juist een behoorlijk aanvallende renner. Altijd in voor een versnelling wanneer het hem iets te langzaam gaat; qua renner voor een klassement in een grote ronde heeft hij dat eigenlijk iets teveel (hoewel ik hoop dat hij het niet verliest), dat was ook in de afgelopen weken goed zichtbaar.

skylimit

'@vlek hij valt aan op de verkeerde momenten om daarna op een counter te lopen. Hij staat er in het hooggebergte toch echt alleen voor.
Mooi voor Gesink dat hij als 20e binnenkomt vandaag, veel zal Bennet niet aan hem gehad hebben helaas, terwijl je toch echt wel mag verwachten dat
Gesink dit aan moet kunnen als klimmer zijnde...

skylimit

'@sephiroth...mijn mening is ongenuanceerd. Gesink is toch een topklimmer, een toprenner volgens vele TLJ-fans. Hij heeft toch specifiek toe gewerkt om
goed te zijn in de bergen. Hij heeft zich toch heel rustig kunnen houden in een groot deel van deze ronde, kunnen sparen.
Dan had hij er vandaag met al zijn talent, energie etc. toch gewoon bij moeten zitten. Of is hij gewoon niet meer zo goed dat hij de 2e garnituur klimmer niet eens meer kan bij benen, die al 3 weken lang strijden voor hun klassement.....
Hij had er op de Finestre er gewoon bij moeten zitten zoals Oomen en Reichenbach, want die zijn toch echt niet sterker dan een goede meer uitgerustte Gesink.

S. Morgenstern

Bennett was kleurloos en kon alleen volgen, nu valt hij aan op de verkeerde momenten. Probeer die twee meningen maar eens bij elkaar te brengen.. onmogelijk...

tendam

Jammer dat TLJ met een disclaimer komt n.a.v. dat interview met Bennett wat nu viral gaat. Ik dacht dat ze eindelijk ballen toonden en achter hun renner gaan staan die openlijk een andere renner beschuldigt, maar nu vermoed ik dat ze gewoon te dom waren om te beseffen dat 'he did a Landis' toch een duidelijke insinuatie is.

Fanny

'@tendam
Mee eens.
TLJ wil geen gezeik met Sky en wil daarom het "goede voorbeeld" geven richting Froome(Sky ) en valt zijn eigen renner dus in mijn ogen af.
Ze hadden inderdaad ballen moeten tonen en direct voor de uitspraak van hun eigen renner moeten staan.
De disclaimer van TLJ vind ik als fan ook een lachertje.
De uitspraak van Bennett is leuk (he did a Landis) en is het gewoon wat iedereen denkt en zegt. En Bennett was niet de enige in het peloton met die uitspraak.
Astmapatient en dus puffer Froome was gisteren ineens een renner van een heel andere planeet terwijl hij de dagen ervoor er ook wel eens doorzakte.
Meer dan 80km alleen op kop rijden met een sterk gedeelte van het peloton in de achtervolging en dan ook nog eens met meer dan 3 minuten winnen is niet normaal in mijn ogen.
Normaal zou een renner door die inspanning in de etappe van vandaag met wederom steile bergen erdoor moeten zakken.
Ben benieuwd of TD (Nederlands hoop en trots) hiervan kan profiteren.
Dan naar onze TLJ renners.
Bouwman, Gesink en Bennett hebben zich kranig gedragen in deze monsterlijk zware etappe en kwamen op een verdienstelijk 32ste, 20ste en 12e plaats binnen.
Bouwman probeerde weer om met een vluchtgroep weg te komen net voor de Coll delle Finistre maar kwam niet weg doordat Sky op kop van het peloton ging rijden.
Gesink kon nog een tijdje mee als helper voor Bennett maar was er daarna af toen het echt hard ging.
Ik denk dat hij vandaag (misschien ook nog Bouwman of Lindeman) vol in de aanval gaat om in een vluchtgroep te komen.
Het lijkt mij in ieder geval een ideale etappe voor hem als vluchter met sterke klimmersbenen.
Vraag is natuurlijk laten ze hem begaan en kan hij überhaupt in een vluchtgroep komen.
We zullen het zo dadelijk gaan zien met de start om 10.20 uur.
Dan Bennett onze Kiwi.
Hij heeft het in mijn ogen het heel goed gedaan en kon volgens mij ook niet beter,
Zat helaas wel in een verkeerde groep.
De groep met Dumoulin was beter geweest maar ja, dat moet ook maar kunnen.
Wel mooi dat hij weer wat gestegen is in het AK en heel misschien zit er voor hem nog wel wat meer in dan een verdienstelijke 9e plaats in het AK.
Voor de rest van de TLJ renners mooi dat ze in deze verschrikkelijk zware etappe (koninginnenrit) op tijd binnen waren en dus nog met alle renners in koers zijn.
Dat is ook een compliment waard want dat is weleens anders geweest.

