Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 207 ... 481 482
kelderfan

'@xistnc
Ik heb tot nu toe alleen Tolhoek de punt zien pakken in de Hammer No. De combi Leezer/Boom zorgde voor een vrije val in 't klassement. Daarna hebben Tankink en Eenkhoorn iets meer punten gescoord, maar het was wederom Tolhoek, die 't moest doen.
Dus Lars Boom kan de TdF wel uit zijn hoofd zetten. Dat geldt ook wel een beetje voor Leezer; nu Jansen en Roosen met Groenewegen naar de TdF gaan.
@ghostwriter
Eens dat Gesink {zie Pinot} beter door kan gaan naar de Vuelta; maar ja, dan mis je hem wel in Canada.
Kruijswijk en Roglic met Clement, Martens en Tolhoek erbij lijkt mij de ideale oplossing, want Martens zit ook in 't "treintje" ;) Groenewegen met Jansen en Roosen.

tendam

Die Hammer Series lijken me een mislukt experiment. Het leeft al totaal niet onder wielervolgers, laat staan onder het grote publiek.

Wat betreft Boom: waarom zou die met alle geweld naar de Tour moeten? De Vuelta lijkt me een mooi doel voor hem. Ook met het oog op komend voorjaar, als hij dan nog bij deze ploeg rijdt.

S. Morgenstern

Hopelijk laat hij de Tour alsnog links liggen omdat dit een enorm zware Giro was (kijk naar Pinot en Yates)

Eens dat Gesink {zie Pinot} beter door kan gaan naar de Vuelta

Kijk naar Pinot en Yates? Want iedere renner die dezelfde wedstrijd reed als renners die voor hun klassement ver over hun limiet zijn gegaan, die kan beter dezelfde rustperiode pakken als bewuste renner? Wat een kolder.

Laatst gewijzigd
Jotto-Lumbo

Wat moet Boom in de Vuelta? Sprint voorbereiding voor Van Poppel? Die heeft toch andere mannen. Voorbereiding voor het voorjaar van vorig jaar? Zonder contract? Beetje zonde van de jonge gasten die zich daar kunnen ontwikkelen.

We kunnen doelen wel uit blijven stellen met Boom maar dat schiet gewoon niet op.. Paris-Nice, voorjaar, Tour de France, Vuelta. Als Boom niet klaar is voor de Tour de France dan houdt het gewoon op lijkt mij. Wanneer hij goed is in de Tour en daarna BinckBank bijvoorbeeld dan zal dat goed zijn voor zijn eigen zelfvertrouwen en dat van de ploeg. En kan je naar volgend voorjaar gaan kijken. Wanneer niet, dan denk ik dat hij genoeg kansen heeft gehad. En zal een nieuw contract lastig worden. Misschien in een zelfde soort vorm als Gesink. Soms voor eigen kans en anders in steun van Roosen en Jansen of een nieuwe man in het voorjaar.

KJP

Je moet Boom gewoon niet meenemen naar de Tour. met zijn prestaties en gedrag moet ie zich eerst maar weer eens gaan bewijzen.

Zou echt een heel verkeerd signaal zijn naar mannen die wel presteren. Roosen, Jansen kun je die plek niet ontzeggen en Tolhoek als ie nog een goede Dauphine/Zwitserland rijdt ook niet.

Yeez

Tolhoek zal de tour niet doen.

Groenewegen
Roosen
Jansen
Martens/leezer (of boom mits in vorm)
Kruijswijk
Roglic
Gesink
Clement

Dit dus

kelderfan

Grisha Niermann geeft in ieder geval een goed signaal af met "Going for a ride on sunday morning in Rome together, after 3 weeks of racing. That is a real TEAM!"

KJP

Hoe weet je dat Jesse?

Koosr1946

Hij heeft inderdaad een rondje gereden zonder te vallen

Yeez

'@kimjungpoels omdat dit allang overal bekend is gemaakt. Kruijswijk ging voor het klassement. Clement als ondersteuning. Gesink ging in de giro en de tour voor ritten en roglic gaat ook voor ritten in de tour. Groenewegen is natuurlijk een zekerheid met zijn trein van roosen en jansen. Boom zou ook gaan mits zijn vorm. Anders martens of leezer.

ghostwriter

'@vlek
Pinot en Yates gingen ver over hun limiet doordat deze Giro ongelofelijk zwaar was. Dat betekent dat het voor iedereen zwaar was en niet alleen voor de klassementsrenners. Zeker voor Gesink die zich niet echt heeft kunnen sparen en zelfs in vlakke etappes heeft geknecht (voor Van Poppel).

