Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 24 ... 481 482
kelderfan

Ik denk ook wel dat er daardoor meer ruimte komt om bijv. Castelijns of Keizer en Vermeulen terug te halen voor 1 seizoen.
Want om in zo'n geval een heel salaris mee te geven, lijkt mij niet slim.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ stonedcamel:
ik las dat TLJ het contract met Lobato ib beider belang ontbonden hebben. het lijkt me dat ontslag op staande voet zonder oprotpremie niet in het belang van Lobato is.

kelderfan

'@8.6
Hij krijgt zijn uitrusting als kerstcadeau mee, dat moet hij toch kunnen waarderen.

kelderfan

'@LutsenkoFan
Hij Lobato was volgens Tolhoek wel de aanstichter. Die 2 jongens hebben zich laten meeslepen.

LutsenkoFan

Beetje zwak excuus van Tolhoek vind ik.. want hij zegt zelf ook dat hij niet wil zeggen waarom hij dat (andere?) middel in zijn tas hadden zitten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Het is ook niet goed te praten en ik hoop, dat deze happening hun de ogen heeft geopend. De begeleiding moet de rest doen.

Krentenbol

Ik kan er nog wel in komen dat de twee rookies niet weg hoeven, die zijn jong en het wordt in de maatschappij nou eenmaal meer geaccepteerd dat je fouten maakt. Lobato daarentegen is 28(29?) en hoort juist de jonkies te behoeden voor dit soort gedrag. Daarbij komt ook nog eens dat de kans dat de jonkies op het rechte pad komen groter is dan dat dit bij Lobato gebeurt.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Heeft Tolhoek dan ergens een verklaring afgegeven ??

edit: al gevonden

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Lobato heeft een emotioneel bewogen jaar achter de rug, waddan?

S. Morgenstern

Volgens mij was er een overlijden in zijn familie vlak voor die overwinning in aanloop naar de Vuelta.

LutsenkoFan

Ook ziektes en lichte depressie dacht ik

Kpenty

Eng mannetje die Tolhoek. Zo de schuld naar Lobato schuiven, maar zelf geen verklaring over zijn middel wilt geven...

Wielerfan1987

'@Kpenty

Lijkt me een logische reactie juist voor een jonge knul die zich rot schaamt.

Als hem gevraagd wordt waarom hij dat spul (Stilnoct) in zijn bezit had terwijl hij aangeeft nooit slaapproblemen te hebben zal hij allicht niet antwoorden:

"Omdat je er zo lekker op kunt trippen" of woorden van gelijke strekking.

Natuurlijk zal hij dan juist een antwoord ontlopen door aan te geven niet te willen antwoorden, en dat is zijn goed recht.

Zoals diversen al hebben vastgesteld zoals bijvoorbeeld te lezen is in een stuk van Thijs zonneveld worden in het professionele peloton al jaren slaapmiddelen (en wellicht ook andere medicatie zoals antidepressiva etc.) gebruikt, of beter, misbruikt door renners als een vorm van recreatieve drugs.

We mogen dus wel aannemen dat dat in dit geval bij die jongens ook wel zal hebben gespeeld.

En dat is natuurlijk niet iets waar je zomaar voor uitkomt aangezien je er zelf niet trots op bent zoals Tolhoek.

ti-raleigh

Ben het wel eens met kpenty. In groepsverband kun je domme dingen doen, hebben we allemaal wel gedaan. Maar om dan met een vingertje te gaan wijzen.... jagh.

Romāns Vainšteins

Tolhoek komt hier niet helemaal lekker uit want had gewoon 'de beste shit' op zak. Dat Eenkhoorn zich idd heeft laten meeslepen als een puber en semi-stoer nog met wat snus op de proppen komt geloof ik dan weer wel, bij zo'n gedeelde joint vroeger was het ook altijd de guppy die kotesend in de berm terechtkwam, zonder zijn dolen hadden ze niks geweten.

Adrianus en Patrick

'@ Kpenty, helemaal eens hij komt op mij echt als een naarling over.

Ik gebruik het NOOOOOIT maar wel met de heavy shit betrapt worden komt op mij over als zeggen dat het vuurwerk in je kluisje op de middelbare school " van een vriend is"

Hij heeft echt afgedaan door dat interview voor mij.
Wat mij betreft had het management van TLJ ze er alledrie uit moeten gooien of in ieder geval éen lijn moeten trekken. Ben wel benieuwd wat Zeeman en Plugge hier over te melden hebben. En hoeveel zinnen Nico Verhoeven nodig heeft om niets te zeggen over deze zaak.

Ik ben echt helemaal klaar met dit stelletje amateurs, ondanks dat ik toch alles blijf volgen...en blijkbaar een chauvinist ben.

Laatst gewijzigd
Roelien

https://www.pzc.nl/zeeuwse-sport/tolhoek-het-was-niet-om-te-feesten-het-was-gewoon-ontiegelijk-stom~a411041f/

Nog een interview met Antwan. Stilnoct zat in zijn toiliettas, waarschijnlijk voor verre reizen...

Wielerfan1987

Het middel werd niet door de ploeg verstrekt.

Zat het dan nog in zijn toilettas van uit zijn tijd bij Roompot? Of wellicht zelfs nog bij Rabo Continental??

Kpenty

'@wielerfan dat hij er niet verder op in gaat oke. Maar precies om die reden wat jij vertelt waarom die het bij zich heeft. Daardoor is hij niet zo onschuldig en moet die zich niet zo onschuldig opstellen door naar Lobato te gaan wijzen. Hij moet gewoon het zelfde gestraft worden als Lobato.

Kpenty

'@roelien

Oké in dat interview spreekt die zich beter uit over Lobato.

Laatste man

LB, volg het dan niet. Je vindt alles kut, doe jezelf dan een lol he.

hartstikkebedankt

Wat een lulverhaal van Tolhoek, neem de volle schuld op je als je toch iets wilt zeggen of houd je mond

Zijn ze nou nog bezig met Vermeulen of Gerts ofzo want van 30 naar 26 is wel een behoorlijke reductie. Helemaal omdat Lobato nog wel iemand was waar ook voor gereden werd.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@roelien
Bedankt voor de link. Ik had 't al gelezen, omdat @rahimns ook de link naar 't artikel heeft geplaatst.
Antwan Tolhoek moet nu echt het vertrouwen terugwinnen van de leiding, zijn collega's en een deel van de volgers.
Ik denk, dat 't slim van de teamleiding is om na afscheid van Lobato 2 jongens terug te halen.
Nu denk ik, dat Castelijns gestopt is en dat Martijn Keizer inmiddels met een andere sport bezig is; dan blijven over Vermeulen? en Floris Gerts?

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Ik vind Tolhoek niet per se een 'eng mannetje' maar ik vraag me af of hij wel het type is dat je als LTJ zijnde in je ploeg wil hebben en of hijzelf wel bij het team zit waar hij kan doen en laten wat hij zelf wil. Sommige types hebben af en toe wat rushes en afblaasmomentjes nodig, een eigenschap die niet zomaar geneest... Iets voor Wanty misschien ?

Laatst gewijzigd
Roelien

'@kelderfan volgens mij niet op dit forum. Ben in ieder geval 3 pagina’s terug gegaan en daar zag ik het niet. En de andere artikelen had ik nog niet gelezen... Vandaar de link hier nog!

1 2 ... 24 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.