kelderfan

'@Fanny
Daar zeg je zoiets. Die Lindeman leek in de 1e. week op te bloeien, maar verder is het gewoon jammer, dat die Antwan Tolhoek door zijn blessure te laat in vorm kwam. Want dat had in deze echt wat uitgemaakt. Nu zat Bennett te vaak alleen en in de verkeerde groep. Want Bennett moest zelf ook aan de bak en de profiteurs weten daar wel raad mee.
Want daar heeft @Skylimit wel een punt, dat Gesink {die komt er wel steeds beter in, gezien ook zijn 20e. plek gisteren} gisteren Bennett had moeten en kunnen helpen. In 't filmpje zegt Gesink, dat zelf ook duidelijk.
Bennett mag ook wel eens boos worden, als zijn ondersteuning weer snel de groep moet laten lopen. Daar valt Koen Bouwman ook een beetje tegen, want ik had hem echt vaker bij Bennett verwacht naar de finale toe.

kelderfan

'@Fanny
Lindeman is kennelijk ook mee geslopen in de vluchtgroep met Gesink en Bouwman. Gesink's laatste kans of gaat hij Bouwman e/o Bennett helpen in de finale.

S. Morgenstern

De ondersteuning die Bennett heeft gehad is met uitzondering van vorige week zondag goed genoeg geweest. We hebben het hier niet over een podiumkandidaat, die bij de laatste vijftien man altijd nog een renner in steun moet hebben. Hij heeft echt geen enkel plaats verloren door het ontbreken aan steun; hij zit namelijk constant in dezelfde groep als zijn concurrenten en kopwerk van een knecht zou daarin geen verschil maken.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@kelderfan
Als twee klassementsrenners te weinig is kan de Jumbo ploeg een extra klassementsrenner met potentieel erbij halen. Ze hoeven natuurlijk niet de middelmatige klassementsrenner die ze al hebben te verlengen. Ik zie liever dat ze proberen om een groot talent als O’Connor aan te trekken. Die is misschien nog niet zo goed als Bennett maar is pas 22 jaar oud en is pas sinds 2013 een wielrenner.

Wielrennertje

Vond die tweet van TLJ over Bennett’s uitspraken erg knullig. Die kerel mag toch gewoon zeggen wat hij voelt en denkt? Hulde dat hij dat überhaupt durft te doen. Het wordt alleen maar een grote doofpot zo als renners niks ongenuanceerds meer durven te zeggen en alles politiek correct moet zijn. Ik zou als Bennett zijnde niet content zijn als mijn ploeg me zo afvalt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@wielrennertje misschien was het Bennett zelf wel die aangegeven heeft bij de ploeg dat zijn uitspraak niet goed werd begrepen... ik vond juist dat er heel veel respect klonk uit zijn opmerking en heeft de ploeg dat hiermee willen benadrukken. Verder begrijp ik ook wel dat je als team moet uitkijken om andere ploegen niet te schofferen. Blijft toch een klein wereldje.

klassementsrenner

Niet slecht Bennet 8ste AK en een sterke Gesink en Bouwman vandaag. Battaglin die een rit heeft gewonnen, nu morgen hopen op van Poppel! Maar TLJ heeft een prima Giro gereden.

1 2 ... 205 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.