Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 225 ... 481 482
kelderfan

Die Tolhoek blijkt een pareltje en daar gaat TLJ nog veel plezier aan hebben. Dat kleuren zie ik wel zitten.
Mooi dat hij weer een toptien scoort en ook in 't AK stijgt met stip.

Lars Boom lijkt goed op weg om de TdF-ploeg te halen. Hij heeft de klimmers keurig afgezet voor de slotklim.
Dat Powless wat minder is, kan toch gebeuren op zijn leeftijd. Die gaat ook meedoen aan de kleurwedstrijd.
Kuss zat er lang bij, maar kon 't tempo nog niet bijbenen.

Timocycling

'@tendam: newsflash: de wielerwereld is opportunistisch. Het is presteren of wegwezen.

Overigens vind ik het opportunisme over Tolhoek nu wel heel erg overdreven, hij doet het aardig, maar niet extreem speciaal. Laten we die jongen de tijd geven en niet meteen hypen.

S. Morgenstern

Heb je inzicht in de aard van de blessure van Clement? Ik vind het nogal vreemd om Clement niet presteren te verwijten, zonder kennis over de blessure waardoor hij zijn afspraak van dit seizoen mogelijk gaat missen.

Een tiende plek van een jonge klimmer aangrijpen om positief te zijn over zijn toekomst als klimmer, vind ik een stuk minder vreemd.

Laatst gewijzigd
KJP

Nee inderdaad, een gozer van net 24 jaar die tot voor kort nog geen top-40 had gereden in een klassement in een WT ronde die nu opeens met de beste mee omhoog kan in de Dauphine en recent ook al in Californie. Helemaal geen reden om even positief te zijn over zo'n gast.

kelderfan

'@Timocycling
Het hypen valt wel mee. Tolhoek is voor de 2e. dag in rij goed tot heel goed bezig. Laat toch een paar erkende klimmers achter zich.
Als Tolhoek dit weet vol te houden. Dan is hij toch weer een renner om rekening mee te houden.

TLJ zit goed in zijn aanwas met ook Bouwman in goede doen.
Laat Clement toch rustig terugkomen als 't leed is herkent. In de Vuelta kan hij zeker van dienst zijn.
Dat gepuzzel met de TdF lijkt mij niet verkeerd. {Boom niet Boom wel en Clement wel Clement niet}

tendam

'@timocycling
Je bedoelt: hysterische social media-wielerfans zijn opportunistisch. TLJ is dat bepaald niet, dat waren ze toen Clement met een slepende blessure kampte ook niet.

S. Morgenstern

Boom gaat door naar Slovenië? Ik dacht dat hij daar in de eerder gecommuniceerde opstelling niet bij stond. Nu staat hij er op PCS bij. Door het eventuele doorschuiven van Martens richting Kruijswijk, misschien toch nog nodig de samenwerking met het treintje te testen? Neem wel aan dat hij dit weekend dan overslaat, mocht de Tour de France inderdaad weer op zijn programma staan.

Rahim Vlasblom
admin

Hyper over Tolhoek dat lees ik nergens... maar wel een van de jongens die een behoorlijke progressie heeft laten zien sinds die bij de ploeg is komen rijden.

kelderfan

Het lijkt mij ook, dat Lars Boom toch even zijn rust pakt. Hij heeft in ieder geval gedaan wat je logischerwijs van hem kon verwachten in de Dauphine.
Hij lijkt toch zijn "benen" weer te hebben teruggevonden en dat lijkt mij prima, want dan komt de TdF ook weer in beeld.

mus van de maasstad

Goed teken dat Boom zn vorm te pakken lijkt te hebben. Dat kan wel eens één vd belangrijkste knechten voor dylan en steven worden aangezien hij heel gemakkelijk door het peloton heen kan rijden (in de vlakke etappes voor dylan en in de zwaardere ritten als piloot voor steven). Ook gaat hij samen met primoz de motor zijn in de ttt. Ik hoop echt met het oog op die ttt dat clement op één of andere manier nog fit aan de start verschijnt. Mocht dat niet zo zijn dan zou ik toch voor martens gaan ipv tolhoek. Die heeft in het verleden al bewezen uitstekend te kunnen knechten 3 weken lang. Laat tolhoek maar lekker naar de vuelta gaan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Wielerfan1987
Die Hartthijs De Vries heeft de tijdrit gewonnen district Noord bij de belofte en was 20 sec. sneller dan Rick Ottema, die bij een hogere jaargang zit.
Dus een neo met tijdrit en heuvel/bergwerk in de benen.

