Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 23 ... 481 482
Wouter1998

'@jessevdalen dat is Danny van Poppel

Tinkerbell

Hij kan ook moeilijk zomaar in een ander tenue gaan trainen lijkt me en om ook maar te stoppen met trainen als er een oplossing voor het probleem wordt gezocht lijkt me ook weinig professioneel. Ik denk niet dat ik dit meteen als een teken van alles is koek en ei zou zien.. maar het is misschien wel een positief signaal.

schipperaar

Jongens zijn al gebrandmerkt voor het leven, gaan verder als snuf en snuitje. Dat experts als Plugge en Zeeman nog altijd denken dat alcohol schadelijk is geeft wel aan dat ze nooit aan topsport hebben gedaan, niks goddelijker dan een kouwe Geuze na 200km
trainen/afzien en veel minder vergif dan cola, kostschool taferelen.
Misschien eens langs gaan bij Spaanse en It ploegen, verbieden werkt vaak averechts.

Laatst gewijzigd
Jotto-Lumbo

-

Laatst gewijzigd
Yeez

'@wouter haha hij lijkt er wel op, maar ook Espargaro tweet deze tweet dus. Naam wordt niet voor niks genoemd eh ;)

Yeez

https://t.co/cdZ0J2fG2c

Kelder is de Man

Zoetemelk wilde toch iedere avond 2 flesjes bier? Wiggins is wel eens gespot met wijn en peuk. Landis met een groot glas bier in de tour. Wagtmans rookte peuken tijdens de tour. Maar ja.. die pillen..

kelderfan

Groenewegen begint wederom in Dubai. Hij kan niet wachten, maar wie krijgt hij mee.

skylimit

'@kelderfan ik denk lobato, schijnt dat je in dubai de beste waterpijpen hebt om wat op te snuiven..

Yeez

'@skylimit oh oh wat slecht :)

kelderfan

'@skylimit
M.a.w. Lobato ook mee naar Dubai voor een leuk begin van 't seizoen; al die berichten dat hij een oprotpremie krijgt, zijn ook niet wat zij lijken in de kast.;)
@jessevdalen
Slecht, nee hoor als je net als Froome sneller bent, dan je tegenstanders, mag je waterpijpen wat je wil.

Romāns Vainšteins

Waar blijft dat eindoordeel nou ?

edit wf: laat trollgedrag achterwege

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan ik was ook sarcastisch

kelderfan

Nu de kogel door de kerk.
Lobato mag gaan en Tolhoek en Eenkhoorn mogen blijven, maar krijgen 2 maanden vrijaf?

Puffin87

Ben ik toch wel benieuwd naar de reden waarom ze 'slechts' 2 maanden geschorst worden, en niet gewoon moeten vertrekken ook.

Yeez

Die missen dus niets, aangezien dan toch de eerste koersen zijn zoals algarve.

Imbatido

De schorsing geldt voor voor alle teamactiviteiten, zoals teampresentatie, trainingskamp en deelname aan wedstrijden.

http://www.cyclingonline.nl/artikel/13535_twee_maanden_schorsing_eenkhoorn_en_tolhoek.html

kelderfan

'@Puffin87
Straftraining is toch ook niet mis te verstaan. Het zijn nog jonge neo's, die kun je met begeleiding toch op 't rechte pad houden.
@jessevdalen
Dat wordt starten in de Ruta voor Tolhoek. Eenkhoorn moet toch rustig gebracht worden; dus Vlaanderen komt als geroepen.
Maar ik ben blij, dat Tolhoek en Eenkhoorn mogen blijven. Dan moet alleen Lobato worden vervangen door ....

achtpuntzes

'@ RV:
nou, het is dan toch weer een uiterst klein stukje geworden.

Laatst gewijzigd
jvh93

Ik las ergens dat lobato best een pittig salaris heeft. Zouden ze misschien zelfs 2 mannen voor terug kunnen halen, al verwacht ik niet dat het gaat gebeuren

achtpuntzes

sorry, maar Lobato is die 250k per jaar echt niet waard. zal wel een stuk minder zijn.

Netraam

Ik denk eerder dat ze hem zijn resterende salaris mee zullen moeten geven dan dat er extra overblijft...

Yeez

Voor Tolhoek en Lobato is het zaak op conditie te blijven, aangezien ze het zelf uit moeten zoeken tot 1 maart geloof ik. Geen data dus van het team.

StonedCamel

'@achtpuntzes:
Waard zeker niet, maar dat betekent niet dat hij het niet krijgt.
Kwam binnen als sprinter met potentie om te winnen (4 overwinningen in 2016) en eerder oa een 4e plaats in MSR dus die zal best wel een stukje meer verdienen dan een gemiddelde knecht.

Vraag is wat ze hem mee moeten geven. Als goed juridisch dichtgetimmerd in de reglementen stond dat ze geen medicijnen buiten de medische staf van de ploeg om mochten gebruiken dan zou dat volgens mij precies 0 euro moeten zijn. Als dat niet zo is moeten ze onderhandelen, maar het zal vast niet de volle mep worden.

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Lobato was die 250k wel waard toen hij van movistar naar lotto jumbo ging, nu zal dat wel lager zijn.

Wel vind ik het raar dat Lobato wel weggestuurd wordt maar de Nederlanders niet hoor...

1 2 ... 23 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.