Hij kan ook moeilijk zomaar in een ander tenue gaan trainen lijkt me en om ook maar te stoppen met trainen als er een oplossing voor het probleem wordt gezocht lijkt me ook weinig professioneel. Ik denk niet dat ik dit meteen als een teken van alles is koek en ei zou zien.. maar het is misschien wel een positief signaal.
Jongens zijn al gebrandmerkt voor het leven, gaan verder als snuf en snuitje. Dat experts als Plugge en Zeeman nog altijd denken dat alcohol schadelijk is geeft wel aan dat ze nooit aan topsport hebben gedaan, niks goddelijker dan een kouwe Geuze na 200km
trainen/afzien en veel minder vergif dan cola, kostschool taferelen.
Misschien eens langs gaan bij Spaanse en It ploegen, verbieden werkt vaak averechts.
'@skylimit
M.a.w. Lobato ook mee naar Dubai voor een leuk begin van 't seizoen; al die berichten dat hij een oprotpremie krijgt, zijn ook niet wat zij lijken in de kast.;)
@jessevdalen
Slecht, nee hoor als je net als Froome sneller bent, dan je tegenstanders, mag je waterpijpen wat je wil.
'@Puffin87
Straftraining is toch ook niet mis te verstaan. Het zijn nog jonge neo's, die kun je met begeleiding toch op 't rechte pad houden.
@jessevdalen
Dat wordt starten in de Ruta voor Tolhoek. Eenkhoorn moet toch rustig gebracht worden; dus Vlaanderen komt als geroepen.
Maar ik ben blij, dat Tolhoek en Eenkhoorn mogen blijven. Dan moet alleen Lobato worden vervangen door ....
'@achtpuntzes:
Waard zeker niet, maar dat betekent niet dat hij het niet krijgt.
Kwam binnen als sprinter met potentie om te winnen (4 overwinningen in 2016) en eerder oa een 4e plaats in MSR dus die zal best wel een stukje meer verdienen dan een gemiddelde knecht.
Vraag is wat ze hem mee moeten geven. Als goed juridisch dichtgetimmerd in de reglementen stond dat ze geen medicijnen buiten de medische staf van de ploeg om mochten gebruiken dan zou dat volgens mij precies 0 euro moeten zijn. Als dat niet zo is moeten ze onderhandelen, maar het zal vast niet de volle mep worden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.