Yeez

'@ghostwriter gesink oogt nog redelijk fris. Rustige periode nu en dan vlammen in de tour waar die altijd wat extra’s kan

veld

Over Gesink en Boom gesproken, duidelijk is dat voor beide de beste tijd voorbij is. Ook duidelijk is dat Gesink nu veel meer waarde voor de ploeg heeft dan Boom wat betreft prestaties, maar zeker ook als teamplayer en naar de media.
Even iets heel anders. Vinden jullie het commentaar van Bellegem en Kroon ook zo bedroevend als je vergelijkt met Wuyts en De Cauwer of zelfs met Dijkstra c.s.?

kelderfan

'@jessevdalen
Als 't jouw rijtje wordt, dan had TLJ dat toch allang bevestigd. Er worden plannen gemaakt, maar door 't wegvallen van bepaalde renners moet je toch open staan voor mogelijke wijzigingen.
Boom en Leezer laten niet zien, dat zij klaar zijn voor die klus. Bij Boom heeft dat een reden.
Gesink heeft wel gewerkt aan zijn vorm in de Giro naar de TdF toe; alleen hoe zit 't met de vermoeidheid na een zware Giro.
Hij gaf zelf fijntjes aan, dat hij in dienst heeft gereden en dat hij daardoor niet optimaal was in de 20e. rit.

Dus nog even wachten op Lars Boom dan maar.
Tolhoek gaf misschien wel een hint, toen hij voor de grap de TdF als optie gaf, na 't afhaken voor de Giro.

Wielerfan1987

Ik denk juist dat Gesink met dezr Giro in de benen gevolgd door een korte rustpoos gevolgd door een hoogtestage in de Tour beter voor de dag zal gaan komen dan sinds zijn Vuelta van 2016.
Zijn lichaam herstelt steeds iets meer van zijn rugblessure van vorig jaar en deze Giro is het beste trainingskamp geweest dat Gesink zich kon wensen na die zware blessure nog geen half jaar terug....

kelderfan

Ik hoor dat Dumoulin naar de TdF gaat; dus ja, dan zou 't ook voor Gesink mogelijk moeten zijn. Wat te denken van Bennett dan. Kan hij de Giro met de TdF combineren? Want met Bennett en Gesink erbij moet Kruijswijk blij zijn. Ik zie 't al Kruijswijk met Bennett, Clement, Roglic en Gesink in een dubbelrol.

Laatste man

Hoe krijg je het uit je toetsenbord. Gister moest Gesink niet naar de Tour vanwege Pinot en vandaag moet hij en zelfs Bennett naar de Tour omdat Dumoulin de dubbel doet..

Poeksel

Kan iemand Dumoulin vertellen dat hij de Tour rijdt? Hij is zelf nog niet op de hoogte namelijk ;)

kelderfan

'@Poeksel
Het is toch Dumoulin die zegt, dat hij erover denkt om toch ook de TdF te gaan rijden?

ghostwriter

'@veld
Inderdaad, gezien het slechte gedrag van Boom sinds hij terug is denk ik niet dat de ploegleiding hem er als knecht (met af en toen een kopmanschap) bij wilt houden. Promoveer voor de klassiekers Roosen en Jansen tot kopmannen en geef Van Poppel een vrije rol. Met mannen als Wynants, Van Emden, Leezer, Van Hoecke en mogelijk ook Bol en Vd Berg als knechten heeft de Jumbo ploeg dan een goede selectie voor de klassiekers.

skylimit

Waar was de sprinttrein vandaag voor Van Poppel ? Laten het toch weer afweten zgn. zeker vanwege het gevaarlijke parkoers....

Poeksel

'@kelderfan: inderdaad, 'erover denkt'.
@skylimit: heb je wel gekeken?

skylimit

Ja, Poeksel. Ik heb Van Poppel alleen zien harken in een vlucthgroepje 7km voor het eind en zie Battaglin voor een ereplaats sprinten. Meer geelhemden heb ik in de eerste groep niet gezien.

Jotto-Lumbo

Laten ze het alweer afweten ja skylimit, het was daarnaast ook weer een dramatische giro zeker?

tendam

'@ghostwriter
Je wilt de klassiekerploeg dus min of meer hetzelfde houden... ik denk zelf dat Team Jumbo wel iets beter voor de dag wil komen op de kasseien dan dit jaar. Roosen en Jansen zullen nog wel doorgroeien, maar of in een van de twee nou echt iemand huist die kan wedijveren met de wereldtop... ik weet het niet.

1 2 ... 207 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.