Wielerfan1987

'@kelderfan

Je hebt het over een DK, dat is bij lange na geen maatstaf aangezien daar nog niet eens de nationale top aan de start staat, laat staan internationaal.

Natuurlijk is het voor de Vries zelf een positief signaal. Maar ik zou hem absoluut niet op basis hiervan een contract aanbieden, daar zijn meer signalen voor nodig, zeker als de plekjes bij de ploeg beperkt zijn.

Laatst gewijzigd
KJP

Jawel man, het kampioenschap van district Noord hebben we het hier over he. En ze hebben sowieso al te weinig renners, dus 1+1=2 he.

Chrys

Voor alle Tratnik-fans hier: hij zou naar Bahrein gaan, net als Dennis, Teunissen en Bauhaus.

bron[/url]

kelderfan

'@Chrys
Dus geen Teunissen en geen Jan Tratnik meer op 't wenslijstje. Dat betekent wel dat een Dylan Teuns ook wel in zal zijn voor een overstap maar dan hopelijk naar TLJ, die juist op zo'n type renner uit is. {zie Wellens}
Dennis gaat hem voor maar dan naar Bahrain Merida Pro Cycling Team volgens diezelfde bron.

Fanny

Ik heb hier al eerder aangegeven dat Tratnik ondanks zijn leeftijd een goede renner voor TLJ zou zijn in zowel de tijdritten als het heuvelwerk.
Helaas gaat hij nu naar BM.
Deze ploeg zal waarschijnlijk ook een beter salaris betalen dan TLJ.
Maar of hij nu bij deze ploeg een nog betere ITT renner wordt betwijfel ik.
Dat het team van BM ook azen op Teunissen en Bauhaus had ik niet verwacht.
Maar het is ook de vraag of Teunissen en Bauhaus deze transfers ook daadwerkelijk gaan doen.
Wel een hele aderlating voor Sunweb als zowel Teunissen als Bauhaus vertrekken.
Sunweb gaat dan zeker op zoek naar vervangers en zal daarbij misschien ook aan TLJ renners trekken zoals bv Boom voor Teunissen.

Yeez

Teunissen is wel wanhopig op zoek naar zijn eigen kans, of geld?

Rahim Vlasblom
admin

'@jessevdalen rijden voor eigen kans kan hij bij Sunweb ook toch

ghostwriter

'@Fanny
Ik denk dat het voor Sunweb juist beter is als Teunissen en Bauhaus vertrekken. Sunweb heeft elke cent die ze kunnen besparen nodiig om sterke klassementstreinen om Dumoulin, Kelderman en Oomen heen te bouwen.

ghostwriter

Jumbo zou kunnen proberen om Hirschi voor de neus van Sunweb bij hun opleidingsploeg weg te pikken. Dat lijkt me iemand die goed is in het heuvelgebergte maar ook het potentieel heeft om in het midden- en misschien zelfs hooggebergte goed te zijn.

Laatst gewijzigd
Jotto-Lumbo

Misschien wordt Teunissen onderdeel van het voorjaarsvlok van Bahrein met van Avermaet. Voor een mooi salaris in een team rijden die voor de prijzen meedoen op het gebied waar hij mooi zijn steentje kan bijdragen.

Rahim Vlasblom
admin

'@Jotto-Lumbo maar hij ging juist weg bij TLJ omdat hij meer voor eigen kans wilde rijden, dan zou dat weer heel vreemd zijn. Bij Sunweb zit hij op dat vlak nu het beste, al had hij dat bij TLJ ook kunnen hebben en had hij dat ook.

Yeez

Geldwolf dus

ti-raleigh

Ze moeten het in een paar jaar verdienen. Dan is geld ook belangrijk.

KJP

Als Bahrain hem 4-5 ton biedt en andere teams hem 2-2,5 ton bieden dan lijkt me de keuze helemaal niet zo raar. Van Avermaet heeft bovendien ook niet het eeuwige leven, en als Teunissen zijn ontwikkeling door zet zou het best eens kunnen dat hij in zijn 2de contractjaar bij Bahrain gewoon al vaak kopman gaat worden. Al hebben ze daar natuurlijk ook nog wel Colbrelli.

1 2 ... 225 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.